Ja, of camera's op de doellijn bij het voetbal!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:30 schreef Speedski het volgende:
Ksnap niet dat ze de regels in het snooker niet zo veranderen dat foto's / beelden laten zien waar de witte bal neergelegd moet worden bij sprake van een miss.
Geweldig om te zien hoe gretig hij nu isquote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef bolivian het volgende:
Fenomenale comeback van Robertson!
Dat is weer een ander verhaalquote:Op woensdag 26 april 2006 13:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja, of camera's op de doellijn bij het voetbal!
Zeker ! Khoop dat het 12 - 12 wordt, dan zit ik echt helemaal met mn smoelwerk dicht bij de TVquote:Op woensdag 26 april 2006 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannende pot!
joh ?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:42 schreef Zyggie het volgende:
Ik kan me wel enkele keren herinneren dat de commentatoren van BBC de witte bal lieten verplaatsen naar aanleiding van hun beelden.![]()
Nee, maar je zag dat er een beeld overeen werd gelegd met waar de witte bal daarvoor lag, en dat verschilde wel zeker een paar cmquote:Op woensdag 26 april 2006 13:44 schreef Zyggie het volgende:
[..]
dat is toch niet deze pot ook gebeurd? Ik kijk nl niet.
*Zet het geluid maar weer es aan*quote:Op woensdag 26 april 2006 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Commentaaar is weer ouderwets kut
Dat lukt je niet, dit wordt een scrappy en tactisch frame, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef Speedski het volgende:
Hmn ... ik moet over 20 minuten weg.
OPSCHIETEN jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |