abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 juni 2006 @ 15:07:15 #201
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_38971562
Je wilt het effecten van 2 a 3 biertjes op je lichaam niet weten....doodzonde, dan neem je jezelf als sportman niet serieus.
pi_38973899
Je kan het ook overdrijven. Wij spelen niet op landelijk niveau of zo
En ik merk er persoonlijk nooit echt veel van, alhoewel ik vorige week wel een dramatische pot speelde (maar toen zijn er misschien wel 50+ ingegaan het weekend ervoor )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 18 juni 2006 @ 16:58:07 #203
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38974668
quote:
Op zondag 18 juni 2006 15:07 schreef nickybol het volgende:
Je wilt het effecten van 2 a 3 biertjes op je lichaam niet weten....doodzonde, dan neem je jezelf als sportman niet serieus.
Nou ik speel bloedfanatiek en neem het echt serieus, maar ik doe het wel voor mijn lol. Niet om mijn brood mee te verdienen. Bovendien speel ik net een jaar, met bijbehorend niveau. Ik denk dat je trots zou zijn als je een leerling van 23 (beginner) hebt die binnen het jaar de halve finale van een sterk bezet zeventoernooi haalt.

Mijn lichaam reageert heftiger op een dag geen bier dan op die twee biertjes
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_39004841
Halve finale verloren.

Eerste set wel gepakt, 6-4 voor mij. Begin tweede set knapte m'n bespanning, had wel 'n tweede racket mee maar dat is 'n compleet ander ding.

Tweede set 2-6, derde set 0-6.

Ik had m'n zinnen best letterlijk op het kampioenschap gezet.

Ik zag de finale... en dat meisje waar mijn tegenstandster uit de halve finale tegen moest, die speelde zo zachtjes, zo voorzichtig.. FRUSTRATIE!

Inderdaad, ik kan voor geen flikker tegen m'n verlies.
pi_39004891
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:53 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Halve finale verloren.

Eerste set wel gepakt, 6-4 voor mij. Begin tweede set knapte m'n bespanning, had wel 'n tweede racket mee maar dat is 'n compleet ander ding.

Tweede set 2-6, derde set 0-6.

Ik had m'n zinnen best letterlijk op het kampioenschap gezet.

Ik zag de finale... en dat meisje waar mijn tegenstandster uit de halve finale tegen moest, die speelde zo zachtjes, zo voorzichtig.. FRUSTRATIE!

Inderdaad, ik kan voor geen flikker tegen m'n verlies.
Conclusie: Altijd minstens 2 dezelfde rackets bij je hebben.
pi_39005032
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:54 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Conclusie: Altijd minstens 2 dezelfde rackets bij je hebben.
Die conclusie had ik idd ook getrokken inmiddels.

Maar het racket dat ik heb was een kleine 300 euro, en ik ben student. Dus hij mag binnenkort wel even in de aanbieding komen bij de intersport ofzo
pi_39005126
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:58 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Die conclusie had ik idd ook getrokken inmiddels.

Maar het racket dat ik heb was een kleine 300 euro, en ik ben student. Dus hij mag binnenkort wel even in de aanbieding komen bij de intersport ofzo
300 euro? !!!

Welk racket heb je dan?
  maandag 19 juni 2006 @ 16:04:55 #208
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39005214
Sowieso.. een snaar af in dames enkel acht. Ik ken dames enkel 6 met vale plekken in de bespanning, die krijgen ze nog niet afgeslagen. Als die een nieuwe bespanning willen vragen ze een van de heren even die bespanning door te slaan en de desbetreffende heer heeft dat dan vaak binnen 5 minuten wel voor elkaar.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_39005241
quote:
Op maandag 19 juni 2006 16:01 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

300 euro? !!!

Welk racket heb je dan?
Nou... een racket van Prince..

Een extra groot slagblad heeft ie, wat zorgt voor erg veel power. Toen ik net met het racket speelde, toen sloeg ik daardoor ook alles uit.

Laat staan wat voor effect het had dat ik gister weer met 'n 'normaal' racket moest spelen.. na een half jaar dat grotere racket gebruikt te hebben...

maandag 19 juni 2006 @ 18:19:44 #210
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_39008574
Argh, hoe kun je in godsnaam met zo`n oversized ding spelen?
pi_39008765
haha...das ook kut...maar 300 euro??? En dan de bespanning zo snel door? (Ik weet dat het niet zo heel veel te maken heeft met het racket, maar toch wel een beetje :p, en dames slaan toch wel wat minder hard )
Ik heb zelf eigenlijk pas 1 keer een bespanning doorgeslagen, meestal vind ik het al snel dubieus worden en laat ik het weer opnieuw bespannen voordat het misgaat
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 19 juni 2006 @ 18:30:23 #212
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_39008871
Ik ben zelf iemand die vrij gevoelig is voor bespanningsverschillen, 1 of 2 kilos kunnen bij mij al behoorlijk wat verschil maken, dus ik bespan de rackets die ik zelf het meeste gebruik elke 2 a 3 weken.
  maandag 19 juni 2006 @ 18:47:59 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_39009354
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:30 schreef nickybol het volgende:
Ik ben zelf iemand die vrij gevoelig is voor bespanningsverschillen, 1 of 2 kilos kunnen bij mij al behoorlijk wat verschil maken, dus ik bespan de rackets die ik zelf het meeste gebruik elke 2 a 3 weken.
Als ik maar genoeg tennis sla ik ze elke week wel kapot
Als ik een beetje ver kom in een toernooi dan lukt het makkelijk om er 1 of 2 per week kapot te slaan.
Als ze er al langer inzitten bespan ik ze trouwens opnieuw als ik er serieuze wedstrijden mee ga spelen.

Heb zelf ook vrij snel last van spanningsverschillen....

Btw Zonnestraaltje, niet tegen je verlies kunnen is alleen maar een goeie eigenschap. Zolang je er maar niet door gaat vals spelen ofzo.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_39009502
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als ik maar genoeg tennis sla ik ze elke week wel kapot
Als ik een beetje ver kom in een toernooi dan lukt het makkelijk om er 1 of 2 per week kapot te slaan.
Als ze er al langer inzitten bespan ik ze trouwens opnieuw als ik er serieuze wedstrijden mee ga spelen.

Heb zelf ook vrij snel last van spanningsverschillen....

Btw Zonnestraaltje, niet tegen je verlies kunnen is alleen maar een goeie eigenschap. Zolang je er maar niet door gaat vals spelen ofzo.
1 of 2 per week? .

Doe je goed, ik sla er meestal 1 per 2 maanden stuk.
pi_39009732
Ik zou inderdaad wel wat vaker misschien kunnen herspannen (alhoewel ik dus meestal al bespan voordat die knapt) want na een tijdje raak je toch wel een stuk controle kwijt
Maar jullie slaan waarschijnlijk ook allemaal superhard, dat valt bij mij meestal nog wel mee
  maandag 19 juni 2006 @ 21:33:57 #216
75556 erkel
back from Dagestan
pi_39015656
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:52 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

1 of 2 per week? .

Doe je goed, ik sla er meestal 1 per 2 maanden stuk.
Ik sloeg ze er eerst ook vrij vaak doorheen als ik vrij regelmatig speelde, was zo'n gele kirsbaum(?) snaar geloof ik. Nu een ander snaartje erin liggen, wat lekker speelt en ook nog eens 10x langer meegaat Naam weet ik niet, hij is iig oranje
Weisst
  maandag 19 juni 2006 @ 22:31:25 #217
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_39018393
Vandaag gewonnen met 7-6 4-6 6-3 van een vijfje
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_39018444
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:31 schreef Vector_SLD het volgende:
Vandaag gewonnen met 7-6 4-6 6-3 van een vijfje
3 sets?
  maandag 19 juni 2006 @ 22:57:57 #219
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39019868
Mijn eerste ronde vandaag: 6-2, 6-0

Seriously easy going

Wel twee bier gedronken, dus ik weet niet of ik het morgen wel red
  maandag 19 juni 2006 @ 23:10:11 #220
118904 Vector_SLD
Carpe noctem
pi_39020403
quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:32 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

3 sets?
sorry, verkeerde PI
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_39033059
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:19 schreef nickybol het volgende:
Argh, hoe kun je in godsnaam met zo`n oversized ding spelen?
Tja, ben 't gewend en vind 't een heerlijk racket.
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:26 schreef Norrage het volgende:
haha...das ook kut...maar 300 euro??? En dan de bespanning zo snel door? (Ik weet dat het niet zo heel veel te maken heeft met het racket, maar toch wel een beetje :p, en dames slaan toch wel wat minder hard )
Ik heb zelf eigenlijk pas 1 keer een bespanning doorgeslagen, meestal vind ik het al snel dubieus worden en laat ik het weer opnieuw bespannen voordat het misgaat
Was ook mijn eerste keer in tien jaar tennis dat ik een bespanning doorsloeg, vandaar ook mijn verbazing tijdens de wedstrijd.
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Idd, ben ik het mee eens.

Speel ook absoluut niet vals, krijg geen voldoening als ik zou winnen door valsspelen. (in tegenstelling tot anderen , de vrouw waartegen ik moest in de eerste ronde gaf heel veel ballen uit die in waren, volgens m'n vriend, maar ik kon dat gewoon niet zien in het achterveld. )

M'n speelsterkte op het moment is 7,8 (eind 2005 was 8,8).. Ik wil volgend seizoen een 7'tje worden!!!! (sowieso in de enkel!)
  woensdag 21 juni 2006 @ 01:12:07 #222
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39060735
Whehehe... net een flauwe partij gespeeld.
Twee ronde single.

Ik was slecht. Gewoon in alles, niets wilde. Ik was ook al de hele dag chagerijnig, geen mooie voorbereiding dus. Eerste set spelen, ik frustraties wegslaan mijn tegenstander alles omhoog brengen. Grote ellende dus, wel een klasseverschil dus ik won toch. Tegen het einde van de eerste set kreeg mijn tegenstander van 2 meter beter in de gaten dat volleyen veel meer profijt opleverde dan gaan lepelen tegen mij als hardhitter. Het mocht niet baten, ik zat er een aantal keer goed langs. Eindstand eerste set 6-4 voor mij.

Tweede set begint. Hij speelt service-volley en wint zijn game. 1-0. Ik serveer 4 dubbele fouten 2-0. Hij gaat lachen, ziet de wedstrijd kantelen en ik loop te chagerijnen. Hij komt 30-0 voor in de derde game en ik geef mentaal de set op. Ik besluit hem aan te moedigen om aanvallend te spelen, omdat dan die ellendige hoge ballen ophouden. ik breng zijn service dus slice terug tot de servicelijn. Hij slaat er diep doorheen en loopt door. Prima natuurlijk, alleen kon hij weinig aan het net. Ik kon er zo langs slaan. Speelde echter alle ballen aan en gaf slechte lobs die hij kon smashen. Je zag hem glunderen en hij geloofde echt dat de wedstrijd kantelde. Ook in mijn eigen service-game sloeg ik zachte sliceballen zodat hij kon aanvallen. Ik hield de games spannend maar won er niet 1. Bij 5-0 sloeg ik om de draad weer op te pakken enkele snoeiharde returns. Hij won de tweede set met 6-0 en had dus de methode gevonden om mij te bestrijden

Echter hielp ik in de derde set niet meer mee. Ik was van die hoge ballen af en kon gewoon doorslaan op mijn aanvallende tegenstander. Ik lokte hem naar het net en sloeg er vervolgens hard langs of speelde goede topspinlobs. Derde set: 6-1

Winst. Whehehe.
pi_39065395
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 01:12 schreef XL het volgende:
Whehehe... net een flauwe partij gespeeld.
Twee ronde single.

* knip *

Winst. Whehehe.

donderdag 22 juni 2006 @ 23:54:46 #224
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39133945
Bleh! Uitgeschakeld in de dubbel.
Mijn maat speelde ondermaats. Ik was ook niet best. Terecht.

Ik krijg in de enkel een sterke tegenstander zaterdag, heb ik begrepen.
We zullen zien.
  zaterdag 24 juni 2006 @ 12:35:33 #225
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_39174325
Ook enkel uitgeschakeld. Erg goede tegenstander, dus een leuke pot gespeeld. Ik kon zelf niet brengen wat ik van mezelf verwachte. Eerste set speelde ik sterk, ik won met 6-4. Tweede set was het tennis minder goed, bij beiden. We gingen sneller op zoek naar punten. Hij won met 6-3. Derde set was ik snel geklopt 6-0.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')