Fu nu mag ook!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:57 schreef Zyggie het volgende:
Er werd een stukje terug gezegd dat mensen Ebdon sympathiek vinden. Zo'n afgrijselijk hoe hij speelt en ook in de uitingen op BBC komt hij over als een arrogante dwaas. Nee Ebdon is niet relaxt. O'sullivan moet hem in de finale afmaken.
15 seconden is niet te doen. In de premier league is het 30 sec, dat is al weer beter.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:09 schreef JohnDDD het volgende:
Idd heel vervelend. Wat ik vooral vervelend vind, zijn van die scrappy frames en het lijkt erop dat ze er daar hier erg veel van gaan hebben.
In dat licht; wat vinden jullie van die voorgestelde shot-clock, met bijv. 15 seconden per shot maximaal en per wedstrijd bijv. 5 uitzonderingen van 30 seconden voor een shot?
Mwah ben ik niet met je eens. Hij speelde de vorige match super, helemaal niet zo traag en gewoon geweldig in vorm, niets afgrijselijks aan. Ook de tussen stukjes op de BBC vind ik helemaal niet arrogant, misshcien wat terughoudend, maar arrogant zeker niet. Geweldig ook dat ie enigszins beschaamd toegeeft dat de Davinci Code zijn laast gelezen boek is...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:57 schreef Zyggie het volgende:
Er werd een stukje terug gezegd dat mensen Ebdon sympathiek vinden. Zo'n afgrijselijk hoe hij speelt en ook in de uitingen op BBC komt hij over als een arrogante dwaas. Nee Ebdon is niet relaxt. O'sullivan moet hem in de finale afmaken.
dat die conclusie nog niet bij de Wielerprono had getrokkenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik doe nooit meer mee aan voorspellingen
ah, ik wil natuurlijk mijn eigen spel niet winnen.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat die conclusie nog niet bij de Wielerprono had getrokkenecht hoog sta je daar ook niet
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:55 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, ik wil natuurlijk mijn eigen spel niet winnen.
Nu, ik doe toch verder: Ronnie wint dit WK.
Onzettend onbeschoft van die vent, die hadden ze er van mij uit mogen schoppen met een cue in zijn reet en nooit meer toe laten. Wat een zak hooi. Je weet dat dit kan gebeuren bij snooker, en de ballen lagen gewoon erg lastig, ondanks het wachten vond ik dat Ebdon een paar hele mooie ballen maakte.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef DrMarten het volgende:
Het is echt niet om aan te zien. De helft van het publiek is al weg en er werd al een opmerking gemaakt vanuit het publiek dat ze op moesten schieten "Get on with it, it's like watching paint dry".
Ik heb bij zulke partijen medelijden met de referee en de commentatoren.
Ze moeten die Ebdon eens een keu in z'n reet douwen, misschien dat ie dan eens wat sneller gaat spelen. Een shottime van 2.26 min. is gewoonweg belachelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:34 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Onzettend onbeschoft van die vent, die hadden ze er van mij uit mogen schoppen met een cue in zijn reet en nooit meer toe laten. Wat een zak hooi. Je weet dat dit kan gebeuren bij snooker, en de ballen lagen gewoon erg lastig, ondanks het wachten vond ik dat Ebdon een paar hele mooie ballen maakte.
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:55 schreef placebeau het volgende:
[..]
ah, ik wil natuurlijk mijn eigen spel niet winnen.
Nu, ik doe toch verder: Ronnie wint dit WK.
Hij's idd niet meer zo scherp als eerderquote:Op donderdag 27 april 2006 22:39 schreef Zyggie het volgende:
Dott verspeelt het wel voor zichzelf.
Misschien is hij af en toe iets te nonchalant, ongeinteresseerd of ongeduldig, maar het blijft een genot om naar te kijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:45 schreef komrad het volgende:
Ronnie is wel al heel het toernooi wispelturig
dat zeker, ronnie is ook gewoon intrinsiek de beste speler die er is.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Misschien is hij af en toe iets te nonchalant, ongeinteresseerd of ongeduldig, maar het blijft een genot om naar te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |