Nou ik speel bloedfanatiek en neem het echt serieus, maar ik doe het wel voor mijn lol. Niet om mijn brood mee te verdienen. Bovendien speel ik net een jaar, met bijbehorend niveau. Ik denk dat je trots zou zijn als je een leerling van 23 (beginner) hebt die binnen het jaar de halve finale van een sterk bezet zeventoernooi haalt.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:07 schreef nickybol het volgende:
Je wilt het effecten van 2 a 3 biertjes op je lichaam niet weten....doodzonde, dan neem je jezelf als sportman niet serieus.
Conclusie: Altijd minstens 2 dezelfde rackets bij je hebben.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:53 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Halve finale verloren.![]()
Eerste set wel gepakt, 6-4 voor mij. Begin tweede set knapte m'n bespanning, had wel 'n tweede racket mee maar dat is 'n compleet ander ding.
Tweede set 2-6, derde set 0-6.
![]()
Ik had m'n zinnen best letterlijk op het kampioenschap gezet.![]()
Ik zag de finale... en dat meisje waar mijn tegenstandster uit de halve finale tegen moest, die speelde zo zachtjes, zo voorzichtig..FRUSTRATIE!
![]()
Inderdaad, ik kan voor geen flikker tegen m'n verlies.![]()
Die conclusie had ik idd ook getrokken inmiddels.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Conclusie: Altijd minstens 2 dezelfde rackets bij je hebben.
300 euro?quote:Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Die conclusie had ik idd ook getrokken inmiddels.
Maar het racket dat ik heb was een kleine 300 euro, en ik ben student.Dus hij mag binnenkort wel even in de aanbieding komen bij de intersport ofzo
Nou... een racket van Prince..quote:
Als ik maar genoeg tennis sla ik ze elke week wel kapotquote:Op maandag 19 juni 2006 18:30 schreef nickybol het volgende:
Ik ben zelf iemand die vrij gevoelig is voor bespanningsverschillen, 1 of 2 kilos kunnen bij mij al behoorlijk wat verschil maken, dus ik bespan de rackets die ik zelf het meeste gebruik elke 2 a 3 weken.
1 of 2 per week?quote:Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Als ik maar genoeg tennis sla ik ze elke week wel kapot
Als ik een beetje ver kom in een toernooi dan lukt het makkelijk om er 1 of 2 per week kapot te slaan.
Als ze er al langer inzitten bespan ik ze trouwens opnieuw als ik er serieuze wedstrijden mee ga spelen.
Heb zelf ook vrij snel last van spanningsverschillen....
Btw Zonnestraaltje, niet tegen je verlies kunnen is alleen maar een goeie eigenschap. Zolang je er maar niet door gaat vals spelen ofzo.
Ik sloeg ze er eerst ook vrij vaak doorheen als ik vrij regelmatig speelde, was zo'n gele kirsbaum(?) snaar geloof ik. Nu een ander snaartje erin liggen, wat lekker speelt en ook nog eens 10x langer meegaatquote:Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
1 of 2 per week?.
Doe je goed, ik sla er meestal 1 per 2 maanden stuk.
3 sets?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Vandaag gewonnen met 7-6 4-6 6-3 van een vijfje
Tja, ben 't gewend en vind 't een heerlijk racket.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:19 schreef nickybol het volgende:
Argh, hoe kun je in godsnaam met zo`n oversized ding spelen?
Was ook mijn eerste keer in tien jaar tennis dat ik een bespanning doorsloeg, vandaar ook mijn verbazing tijdens de wedstrijd.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:26 schreef Norrage het volgende:
haha...das ook kut...maar 300 euro??? En dan de bespanning zo snel door? (Ik weet dat het niet zo heel veel te maken heeft met het racket, maar toch wel een beetje :p, en dames slaan toch wel wat minder hard)
Ik heb zelf eigenlijk pas 1 keer een bespanning doorgeslagen, meestal vind ik het al snel dubieus worden en laat ik het weer opnieuw bespannen voordat het misgaat
Idd, ben ik het mee eens.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Btw Zonnestraaltje, niet tegen je verlies kunnen is alleen maar een goeie eigenschap. Zolang je er maar niet door gaat vals spelen ofzo.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 01:12 schreef XL het volgende:
Whehehe... net een flauwe partij gespeeld.
Twee ronde single.
* knip *
Winst. Whehehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |