Normaal kom ik hier niet omdat 010 wel in ons topic te vinden is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:08 schreef rubbereend het volgende:
beste ajacieden die hier nog langs willen komen, bespreek de wedstrijd maar in [Play-offs] Feijenoord-Ajax. Ik zou Coen Moulijn opstellen.
denk je nou echt dat ik serieus benquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:09 schreef Trancelocator het volgende:
Laat de mensen hier maar hopen dat het 4 of 5-0 wordt, des te groter wordt de tweede teleurstelling binnen een week.
KJH maakt er één, misschien wel twee.
quote:Zondag 4-0 & KJh de gracht in
Ik snap trouwens niet dat je zo trots bent op die actie van Bosschaart dat je die gif zelfs in de OP hebt gezet. Hoe laag kan je zakken als speler?quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ik serieus ben![]()
ik ga zondag wel, maar nauwelijks voor de wedstrijd![]()
het kaartje verkopen gaat nu ook wel moeilijk verwacht ik...![]()
Ik vond het eigenlijk wel een typische Feyenoord-reactie, bracht een beetje oude gevoelens naar boven, in tijden niet gezien zoiets. (tijdje terug deden we zelfs mee om de fair-play cupquote:Op vrijdag 21 april 2006 02:18 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ik snap trouwens niet dat je zo trots bent op die actie van Bosschaart dat je die gif zelfs in de OP hebt gezet. Hoe laag kan je zakken als speler?
Het was pas stoer wanneer Bosschaart dat zou doen als Feyenoord had gewonnen. Nu komt hij gewoon over als een kleuter.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een typische Feyenoord-reactie, bracht een beetje oude gevoelens naar boven, in tijden niet gezien zoiets. (tijdje terug deden we zelfs mee om de fair-play cup)
Dingen die je alleen zag toen John de Wolf, Henk Fraser nog in het eerste liepen te ballen.
Schijt aan wat de rest van Nederland denkt, wij zijn godverdomme Feyenoord en laten ons niet voor gek zetten
Ach, dat snappen jullie toch niet. Discussie overbodig.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:08 schreef rubbereend het volgende:
beste ajacieden die hier nog langs willen komen, bespreek de wedstrijd maar in [Play-offs] Feijenoord-Ajax. Ik zou Coen Moulijn opstellen.
Jullie zetten jezelf voor gek, daar heb je geen hulp bij nodig. Die Bosgaar is echt een triest geval, hij is de hele wedstrijd geowned door KJH en dan pas na de wedstrijd...quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:20 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel een typische Feyenoord-reactie, bracht een beetje oude gevoelens naar boven, in tijden niet gezien zoiets. (tijdje terug deden we zelfs mee om de fair-play cup)
Dingen die je alleen zag toen John de Wolf, Henk Fraser nog in het eerste liepen te ballen.
Schijt aan wat de rest van Nederland denkt, wij zijn godverdomme Feyenoord en laten ons niet voor gek zetten
Pleurt Kalou er maar uit en zet voor hem Ali er maar in.quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zal me benieuwen hoe Koeman wil gaan spelen Zondag. Ik denk dat van Hooijdonk meteen start samen met K2.
Vind je het niet ontzettend ziek om "kankerjoden" en "Hamas Hamas joden aan het gas" te roepenquote:Op vrijdag 21 april 2006 09:21 schreef jorienvdherik het volgende:
www.fr-fotopage.nl en dan boven aan 10 filmpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |