Ach verschil van 2 punten. Maar inderdaad wel een foutje!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:57 schreef JohnDDD het volgende:
over die roze bal van ryan day gisteravond; op het bbc forum wordt gezegd dat dat een fout van de ref was; ronnie kreeg 6 punten toegekend maar het was een free ball dus roze had de waarde van rood
Drago is meer into pool de laatste tijd (jaren). Afgelopen weekend was hij nog in Nederland te bewonderen tijdens de PTL, en eind juni ook tijdens de WPM in Egmond aan Zee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind het ook gaaf altijd om Tony Drago aan het werk te zien. Als een tornado rent ie om de tafel.![]()
Weet iemand van jullie hoe t met m gaat? Qua snooker dan?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door JohnDDD op 25-04-2006 19:22:22 ]Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
Hehe finale (mits mogelijk) Ebdon - O'sullivan lijkt me prachtig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:22 schreef DrMarten het volgende:
Jammer dat Ebdon zo ver voor staat. Moet er niet aan denken dat ie weer de finale haalt met z'n slaapverwekkende langzame spel.
fucking hell, fucking hell, fucking hell. Ik betrap mezelf er net op dat ik ook een voorkeur voor een finale ebdon - o'sullivan heb...quote:Op maandag 24 april 2006 08:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
geinig itempje was dat, ik zou t bijna een sympathieke vent gaan vinden...
De gekke bekken die Ronnie dan gaat trekken kun je een leuk programma mee vullen denk ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:24 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hehe finale (mits mogelijk) Ebdon - O'sullivan lijkt me prachtig.
handdoek over het hoofd vooralquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
De gekke bekken die Ronnie dan gaat trekken kun je een leuk programma mee vullen denk ik
Ga ik O'Sullivan vandaag dus missenquote:Wednesday 26 April
1000 start:
S Murphy (Eng) 1 v 7 P Ebdon (Eng)
G Dott (Sco) 10 v 6 N Robertson (Aus) (to a finish)
1430 start:
K Doherty (Ire) 8 v 8 M Fu (HK) (to a finish)
M Williams (Wal) 4 v 4 R O'Sullivan (Eng)
1900 start:
S Murphy (Eng) v P Ebdon (Eng) (to a finish)
M Williams (Wal) v R O'Sullivan (Eng) (to a finish)
[offtopicmode] krijg jij ook zovaak een testbeeld van Essent in beeld bij Eurosport? [/offtopicmode]quote:Op woensdag 26 april 2006 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Die commentator op eurosport maakt er weer een mooi potje van. Namen door elkaar halen, de regels niet snappen....
Ja, of camera's op de doellijn bij het voetbal!quote:Op woensdag 26 april 2006 13:30 schreef Speedski het volgende:
Ksnap niet dat ze de regels in het snooker niet zo veranderen dat foto's / beelden laten zien waar de witte bal neergelegd moet worden bij sprake van een miss.
Geweldig om te zien hoe gretig hij nu isquote:Op woensdag 26 april 2006 13:34 schreef bolivian het volgende:
Fenomenale comeback van Robertson!
Dat is weer een ander verhaalquote:Op woensdag 26 april 2006 13:36 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ja, of camera's op de doellijn bij het voetbal!
Zeker ! Khoop dat het 12 - 12 wordt, dan zit ik echt helemaal met mn smoelwerk dicht bij de TVquote:Op woensdag 26 april 2006 13:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Spannende pot!
joh ?quote:Op woensdag 26 april 2006 13:42 schreef Zyggie het volgende:
Ik kan me wel enkele keren herinneren dat de commentatoren van BBC de witte bal lieten verplaatsen naar aanleiding van hun beelden.![]()
Nee, maar je zag dat er een beeld overeen werd gelegd met waar de witte bal daarvoor lag, en dat verschilde wel zeker een paar cmquote:Op woensdag 26 april 2006 13:44 schreef Zyggie het volgende:
[..]
dat is toch niet deze pot ook gebeurd? Ik kijk nl niet.
*Zet het geluid maar weer es aan*quote:Op woensdag 26 april 2006 13:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Commentaaar is weer ouderwets kut
Dat lukt je niet, dit wordt een scrappy en tactisch frame, dat kan niet anders.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef Speedski het volgende:
Hmn ... ik moet over 20 minuten weg.
OPSCHIETEN jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |