quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef sXe het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar was zei meteen iemand dat m'n haar te lang was. En toen was ik net naar de kapper geweest...
Zie je zaterdag dus, gezellig!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:05 schreef sXe het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik daar was zei meteen iemand dat m'n haar te lang was. En toen was ik net naar de kapper geweest...
Maar toen had je je nihilistische zelf nog niet gevonden...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:06 schreef sXe het volgende:
Had hem eigenlijk meteen op z'n bek moeten slaan nu ik erover nadenk!
Tja, beetje jammer dat je dat nou pas bedenkt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:06 schreef sXe het volgende:
Had hem eigenlijk meteen op z'n bek moeten slaan nu ik erover nadenk!
ja en dan ga je ook zeggen dat ik naar de kapper moet zeker...quote:
Ik ben daar wel blij mee trouwens, dat is de vondst van m'n levenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar toen had je je nihilistische zelf nog niet gevonden...
Dat enorm gezellige ding naast de Brasquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
En wtf is Zwetser eig?
quote:Bring two prix fixe dinners up
I'll unwrap the plastic cups
It's just us my love
It's just us my love
I will make the room up nice
Put your insides all on ice
It was real true love
It was real true love
Close all the windows
Put signs on the handles
And strip down to my dun-dun-duns
You have gone so far
You have gone so far
And tonight
Its just me and the minibar
Candles from the walmart that
Every city's got to have
That I bought last night
That I bought last night
I was so excited to
Do such normal things with you
When you left last night
With your toothbrush dry
No such details will spoil my plan
That is the kind of girl I am
HA HA HA
Can you hear room 318?
Man they're really happening
They're a wild bunch
They're a wild bunch
But if they just knew
What my night was coming to
God would they vomit and run
You have gone so far
You have gone too far
So tonight
It's just me and the minibar
Nobody else
And I sing at the top of my lungs
Happy birthday us
Happy birthday us...
Zo ben ik niet. Ik laat een ieder in z'n waarde en probeer mannen niet willens en wetens te veranderen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:08 schreef sXe het volgende:
[..]
ja en dan ga je ook zeggen dat ik naar de kapper moet zeker...
Ik neem m'n voorbinddildo mee!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:08 schreef Zwansen het volgende:
Anaal morgen maar eens ff proberen.
Oeh nouk hoor je dat je moet een strap-on kopenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:08 schreef Zwansen het volgende:
Anaal morgen maar eens ff proberen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oeh nouk hoor je dat je moet een strap-on kopen
dus....quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ik laat een ieder in z'n waarde en probeer mannen niet willens en wetens te veranderen.
nee, dat doe je dan wel op subliminaal niveauquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:10 schreef Nouk het volgende:
[..]
Zo ben ik niet. Ik laat een ieder in z'n waarde en probeer mannen niet willens en wetens te veranderen.
dat was wel cool jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef Bosbeetle het volgende:
echo's
burpquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
Slaap!
quote:
Nobel streven.. hou vol ... jaartje of 60quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:15 schreef sXe het volgende:
Ik ga ook maar eens proberen in mijn slaap te overlijden!
Nee...quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:03 schreef sXe het volgende:
Is het nou nog steeds geen bloesjesdag trouwens?
Whehehehe.... Jullie hebben toch niks in de CL te zoeken.quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:28 schreef SuperWeber het volgende:
Hoerige KUTAJAX!!!!
Houdt je bek gvd net alsof die joden er wel wat te zoeken hebben...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Whehehehe.... Jullie hebben toch niks in de CL te zoeken.
Uhm ja? Die hebben dit jaar zelfs de 2e ronde gehaald en goed gespeeld tegen Inter. Tegen wie hebben jullie dit jaar in de UEFA-cup verloren? Een of andere club die 11e stond in de Roemeense competitei!quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:12 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Houdt je bek gvd net alsof die joden er wel wat te zoeken hebben...
Tsssssssssssssk wat een nonsens verkoop je weer... Ajax voetbalt het hele seizoen als een krant en omdat ze toevallig de 2e ronde van de champions league halen hebben ze het recht om wederom champions league te spelen...quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm ja? Die hebben dit jaar zelfs de 2e ronde gehaald en goed gespeeld tegen Inter. Tegen wie hebben jullie dit jaar in de UEFA-cup verloren? Een of andere club die 11e stond in de Roemeense competitei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |