Hier is die 1.54quote:Op maandag 24 april 2006 10:52 schreef Speedski het volgende:
Kzag daarnet hier bij een BP dat de prijs voor 95 ongelood op 1.49 stond.
Bijna op de 1.50![]()
Je kunt bij de groothandel toch ook van die horeca slaolie vaten ophalen??quote:Op maandag 24 april 2006 10:45 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De lege flessen stapelen zich zo ellendig op
Volgens mij zijn er best alternatieven alleen Shell gaat natuurlijk niet iets anders op de markt brengen als ze nog miljarden aan de olie kunnen verdienen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:11 schreef legacy81 het volgende:
Ik wou dat er trouwens een keer een goedkoper alternatief voor benzine kwam.
Het voltooid deelwoord is inderdaad betaald, maar jij gebruikte een persoonsvorm. En dat is toch echt betaalt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jammer dat er nog geen spelling checker in Fok zit he?![]()
heb je niets beters te doen dan mijn spelling te controleren? Get a life
[..]
Gewoon platstampen en in de blauwe PMD-zak.quote:Op maandag 24 april 2006 10:45 schreef MouseOver het volgende:
[..]
De lege flessen stapelen zich zo ellendig op
Kan. Het probleem is dat die per liter duurder zijn dan 59 cent.quote:Op maandag 24 april 2006 11:11 schreef legacy81 het volgende:
[..]
Je kunt bij de groothandel toch ook van die horeca slaolie vaten ophalen??
1.399 voor een liter euro95 hier. Tank zelf Diesel maar dat volgt ook lekkerquote:Op maandag 24 april 2006 11:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pff, ik heb net nog 1,419 betaald. Wat een verschil.
Nederlands is nooit m'n goeiste vak geweestquote:Op maandag 24 april 2006 11:25 schreef Zwansen het volgende:
Het voltooid deelwoord is inderdaad betaald, maar jij gebruikte een persoonsvorm. En dat is toch echt betaalt.
1,39 is ook niet goedkoop. Denk dat ik maar weer ga fietsen.quote:Op maandag 24 april 2006 11:47 schreef Gunner het volgende:
[..]
1.399 voor een liter euro95 hier. Tank zelf Diesel maar dat volgt ook lekker
[..]
Goedkoper als dit ben ik het nog nergens tegengekomen eigenlijk (nu let ik niet meer op Euro sinds ik alleen diesel rij) misschien bij een Tinq of andere onbemande B-merk pompquote:Op maandag 24 april 2006 12:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
1,39 is ook niet goedkoop. Denk dat ik maar weer ga fietsen.
Bij mij gewoon bij de shell hoorquote:Op maandag 24 april 2006 22:57 schreef BobbyB het volgende:
1,39 bij de onbemande pomp. Wat een gare kutzooi. We gaan gewoon allemaal diesel rijden, dat is tenminste goed voor het milieu!
Treinkaartjes stijgen ongeveer even hard mee als de benzineprijzenquote:Op maandag 24 april 2006 11:28 schreef Natalie het volgende:
Treinen wordt intussen -voor 't gevoel- steeds goedkoper. Toch maar een NS-abonnementje nemen?
moeten ze wat meer letten op het verbruik daarquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:39 schreef MouseOver het volgende:
[..]
StefanP had het laatst over 62ct per liter. Dat is idd vrij fors als je kijkt naar de afstanden en het verbruik van de auto's daar.
tis fucking geen pspquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:51 schreef teh_m0nkey het volgende:
Importeer het spul?
Toch valt dat nog best tegen. Een NS abo als alternatief voor de auto, bedoel ik. Ik heb een OV studentenkaart en een auto, ik weet dat autorijden geld kost en ik gratis met de trein kan, maar zelfs dan nog pak ik af en toe de auto omdat dat veel praktischer is. Dat is ook de reden dat de benzine duurder maken niet zo veel helpt om het autoverbruik terug te dringen: we gaan echt niet allemaal met de auto omdat we zo graag vervelend willen zijn ((C)Top Gear)quote:Op maandag 24 april 2006 11:28 schreef Natalie het volgende:
Treinen wordt intussen -voor 't gevoel- steeds goedkoper. Toch maar een NS-abonnementje nemen?
