Hier is die 1.54quote:Op maandag 24 april 2006 10:52 schreef Speedski het volgende:
Kzag daarnet hier bij een BP dat de prijs voor 95 ongelood op 1.49 stond.
Bijna op de 1.50![]()
Je kunt bij de groothandel toch ook van die horeca slaolie vaten ophalen??quote:Op maandag 24 april 2006 10:45 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De lege flessen stapelen zich zo ellendig op
Volgens mij zijn er best alternatieven alleen Shell gaat natuurlijk niet iets anders op de markt brengen als ze nog miljarden aan de olie kunnen verdienen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:11 schreef legacy81 het volgende:
Ik wou dat er trouwens een keer een goedkoper alternatief voor benzine kwam.
Het voltooid deelwoord is inderdaad betaald, maar jij gebruikte een persoonsvorm. En dat is toch echt betaalt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen spelling checker in Fok zit he?![]()
heb je niets beters te doen dan mijn spelling te controleren? Get a life
[..]
Gewoon platstampen en in de blauwe PMD-zak.quote:Op maandag 24 april 2006 10:45 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De lege flessen stapelen zich zo ellendig op
Kan. Het probleem is dat die per liter duurder zijn dan 59 cent.quote:Op maandag 24 april 2006 11:11 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Je kunt bij de groothandel toch ook van die horeca slaolie vaten ophalen??
1.399 voor een liter euro95 hier. Tank zelf Diesel maar dat volgt ook lekkerquote:Op maandag 24 april 2006 11:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pff, ik heb net nog 1,419 betaald. Wat een verschil.
Nederlands is nooit m'n goeiste vak geweestquote:Op maandag 24 april 2006 11:25 schreef Zwansen het volgende:
Het voltooid deelwoord is inderdaad betaald, maar jij gebruikte een persoonsvorm. En dat is toch echt betaalt.
1,39 is ook niet goedkoop. Denk dat ik maar weer ga fietsen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
1.399 voor een liter euro95 hier. Tank zelf Diesel maar dat volgt ook lekker
[..]
Goedkoper als dit ben ik het nog nergens tegengekomen eigenlijk (nu let ik niet meer op Euro sinds ik alleen diesel rij) misschien bij een Tinq of andere onbemande B-merk pompquote:Op maandag 24 april 2006 12:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
1,39 is ook niet goedkoop. Denk dat ik maar weer ga fietsen.
Bij mij gewoon bij de shell hoorquote:Op maandag 24 april 2006 22:57 schreef BobbyB het volgende:
1,39 bij de onbemande pomp. Wat een gare kutzooi. We gaan gewoon allemaal diesel rijden, dat is tenminste goed voor het milieu!
Treinkaartjes stijgen ongeveer even hard mee als de benzineprijzenquote:Op maandag 24 april 2006 11:28 schreef Natalie het volgende:
Treinen wordt intussen -voor 't gevoel- steeds goedkoper. Toch maar een NS-abonnementje nemen?
moeten ze wat meer letten op het verbruik daarquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
StefanP had het laatst over 62ct per liter. Dat is idd vrij fors als je kijkt naar de afstanden en het verbruik van de auto's daar.
tis fucking geen pspquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:51 schreef teh_m0nkey het volgende:
Importeer het spul?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |