Kijk, dat is nog eens handig! Morgen toch al kaartjes op de post doenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:16 schreef Allan24 het volgende:
Of je downloadt en print deze evenhttp://www.tpgpost.nl/bus(...)s/priority/index.jsp
Jaquote:Op zondag 23 april 2006 02:01 schreef Allan24 het volgende:
Taiwan!
-edit- Ik ben het trouwens officieel beu, heb naar de lang-onderweg geadresseerden een pm gestuurd of ze mijn kaart hebben ontvangen. Duurt nu al bijna 4 weken, naar Portugal, UK en USA.
Raar joh, dat ze zo lang onderweg zijnquote:Op zondag 23 april 2006 02:01 schreef Allan24 het volgende:
edit- Ik ben het trouwens officieel beu, heb naar de lang-onderweg geadresseerden een pm gestuurd of ze mijn kaart hebben ontvangen. Duurt nu al bijna 4 weken, naar Portugal, UK en USA.
jaquote:Op zondag 23 april 2006 11:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb een pm gestuurd naar een duitser, is al 18 dagen onderweg.Krijg je een antwoord op het emailadres dat je hebt opgegeven? Waar je ook je adressen krijgt?
quote:Sorry, my pc died a while ago and when I started to build the new one, everything on my desk got scraped into a box. I'll have a look in the morning to see if I have it.
Ik had hetzelfde. Een kaartje die al twee weken onderweg was naar Duitsland.quote:Op zondag 23 april 2006 12:28 schreef Allan24 het volgende:
Een reactie op mijn pm, of een kaart (26 dagen onderweg) al aangekomen is:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |