abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38902827
Hehe ja, vooral als het zo'n fanatiek racketsmijtertje is heeft dat heel veel effect .
  donderdag 15 juni 2006 @ 23:22:24 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38903771
Ach die jonge mannetjes moet je een beetje uit hun spel brengen. Iets trager klaar gaan staan voor punten, beetje van alles wat spelen. Varieren zijn ze nog niet zo gewend (dropshotje, lobje, hard, zacht, etc)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_38903984
Dat had ik ook al als mijn tactiek uitgedacht
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 16 juni 2006 @ 12:08:08 #179
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38913800
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef Norrage het volgende:
Dat had ik ook al als mijn tactiek uitgedacht
Naar voren laten komen, lobje, weer een punt

Gastje is toch 3 appels hoog
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_38928660
Nou...6-3 6-0 gewonnen...Was dus niet zo moeilijk, maar kwam wel 3-2 achter eerste set...Wat speelde ik slecht...hij kreeg de ballen niet dieper dan de servicelijn en daar moest ik even aan wennen zeg...Niet echt je allerdaagse wedstrijd...
Verder speelde hij best wel aardig...wel een redelijk goede slag...maar ja, hij blijft 11 he
Daarna liet hij, zoals het een jongetje betaamt, zijn koppie een beetje hangen...Kon natuurlijk ook niet zo goed tegen zijn verlies en was meteen weg na afloop van de wedstrijd... :p

morgen magik nu twee wedstrijden spelen...het volgende toernooi en de halve finale....Druk :p
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_38937497
Ik zit in de halve finaleeee!

Yeah! Kwartfinale donderdag was niet heel moeilijk, 6-2 6-2

Ben heel benieuwd, moet morgen tegen de eerst geplaatste, waar mijn teamgenootje (van competitie) bijna van gewonnen had, en in principe speel ik beter dan mijn teamgenootje, aldus mijn trainer.
pi_38938107
Ook nu je dit om 4.30 midden in de nacht gepost hebt?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 10:43:31 #183
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_38939170
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 04:27 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik zit in de halve finaleeee!

Yeah! Kwartfinale donderdag was niet heel moeilijk, 6-2 6-2

Ben heel benieuwd, moet morgen tegen de eerst geplaatste, waar mijn teamgenootje (van competitie) bijna van gewonnen had, en in principe speel ik beter dan mijn teamgenootje, aldus mijn trainer.
Ik hoop dat je niet te vroeg moet gezien het tijdstip dat je dit post

anyway, hoe gaat het verder met de fysiek? geen last meer van gehad? Onze raad opgevolgd?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 11:20:32 #184
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38939941
Ik zit dus ook in het finaleweekend. Zit echter nog niet in de halve finale, maar het toernooi is nogal zwaar bezet en er is tegelijkertijd ook een serieus ranglijst toernooi. Kortom de banencapaciteit liet te wensen over. Moet dus vandaag bij winst 2 partijen spelen en helaas kort achter elkaar. 18:15 en 20:30. De vorm bij ons is fantastisch, donderdag op de club nog een trainingspartij gespeeld waarin ik als zware underdog weer een overwinning uit het vuur sleepte. Mochten we de finale halen, dan is de kans groot dat we daarin dezelfde tegenstanders treffen als op de clubkampioenschappenfinale vorige week.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_38942132
Mijn HE6 partij verloren...Transitie van hard court naar gravel ging moeizaam in het begin...5-0 achter in amper 15 minuten ...toch nog 5-4 van gemaakt maar uiteindelijk verloren....nam 2e set 3-1 voorsprong en verzwakte wat in mijn concentratie en verloor 6-3..... zucht...Een perfecte kopie van mijn eerste partij van het seizoen, wel veel kansen hebben en slecht starten maar gewoon niet de concentratie kunnen vasthouden...

En de service en backhand liepen weer dramatisch...vooral die backhand..moet ik echt wat aan gaan doen...zeker aangezien ik vanmiddag halve finale speel van ander toernooi
En dat is dan natuurlijk weer op hard court Ik ga lekker lang inspelen
pi_38943713
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik hoop dat je niet te vroeg moet gezien het tijdstip dat je dit post

anyway, hoe gaat het verder met de fysiek? geen last meer van gehad? Onze raad opgevolgd?
Nee, moet om 18 uur.. Had gister een bruiloft , kon niet eens zuipen ..

Ik heb nog wel een beetje last gehad tijdens de kwartfinale donderdag, maar dat was niet te vergelijken met dinsdag, dus in dat opzicht gaat 't gewoon helemaal goed!

Smeer voor de wedstrijd nog wel even wat van die warmmakende zalf op m'n beentje..

Wish me luck!
  zaterdag 17 juni 2006 @ 20:59:24 #187
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_38953467
Speel je twee toernooien door elkaar? Krijg je daar geen gezeik met de bond mee?
pi_38955464
Heb je het tegen mij nickybol?
Nou het voorweekend van het ene toernooi begon al dit weekend en het finaleweekend gaat natuurlijk ook in het weekend, en aangezien het in mijn schema pastte was dat niet zo'n probleem
Sowieso zie ik de bond er niet echt achter komen, als het al fout zou zijn

Over mijn halve finale vandaag gesproken: wat een ongelooflijk trieste dramapot...
Speelde tegen een ongelooflijk irritant jochie dat gewoon alles missloeg in het begin...Ik dus gewoon rustig de bal in het spel houden: binnen 15 minuten was de eerste set 6-0 voor mij....Hij permanent gefrustreerd...Toch raakte hij iets beter in zijn ritme de 2e set en won wat games...Tot op 3-2 ik een bal van hem uit gaf waarvan hij toch echt dacht dat ie in was...Toen misntens 10 minuten over gediscussieerd...dat hij niet kon geloven dat hij uit was, en dat ik een laffe valsspeler was en zo
Maar ik wist dus absoluut 100% zeker dat hij uit was (echt volgens mij een halve meter :/) en uiteindelijk heeft de wedstrijdleider die erbij geroepen was mij gelijk gegeven
Maar ja, ik had natuurlijk zijn hele vriendenkring op mijn dak en die begonnen me natuurlijk allemaal uit te schelden en zo Toen dacht die wedstrijdleider ook maar even dat hij maar bij de baan bleef staan om dat een beetje in toom te houden...mijn god...kreeg ook nog een schouderklopje van de 4 gasten die op de baan naast mij speelden, het punt gezien hadden en inderdaad ook duidelijk zagen dat de bal uit was en die het waardeerden dat ik er zo koel onderbleef (ik dacht ook van als ik zelf rustig blijft dan win ik gewoon omdat die gast te gefrustreerd raakt)...Dus ik had nog wat bondgenoten....Maar wat een kansloos gedoe...

Nouja, daarna ging het weer verder en natuurlijk was hij zijn net opgebouwde momentum al weer kwijt en werd het 4-3 voor mij...maar ik bleef maar laf die bal in het spel houden, en alles wat ik anders probeerde ging mis...kon gewoon niet overschakelen en bleef echt dramatisch spelen...Hij ook trouwens dus ondertussen was het echt zelfs een HE8 onwaardig (terwijl we allebei op randje 6 zitten)
Nou ik de set verliezen en de 3e set was net zo slecht....en ik verloor in de tiebreak...ongelooflijk...ik heb nog nooit zo'n dramatische pot gespeeld of meegemaakt...ik speelde zo ontzettend laf en kon geen enkel initiatief nemen

Volgende toernooien maar beter En hopelijk ga ik een beetje in vorm komen want afgelopen week was echt waardeloos volgende toernooi is tenminste gravel...jezus...wat een kut baan, al die ballen ook wegspringen en zo..

[ Bericht 1% gewijzigd door Norrage op 17-06-2006 22:55:08 ]
  zondag 18 juni 2006 @ 00:51:09 #189
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38961341
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 11:20 schreef XL het volgende:
Ik zit dus ook in het finaleweekend. Zit echter nog niet in de halve finale, maar het toernooi is nogal zwaar bezet en er is tegelijkertijd ook een serieus ranglijst toernooi. Kortom de banencapaciteit liet te wensen over. Moet dus vandaag bij winst 2 partijen spelen en helaas kort achter elkaar. 18:15 en 20:30. De vorm bij ons is fantastisch, donderdag op de club nog een trainingspartij gespeeld waarin ik als zware underdog weer een overwinning uit het vuur sleepte. Mochten we de finale halen, dan is de kans groot dat we daarin dezelfde tegenstanders treffen als op de clubkampioenschappenfinale vorige week.
Tweede partij verplaatst naar morgen 9:00... omdat de partij van 18:15 pas om 20:30 begon en pas om 23:00 klaar was. Wel gewonnen, enige biertjes gedronken en nu moeten we morgen veel te vroeg weer. Setstanden 5-7, 6-3, 6-1.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_38964208
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 21:56 schreef Norrage het volgende:
Tot op 3-2 ik een bal van hem uit gaf waarvan hij toch echt dacht dat ie in was.
Had je dan geen afdruk? Of was het op kunstgras?

Ik heb in ieder geval mijn partij in de eerste ronde gewonnen met 4-6 6-1 6-3
pi_38964753
quote:
Op zondag 18 juni 2006 09:33 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Had je dan geen afdruk? Of was het op kunstgras?

Ik heb in ieder geval mijn partij in de eerste ronde gewonnen met 4-6 6-1 6-3
Hardcourt he
pi_38964761
quote:
Op zondag 18 juni 2006 10:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hardcourt he
Ja, dan wordt het lastig .

Maar gewoon altijd je poot stijf houden dan, de ontvangende partij heeft altijd gelijk in zo'n geval .
pi_38964857
quote:
Op zondag 18 juni 2006 10:28 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ja, dan wordt het lastig .

Maar gewoon altijd je poot stijf houden dan, de ontvangende partij heeft altijd gelijk in zo'n geval .
Ik heb het gemerkt muhaha
  zondag 18 juni 2006 @ 11:13:18 #194
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_38965387
Of gewoon een keer niet moeilijk doen en een let spelen. Het is maar een puntje en van 10 minuten ruzien wordt je ook niet beter. Behalve als het een belangrijk punt is natuurlijk.
  zondag 18 juni 2006 @ 11:15:44 #195
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38965431
Waardeloze halve finale gespeeld. Het was ook veel te vroeg, beetje sneu is het wel. We hadden alle favorieten uitgeschakeld. Onze tegenstanders waren het hele toernooi door gewalk-overed. Het waren de trainingsmaatjes van de gasten die we in de eerste ronde 6-1, 6-1 eraf tikte. Vandaag echter ging niets zoals het hoorde. Mijn maat hield niet 1 x zijn service. Speelde als een ware dementieva, met als dieptepunt een love-game bestande uit vier dubbele fouten. Meer dan 5 x sloeg hij de tweede service meer dan 2 meter uit. Allebei kwamen we niet op gang... 6-2, 6-3.

Maandagavond het volgende toernooi.
  zondag 18 juni 2006 @ 11:41:14 #196
93828 nickybol
onderduiknaam
pi_38965916
Als je die enige biertjes nou eens weglaat. Als ik dat bij mijn spelers zou merken...
pi_38966427
quote:
Op zondag 18 juni 2006 11:13 schreef nickybol het volgende:
Of gewoon een keer niet moeilijk doen en een let spelen. Het is maar een puntje en van 10 minuten ruzien wordt je ook niet beter. Behalve als het een belangrijk punt is natuurlijk.
Normaal doe ik dat ook maar dit was inderdaad een belangrijk punt en ik gaf de bal meteen uit...Hij ging alleen beweren dat ik mijn vinger omhoog stak om te zeggen dat de bal echt in was...dus vanaf dat moment begon hij hard te foeteren op mij Ik zei nog tegen hem dat als hij gewoon een beetje normaal gereageerd had ik wel een let had gespeeld
maar goed...hij heeft uiteindelijk toch gewonnen verdomme
  zondag 18 juni 2006 @ 12:12:02 #198
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38966621
quote:
Op zondag 18 juni 2006 11:41 schreef nickybol het volgende:
Als je die enige biertjes nou eens weglaat. Als ik dat bij mijn spelers zou merken...
Het was geen drankprobleem hoor. We kwamen om 23:00 van de baan dronken een ice-tea en 2 (max. 3) biertjes met de tegenstander terwijl we nakletsten over de partij en de partij bekeken van de potentiele tegenstander in de finale. 23:00 van de baan, 40 minuten fietsen van het tennispark en 0:40 hier posten. Langer dan een uur na de wedstrijd zijn we dus niet gebleven, ik denk dat die 2 biertjes er toch echt voor zorgen dat je rustiger slaapt dan wanneer je warm van het veld je bed instapt. Sowieso vind ik het een sociale verplichting om nog even met je tegenstanders te ouwehoeren. 10 bier de avond voor een wedstrijd is wat anders, maar hier snap ik echt het bezwaar niet van.
pi_38967167
40 minuten fietsen om bij een toernooi te komen?
en ik dacht dat mijn 45 minuten met het openbaar vervoer veels was om bij mijn locatie te komen

En het is ook gewoon leuk om na te kletsen na zo'n wedstrijd. Beetje de sfeer van het toernooi proeven en zo. (ook iets wat mijn toernooi niet leuk maakte, allemaal van die kindertjes die meteen weg gingen )
  zondag 18 juni 2006 @ 12:38:04 #200
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_38967430
Het was iets meer dan 10km verderop.... maar we fietsten steeds fout
De rest van het toernooi steeds met de auto gegaan, omdat we elke partij op onmogelijke tijden moesten spelen. Openbaar vervoer was voor 2 van de vier partijen sowieso onmogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')