In januari 2005 heb ik ook nog voor 1.09 bij de shell m'n auto volgegooid.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:03 schreef Leandra het volgende:
Toevallig vandaag nog wat benzinebonnetjes uit 2001 tegengekomen...
Shell van ƒ 2,51 per liter enzo![]()
Dat was dus ¤ 1,14... stijging van 31.6% in 5 jaar![]()
Geen idee. Maar op de grens wonen wil niet zeggen dat ik nooit elders in een land vertoef. Dus laat maar komen die adresjes!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:09 schreef fotoloog het volgende:
Zeker,ik weet alleen niet of het voor jou rendabel is,aangezien je op de grens woont.....
Jij ook al?quote:Op woensdag 26 april 2006 18:24 schreef Konijn het volgende:
Ach, de brandstofprijzen zullen wel blijven stijgen helaas.... Ik tank mooi zonnebloemolie![]()
Industrieweg 19quote:Op woensdag 26 april 2006 18:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Geen idee. Maar op de grens wonen wil niet zeggen dat ik nooit elders in een land vertoef. Dus laat maar komen die adresjes!
Mijn radio was inderdaad goedkoper dan 50 liter benzinequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Binnenkort wordt nog eerder je benzine uit de tank gejat dan je radio uit de auto![]()
Plus nog het feit dat je moet afvragen of je dan wel plek hebt en dan nog alle vertragingen... dan is valt het inderdaad allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:02 schreef Metro2005 het volgende:
Ik betaal me ook blauw aan de brandstof dus. Ga morgen naar Apeldoorn (apenheul) en ben gewoon aan benzine al ruim 30 euro kwijt (en nog 5 euro aan parkeren
) maarja, zet dat af tegen met de trein reizen dan rij ik toch 10x liever auto
dat is namelijk nog duurder!
net even op NS gekeken:
2e klas kaartje (:r) kost me PER PERSOON 29,50
Dat is dus 29,50 x 2 want we gaan met 2 personen. = 58 euro
moet ik ook nog een stukje met de bus dus dat dan kom je alsnog op dik 60 euro uit.
Dan is het ineens niet zo erg meer om 1,48 te betalen voor benzine![]()
Al was het 3 euro, dan is het net zo duur maar reis je alsnog comfortabeler met de auto.
Ik ga wel even bij Makro tanken.
1,36 momenteel
(en mijn auto rijdt trouwens 1 op 11 , dus als je een zuinigere auto hebt is het verschil nog groter)
de gastank is het probleem niet, de complete motor wel.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Niemand nog op het idee gekomen om op LPG te gaan rijden?
Ik wel!![]()
Ik kan het iedereen aanbevelen! Een volle tank voor ¤ 18,- en een verbruik van 1 op 12,5 op gas![]()
Nu zullen velen zeggen dat op gas rijden meer onderhoud vergt, of storingsgevoeliger is, maar al moet je ieder jaar een compleet nieuwe gastank (bij wijze van spreke heh) dan nóg ben je goedkoper uit dan op benzine!
iemand ergens een overzichtje van welke motoren daar wel mee draaien en welke niet?quote:
Diesel is ook okee, ik vindt het koppel van diesels lekker rijden. Het maakt voor mij persoonlijk dan ook weinig uit of mijn volgende auto een diesel of weer LPG wordt, op zich wil ik diesel wel eens een keer proberen.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de gastank is het probleem niet, de complete motor wel.
diesel rijden daarentegen vergt veel minder onderhoud dan benzine, presteert ook beter dan gas in alle opzichten en kan veel zuiniger zijn nog... en de huidige turbodiesels kunnen benzinemotoren met gemak bijhouden... en een diesel kopen met 1.5 ton op de klok is normaliter dan ook geen miskoop en zul je verder ook weinig onderhoud aan hebben; kan het ook iedereen aanraden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |