Ik heb net een weekban klb achter te rugquote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was van de week ofzo toch al een topic over.
ze hoeven niet meer hun best te doen om mannen te lokken.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Agiath het volgende:
Het valt me op dat vrouwen na de 30 altijd zo'n rattenkoppie krijgen, als ze dan net getrouwd zijn en in de safe-zone zitten... let maar is op op straat
Waarom? Is het dan teveel moeite ofzo? Het ziet er meestal echt niet uit, van dat kamper-haar bleh
En maar klagen dat ze ouder worden, met lang haar zie je er meteen 10 jaar jonger uit hoor...
Ja ik zeg toch ook meestalquote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef PsyCha het volgende:
Kort haar kan er best leuk uitzien hoor!
Nope.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Stopcontact het volgende:
Je hebt zeker net Looking Good gekeken
Dat is geen vrouw, dat is een walrusquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook meestal
Soms ziet er leuk uit, meer meestal krijg je van dit soort huilen-met-de-pet-op
[afbeelding]
Elke paar weken...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was van de week ofzo toch al een topic over.
Nee ook dat is de reden dat ik haar niet sexy vindtquote:
Moet je je eens voorstellen hoe lekker ze er uit zou zien met lang haar!quote:
Preciesquote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe lekker ze er uit zou zien met lang haar!
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vindt het maar niks, doe dan nog halflang, dat kan ook heel mooi zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]Dit is het beste kapsel dat ze ooit heeft gehad
Lang haar is vaak gewoontjes en zo'n typisch standaard schoonheidsideaal.
V.
Doe normaal.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee ook dat is de reden dat ik haar niet sexy vindt
Zo misschien wel:quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind mooie vrouwen met een goed kort kapsel echt mooier dan diezelfde vrouwen met het standaard lange haar. Het spijt me. Maar goed, ik kan jullie goede smaak nou eenmaal niet opdringenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vindt het maar niks, doe dan nog halflang, dat kan ook heel mooi zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |