Heb je het tegen mij nickybol?
Nou het voorweekend van het ene toernooi begon al dit weekend en het finaleweekend gaat natuurlijk ook in het weekend, en aangezien het in mijn schema pastte was dat niet zo'n probleem
![]()
Sowieso zie ik de bond er niet echt achter komen, als het al fout zou zijn
![]()
Over mijn halve finale vandaag gesproken: wat een ongelooflijk trieste dramapot...
Speelde tegen een ongelooflijk irritant jochie dat gewoon alles missloeg in het begin...Ik dus gewoon rustig de bal in het spel houden: binnen 15 minuten was de eerste set 6-0 voor mij....Hij permanent gefrustreerd...Toch raakte hij iets beter in zijn ritme de 2e set en won wat games...Tot op 3-2 ik een bal van hem uit gaf waarvan hij toch echt dacht dat ie in was...Toen misntens 10 minuten over gediscussieerd...dat hij niet kon geloven dat hij uit was, en dat ik een laffe valsspeler was en zo
![]()
Maar ik wist dus absoluut 100% zeker dat hij uit was (echt volgens mij een halve meter :/) en uiteindelijk heeft de wedstrijdleider die erbij geroepen was mij gelijk gegeven
![]()
Maar ja, ik had natuurlijk zijn hele vriendenkring op mijn dak en die begonnen me natuurlijk allemaal uit te schelden en zo
![]()
Toen dacht die wedstrijdleider ook maar even dat hij maar bij de baan bleef staan om dat een beetje in toom te houden...mijn god...kreeg ook nog een schouderklopje van de 4 gasten die op de baan naast mij speelden, het punt gezien hadden en inderdaad ook duidelijk zagen dat de bal uit was en die het waardeerden dat ik er zo koel onderbleef (ik dacht ook van als ik zelf rustig blijft dan win ik gewoon omdat die gast te gefrustreerd raakt)...Dus ik had nog wat bondgenoten....Maar wat een kansloos gedoe...
Nouja, daarna ging het weer verder en natuurlijk was hij zijn net opgebouwde momentum al weer kwijt en werd het 4-3 voor mij...maar ik bleef maar laf die bal in het spel houden, en alles wat ik anders probeerde ging mis...kon gewoon niet overschakelen en bleef echt dramatisch spelen...Hij ook trouwens dus ondertussen was het echt zelfs een HE8 onwaardig (terwijl we allebei op randje 6 zitten)
Nou ik de set verliezen en de 3e set was net zo slecht....en ik verloor in de tiebreak...ongelooflijk...ik heb nog nooit zo'n dramatische pot gespeeld of meegemaakt...ik speelde zo ontzettend laf en kon geen enkel initiatief nemen
![]()
Volgende toernooien maar beter
![]()
En hopelijk ga ik een beetje in vorm komen want afgelopen week was echt waardeloos
![]()
volgende toernooi is tenminste gravel...jezus...wat een kut baan, al die ballen ook wegspringen en zo..
[ Bericht 1% gewijzigd door Norrage op 17-06-2006 22:55:08 ]