Feyenoord voetbal nog veel minder blijkbaar. Ajax is internationaal veel beter dan Feyenoord, dat hebben ze dit jaar bewezen. En PSV haalt nu 2 jaar op rij de volgende ronde in de CL. Vorig jaar zelfs de halve finale.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:29 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Tsssssssssssssk wat een nonsens verkoop je weer... Ajax voetbalt het hele seizoen als een krant en omdat ze toevallig de 2e ronde van de champions league halen hebben ze het recht om wederom champions league te spelen...
In dat geval heeft PSV verrekte weinig recht om champions league te spelen, want die hebben voor het seizoen 2004/2005 nog nooit de 2e ronde gehaald...
Net zo goed nonsens dus!!
Ik haalde jouw redenatie aan en verklaarde dat vervolgens net zo goed tot onzin als de onzin die jij verkocht... En omdat Feyenoord 1 seizoen hetzelfde presteert als PSV al die seizoenen tot voor 2004/2005 heeft Feyenoord geen recht... En om je nog even te herinneren Feyenoord heeft Ajax dit seizoen al 2 keer verslagen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Feyenoord voetbal nog veel minder blijkbaar. Ajax is internationaal veel beter dan Feyenoord, dat hebben ze dit jaar bewezen. En PSV haalt nu 2 jaar op rij de volgende ronde in de CL. Vorig jaar zelfs de halve finale.
Drie jaar geleden haalden ze het niet nee, maar dat was nog voor het Cocu-tijdperk.
En verrekte weinig recht? Als je met overmacht kampioen wordt hoor je in de CHAMPIONS league te spelen. 13 punten voor op feyenoord en 24 op ajax!
Idd, maar in de CL spelen ze niet tegen elkaar. dan speel je tegen buitenlandse clubs. Want ADO wint ook 2x van Feyenoord, moet je hun dan ook Europees geven?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:38 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik haalde jouw redenatie aan en verklaarde dat vervolgens net zo goed tot onzin als de onzin die jij verkocht... En omdat Feyenoord 1 seizoen hetzelfde presteert als PSV al die seizoenen tot voor 2004/2005 heeft Feyenoord geen recht... En om je nog even te herinneren Feyenoord heeft Ajax dit seizoen al 2 keer verslagen...
Als ze zelfs tegen een middelmatige club niet eens verder komen, wat moet je dan tegen teams als Ac Milan? Maar goed, boeie ook. PSV is kampioen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:42 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben idd met je eens dat die play-offs kut zijn... Feyenoord heeft de laatste 3 tot 4 seizoenen geen CL meer gespeeld dus ik vind niet dat je de internationale prestaties met elkaar kan vergelijken...
Als ik het me goed herinner is de laatste keer daarvoor ergens in 98 oid tegen wolfsburg... Ik kan me ook herinneren dat Ajax in die tussentijd (tegen celtic meen ik) uit de voorronde van de CL is geknikkerd... Dit soort incidenten kunnen dus gebeuren...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als ze zelfs tegen een middelmatige club niet eens verder komen, wat moet je dan tegen teams als Ac Milan? Maar goed, boeie ook. PSV is kampioen.
Voor de 4e keer in 5 jaar en de 13e keer in 20 jaar ofzo.
Tis hier de hele maand al bloesjesweer en de eerste paar korte broek dagen zijn ook geweest volgens mensen die wel korte broeken dragenquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:03 schreef sXe het volgende:
Is het nou nog steeds geen bloesjesdag trouwens?
Als ze met wat beters komen als hun laatste platen .. Ja !quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:26 schreef sXe het volgende:
http://www.roadrun.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=51258
Goed nieuws?
Omdat ...quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:14 schreef sXe het volgende:
Hm, waarom heb ik eigenlijk nooit eerder naar STP geluisterd?
Mooi man, dingen ontdekken
omdat dat best mooi is.quote:
Scott weiland heeft nog wel een liedje gezongen met limp bizkitquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:37 schreef sXe het volgende:
Als AIC nou met Scott Weiland ging touren...
ah, dat is bijna net zo'n goeie band!quote:Op vrijdag 21 april 2006 22:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Scott weiland heeft nog wel een liedje gezongen met limp bizkit
bijnaquote:
net als dat mijn peptide bijna een ubiquitine modificatie heeftquote:
wat jammer...quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
net als dat mijn peptide bijna een ubiquitine modificatie heeft
theequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:11 schreef sXe het volgende:
lekker man, thee!
Ook lekker. Maar om deze tijd hoef ik geen koffie meer natuurlijkquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
thee![]()
ik heb oplos koffie en een bagel
Nee doe eensquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:17 schreef sXe het volgende:
Ohja, had ik al gezegd dat ik van jullie hou?
moet eens vragen of iemand hem voor me op een dvd wil zetten, bestandje is te groot...quote:
Kun je hem niet op je computer kijken ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:30 schreef sXe het volgende:
[..]
moet eens vragen of iemand hem voor me op een dvd wil zetten, bestandje is te groot...
Ohquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:37 schreef sXe het volgende:
ja, ik weet het. Komt wel een keer. Zal Rien eens vragen of hij dat kan branden
quote:Op vrijdag 21 april 2006 23:41 schreef sXe het volgende:
ernstig
quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
IK heb vorige maand nog een film van 25Gb gedownload!
Alles voor een beetje kwaliteitquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
1080i-HD uitvoering van LOTR-3.
nerdquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
1080i-HD uitvoering van LOTR-3.
quote:
tijd vliegtquote:
nuttig schmuttigquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:24 schreef sXe het volgende:
ja behoorlijk. Ik had zoveel nuttigs kunnen doen!
Ohnee, dat is uiteindelijk ook allemaal kansloos
Ja kansloos dus goedquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:27 schreef sXe het volgende:
Dan ben ik wel goed bezig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |