Is wel eens gebeurd hoorquote:Op maandag 24 april 2006 22:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Overigens is daarmee meteen te verklaren dat een 147-break niet het maximum is: je kunt met een freeball 8 punten meer halen (1 kleur voor 1 en 1x zwart voor een extra 7).
Gebeurd natuurlijk nooit
Ik hoorde de commentator op Eurosport gisteren zeggen dat er zelfs ooit een break van 151 is geweest. Weet alleen niet meer van wie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is wel eens gebeurd hoor
Burnett compiles 148 break
Gisteren goed gelet op O'Sullivan (tong) en Day (lippen)?? Was echt lachwekkendquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:06 schreef Speedski het volgende:
Wat trekt Fu een rare kop als ie moet stoten
Idd, supermooi centurybreak !quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:04 schreef dndiek het volgende:
Fu herstelt zich een beetje van een slechte start
Omdat ? Hij z'n looks niet meeheeft oid ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:54 schreef Zyggie het volgende:
Doherty vind ik toch zo'n vervelende speler.
Ja en z'n naam en z'n spel. Is met de jaren gegroeid.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:55 schreef Speedski het volgende:
[..]
Omdat ? Hij z'n looks niet meeheeft oid ?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:59 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja en z'n naam en z'n spel. Is met de jaren gegroeid.![]()
Sinds wanneer is dat een dilemma?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:54 schreef Speedski het volgende:
Ow jee .... Ronnie tegen Mark, voor wie moet ik nu zijn![]()
Zeker. Ik vind het ook gaaf altijd om Tony Drago aan het werk te zien. Als een tornado rent ie om de tafel.quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Agiath het volgende:
Woei een snookertopic, kijk al heel lang snooker
Jammer dat Stevens eruit is, ik was voor hem
En die O'Sullivan speelt echt lekker snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |