Ik heb net een weekban klb achter te rugquote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was van de week ofzo toch al een topic over.
ze hoeven niet meer hun best te doen om mannen te lokken.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Agiath het volgende:
Het valt me op dat vrouwen na de 30 altijd zo'n rattenkoppie krijgen, als ze dan net getrouwd zijn en in de safe-zone zitten... let maar is op op straat
Waarom? Is het dan teveel moeite ofzo? Het ziet er meestal echt niet uit, van dat kamper-haar bleh
En maar klagen dat ze ouder worden, met lang haar zie je er meteen 10 jaar jonger uit hoor...
Ja ik zeg toch ook meestalquote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef PsyCha het volgende:
Kort haar kan er best leuk uitzien hoor!
Nope.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Stopcontact het volgende:
Je hebt zeker net Looking Good gekeken
Dat is geen vrouw, dat is een walrusquote:Op donderdag 20 april 2006 21:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook meestal
Soms ziet er leuk uit, meer meestal krijg je van dit soort huilen-met-de-pet-op
[afbeelding]
Elke paar weken...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Was van de week ofzo toch al een topic over.
Nee ook dat is de reden dat ik haar niet sexy vindtquote:
Moet je je eens voorstellen hoe lekker ze er uit zou zien met lang haar!quote:
Preciesquote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Moet je je eens voorstellen hoe lekker ze er uit zou zien met lang haar!
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vindt het maar niks, doe dan nog halflang, dat kan ook heel mooi zijnquote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]Dit is het beste kapsel dat ze ooit heeft gehad
Lang haar is vaak gewoontjes en zo'n typisch standaard schoonheidsideaal.
V.
Doe normaal.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee ook dat is de reden dat ik haar niet sexy vindt
Zo misschien wel:quote:Op donderdag 20 april 2006 21:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind mooie vrouwen met een goed kort kapsel echt mooier dan diezelfde vrouwen met het standaard lange haar. Het spijt me. Maar goed, ik kan jullie goede smaak nou eenmaal niet opdringenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vindt het maar niks, doe dan nog halflang, dat kan ook heel mooi zijn
Daar waren ook een aantal bitches met kort haar. Lelijk! Verder niet gekeken, kut programma.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nope.![]()
Hoezo? Waren ze het met me eens dan?
Damn, wat is zij kklelijk zonder haar. Maar wacht eens. Zij heeft GEEN haar. Een kort haar staat haar juist wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Agiath het volgende:
En dit soort dingen moeten natuurlijk helemaal van de buis verdwijnen
[afbeelding]
Ja, maar die moet sowieso dood.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Agiath het volgende:
[afbeelding]
eens soms staat het heel goedquote:Op donderdag 20 april 2006 22:01 schreef xenophoniac het volgende:
als het korte haar maar op 'n leuk koppie zit geen probleem![]()
en 30+ knap ik sowieso 'n beetje op af
Vrouwen met borsten, dat is ook al zo'n schoonheidsideaal. Nee, doe mij maar een vrouw met een heerlijk gespierde en behaarde borstkas, dat is tenminste niet zo gewoontjes.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:55 schreef Verbal het volgende:
[..]Dit is het beste kapsel dat ze ooit heeft gehad
Lang haar is vaak gewoontjes en zo'n typisch standaard schoonheidsideaal.
V.
Lquote:Op donderdag 20 april 2006 22:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vrouwen met borsten, dat is ook al zo'n schoonheidsideaal. Nee, doe mij maar een vrouw met een heerlijk gespierde en behaarde borstkas, dat is tenminste niet zo gewoontjes.
Ja, heel lelijk. Ik kan d'r nie naar kijken.quote:
Wat een quolderquote:Op donderdag 20 april 2006 22:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Vrouwen met borsten, dat is ook al zo'n schoonheidsideaal. Nee, doe mij maar een vrouw met een heerlijk gespierde en behaarde borstkas, dat is tenminste niet zo gewoontjes.
Dat is nauwelijks kort haar te noemen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:09 schreef Jor-El het volgende:
[..]
Ja, heel lelijk. Ik kan d'r nie naar kijken.
LOL
Kort haar kan echt wel mooi zijn.
[afbeelding]
Dat vind ik dus ook! Het ziet er niet uit, maar ze heeft er erg lang mee rondgelopenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:58 schreef Agiath het volgende:
[afbeelding]
Dit gaat niet om de apenmama'squote:Op donderdag 20 april 2006 22:20 schreef freecell het volgende:
Hmmm, misschien ook praktische overwegingen?
Ik heb zelf erg lang krullend haar. Ik heb 5 broers en een zus en die hebben allemaal kinderen. In totaal 17. Hun mamma's hebben hun haar of kort, of opgestoken.
Tante Freecell niet.
Dat is leuk
Daar kun je aan hangen.
Ik heb inmiddels zoveel baby's aan mijn haar voelen hangen dat ik de mamma's wel snap
Vrouwen zijn de mens mama's, apen hebben een apin als mamaquote:Op donderdag 20 april 2006 22:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Maar de mamma's zijn wel allemaal boven de 30, dus behoorlijk ontopic dacht ik zo![]()
Zelfs vrouwen zijn het met me eensquote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik heb altijd al een hekel aan kort haar gehad, waarom weet ik niet?!
TS heeft gelijk er zijn teveel vrouwen die eenmaal getrouwd opeens zichzelf niet meer opmaken, vaak-let op- omdat manlief zegt dat ze er zonder make up zoveel leuker uitziet?!
Zal wel bezitsdrang zijn oid, hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb van vrouwen
Anyway, ik tut me lekker op, heb mooi lang krullend donker haar en dat wil ik graag zo houden!
Waarom knippen?
Als je vrouw bent mag je daar trots op zijn!
En daar mag je ook best iets voor doen!
De buitenlandse vrouwen weten echt hoe ze vrouw moeten blijven!
Meen ik!
jazeker, ik zie er zoveel die niets meer aan zichzelf doenquote:
zijn er foto's van dames met lang haar die het later kort hadden of andersom?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Mij is opgevallen dat vrouwen met kort haar die wel mooi zijn er nog beter uit zouden zien als ze lang haar zouden hebben.
Geweldigquote:Op donderdag 20 april 2006 22:32 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Vrouwen zijn de mens mama's, apen hebben een apin als mama
Een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
jazeker, ik zie er zoveel die niets meer aan zichzelf doen
dit ergert mij!
Bedoel je wordt ouder doe er dan iets voor, dat je er nog leuker uitziet!
In plaats daarvan zakt het af tot een zak aardappelen!
Die ouwe stramme Amsterdamse bejaarden vind ik dan weer supers, gerimpeld maar toch lippestiffie op, blauwe oogschaduw, misschien zit het wat scheef en vaag, maar toch!
Dat is vrouw zijn en er trots op zijn!
Niet de dames die saai met kort haar (lekker makkelijk)
Met sportjack of lichtblauwe aardappeljack van de zeeman oid rondsjokken!
Goddomme man, en dit is vaak in ons land!
Ik snap dat niet! Laat die kerels lekker naar je kwijlen als jij je nageltjes wilt lakken, ipv denken shit ik ga nu vreemd hoor want dat daar? Lijkt wel een man!
kom op girlies![]()
in mijn fobo bijvoorbeeld maar ik ging niet vrijwillig kortquote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zijn er foto's van dames met lang haar die het later kort hadden of andersom?
post ze eens aub
Ja dit is wel een special geval natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2006 23:32 schreef donnahvh het volgende:
[..]
in mijn fobo bijvoorbeeld maar ik ging niet vrijwillig kort![]()
had t verziekt met te vaak kleuren dus was meer noodzaak![]()
nu kijk ik t zowat weer lang![]()
Vandaar dat je zo moeilijk kijktquote:Op donderdag 20 april 2006 23:32 schreef donnahvh het volgende:
[..]
in mijn fobo bijvoorbeeld maar ik ging niet vrijwillig kort![]()
had t verziekt met te vaak kleuren dus was meer noodzaak![]()
nu kijk ik t zowat weer lang![]()
nee ik moest schijten maar das offtopicquote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo moeilijk kijkt
Er staat vrouwen hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef PsyCha het volgende:
door dit topic krijg ik juist zin om mn haar te knippen, lekker kort.
doe dat vooral!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef PsyCha het volgende:
ik lees dit niet meerquote:Op donderdag 20 april 2006 23:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
doe dat vooral!
als je van jezelf houdt doe je het niet![]()
Doe niet zo domquote:Op donderdag 20 april 2006 23:34 schreef PsyCha het volgende:
Ombouwen kan hoor!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:44 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ik lees dit niet meer![]()
![]()
![]()
heb aan de voorkant al "plakhaar"![]()
Tatjana Simic, die had ook ooit kort haar voor korte duur gelukkig en vergeet vooral Angela Schijf niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
post ze eens aub
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:49 schreef Bosbeetle het volgende:
-edit-
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:48 schreef PsyCha het volgende:
Kort haar kan er best leuk uitzien hoor!
En dit had je ook gezegd als je minder bedeeld was uit het mooie vrouwen potje ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Helemaal waar!
Het is net of vrouwen zich enorm afzetten in ons land tegen het vrouw zijn!?
Waarom? Dat is toch juist leuk?
En daarbij doe je dat toch voor jezelf? Niet voor de ander, maar gewoon omdat je het zalig vind om jezelf te verwennen met een parfum, of een creme of een bodylotion!
Kleding idem dito!
Ik kan er heel klassiek bijlopen maar ook heel zwart wit of slordig leuk!
beetje punk, beetje alternatief gewoon precies zoals ik me voel op die dag!
Het is ook leuk om te zien welke mensen dan wel / niet naar je kijken!
Life is game maak er iets moois van voor jezelf!
Waarom niet? Noem het interessequote:Op vrijdag 21 april 2006 00:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom vraag je iets wat niet ter zake doet?
Wat is een vreemde interesse? Dat ik geinteresseerd ben ik denkwijzen van anderen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vreemde interesse, maar nee.. no burka
Vanuit welke punt verbind je het burka gebeuren als mijn denkwijze?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat is een vreemde interesse? Dat ik geinteresseerd ben ik denkwijzen van anderen?
Niet!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanuit welke punt verbind je het burka gebeuren als mijn denkwijze?
denk het wel hoor!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dit had je ook gezegd als je minder bedeeld was uit het mooie vrouwen potje ?
Je vroeg dus wel iets over een Burka, na aanleiding van mijn reactie.quote:
Ja, want dat zou ontopic geweest zijn?quote:Ik had ook kunnen vragen of je shoarma lekker vindt.
Willekeur!quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je vroeg dus wel iets over een Burka, na aanleiding van mijn reactie.
Nee. Beweer ik dat?quote:[..]
Ja, want dat zou ontopic geweest zijn?
Ja, beetje indruk gekregen dat jij aan stereotyperingen doet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh jij weet meer?
Je bent wel erg serieus, zo laat, in KLB
Want?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, beetje indruk gekregen dat jij aan stereotyperingen doet.
Primaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zie niet wat daar stereotypering aan is.
+1 Wat betreft de argumentatie, alleen jammer van het filmsterretje met annorexia uiterlijk. Niet het beste voorbeeld van mooie rondingen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat een quolder
Lange benen, mooie rondingen, goeie kop en een kort kapsel.
Zoiets:
[afbeelding]
V.
quote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef sXe het volgende:
Tof man, kortzichtigheid!
Precies, kaal is prima. Óók op het hoofd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef speknek het volgende:
En dan zeggen, zie je nou wel! Kaal is hartstikke mooi bij vrouwen!
Die gozer rechts is niet voor niks gay.quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:41 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
Die gozer rechts is verantwoordelijk dat veel vrouwen van 30+ hun haren laten kortknippen en er ook nog eens een roodbruine kleurspoeling doorheen gooien. (Hij is ook de stylist geloof ik van Anita Witzier. Een mooie vrouw. Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd, maar ze zou er nog beter uitzien als ze lang haar had.)
Ik denk dat vrouwen boven de 30 er nog wel aantrekkelijk uit willen zien, maar gewoon het verkeerde advies krijgen. De trend wil nu eenmaal dat ze hun haar laten kortknippen. Als ze de eerste tekenen van het ouder worden zien raken ze wat ontmoedigd en omdat ze dan niet weten hoe ze er weer jong uitzien zoals zij dat willen, volgen ze maar blindelings zo'n trend.
Wie is die 2e?quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef speknek het volgende:
Keira Knightley is meer knap ondanks haar korte haar, als je het mij vraagt.
Althans, ik zie 'r zelf toch liever zo:
[afbeelding].
Ik zou net zo goed een plaatje van een kale Natalie Portman neer kunnen zetten:
[afbeelding]
quote:Ik zou net zo goed een plaatje van een kale Natalie Portman neer kunnen zetten:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:58 schreef Camplo het volgende:
Wie is die 2e?
Ter vergelijking:quote:Ik zou net zo goed een plaatje van een kale Natalie Portman neer kunnen zetten:
zie fotoboek. Nu zijn ze weer half lang trouwens.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:29 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
post ze eens aub
Inderdaadquote:
Schijnt iets te maken te hebben met het krijgen van kinderen. Zodra er zo'n koter over de vloer kruipt gaat het haar eraf omdat die kleine er zo'n goed houvast aan heeft...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Agiath het volgende:
Het valt me op dat vrouwen na de 30 altijd zo'n rattenkoppie krijgen, als ze dan net getrouwd zijn en in de safe-zone zitten... let maar is op op straat
Waarom? Is het dan teveel moeite ofzo? Het ziet er meestal echt niet uit, van dat kamper-haar bleh
En maar klagen dat ze ouder worden, met lang haar zie je er meteen 10 jaar jonger uit hoor...
Dat kan, en hoewel ik kaal niet hetzelfde vind als kort haar, kan ze zelfs dát goed hebben. Maar ze zat een paar weken geleden bij The Daily Show met een kort kapsel (aangegroeid na deze foto) en daarmee was ze èchtquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Absoluut niet. Witzier is nou net zo een die echt een fantastisch kort koppie heeft. Ze moet het alleen weer hartstikke blond maken, want dit donkere gedoequote:Op vrijdag 21 april 2006 02:41 schreef Netflier het volgende:
Anita Witzier. Een mooie vrouw. Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd, maar ze zou er nog beter uitzien als ze lang haar had.)
Als ik bij familie ben op zondag, ben ik verplicht te kijken naar Life&Cooking. Daarin komt die Mike de Boer ook weleens en geeft hij vrouwen een metamorfose. Ze zagen er eerst wel goed uit. Lang blond haar enzo. Misschien wat gewoontjes omdat ze geen make-up op hebben en in een spijkerbroek rondlopen.quote:
Is niet altijd even waar, ik heb wel vrouwen gekent die kort haar heel goed konden hebben en er echt mooi uitzien.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Agiath het volgende:
ik heb nog niet kunnen ontdekken wat daar mooi an is...quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:00 schreef speknek het volgende:
[afbeelding]
Ow hell.... dat zijn van die ongelooflijke kutprogramma's waarin ze helemaal niet uitgaan van de mooie kanten van een persoon die alleen wat extra's nodig hebben om ze vol tot hun recht te laten komen, maar veranderen een persoon idd onherkenbaar.quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:09 schreef Netflier het volgende:
[..]
Als ik bij familie ben op zondag, ben ik verplicht te kijken naar Life&Cooking. Daarin komt die Mike de Boer ook weleens en geeft hij vrouwen een metamorfose. Ze zagen er eerst wel goed uit. Lang blond haar enzo. Misschien wat gewoontjes omdat ze geen make-up op hebben en in een spijkerbroek rondlopen.
Dus wat doet Mike? Hij laat het haar kortknippen met uitstekende plukken en er een roodbruine kleurspoeling indoen. Vervolgens moet ze iets van een beddesprei met kwastjes aantrekken, omdat daar zoveel aardetinten inzitten en het toevallig de trend is. En als laatste wordt haar gezicht helemaal beverft met elke vorm van make-up.
En dan moet ze het laten zien. Ze heeft een nerveuze glimlach op haar gezicht en is allerminst op haar gemak. "Ooooooh, wat moooi!!!" roept Carlo Boshart. Irene Moors volgt: "Ik vind het ook mooi. Wat vindt u, moeder". En die barst in snikken uit, want ze herkent haar dochter niet meer.
Volgende dag wordt de vrouw wakker. Ze heeft geen beddesprei meer aan (die had ze bij thuiskomst direct in de container gesmeten) en de make-up is er natuurlijk ook af. Ze kijkt teleurgesteld in de spiegel, want het kost maanden voordat die foeilelijke kleur eruit is en jaren totdat het haar weer op lengte is.
Nooooooooooooiiiiiitttt maar dan ook noooooooiiiitttt vrouwen naar kort haar lullenquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Overigens zie ik liever een kort kapsel dan onverzorgd of fantasieloos lang haar
Het grappige is dat ik in 80% van de gevallen in dit topic al aan de usernaam kan zien wat het standpunt is t.o.v. kort haar bij vrouwenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:25 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Nooooooooooooiiiiiitttt maar dan ook noooooooiiiitttt vrouwen naar kort haar lullen![]()
![]()
dat je bent!
Kan je dat beoordelen bij mannen en vrouwen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik in 80% van de gevallen in dit topic al aan de usernaam kan zien wat het standpunt is t.o.v. kort haar bij vrouwen
V.
Preciesquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:09 schreef PsyCha het volgende:
Whahaha, Charlize ziet er juist leuker uit met korter haar.
V.quote:A woman's shoulders are the front lines of her mystique, and her neck, if she's alive, has all the mystery of a border town. A no-man's land in that battle between the mind and the body.
jij begeeft je zeker alleen in de pottenzonequote:Op donderdag 20 april 2006 21:46 schreef Agiath het volgende:
Neem maar eens een kijkje in de plaatselijke super. Tien tegen één dat je een Europese korthaar tegenkomt.. ow wacht ik haal vrouwen met katten door elkaar.. ach je snapt me welquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:22 schreef MLF het volgende:
[..]
jij begeeft je zeker alleen in de pottenzone
Foto?quote:Op donderdag 20 april 2006 22:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Anyway, ik tut me lekker op, heb mooi lang krullend donker haar en dat wil ik graag zo houden!
Charlize ziet er altijd lekker uitquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:09 schreef PsyCha het volgende:
Whahaha, Charlize ziet er juist leuker uit met korter haar.
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=apinquote:Op donderdag 20 april 2006 23:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Geweldig
Ze bestaan nog
Ik was al ver voor mijn vierde gestopt met het kinderachtige "andere mensen voor apen uitmaken".
Dank je voor de goede lachbui en nu gaan wij weer ontopic, jij mag zolang wel even gaan spelen hoor!![]()
* freecell aait over bolletje qo_ob
Ik zeg dus: het kunnen ook praktische overwegingen zijn.
Nou, ze is niet de enige die je niet echt volgt met je opmerkingen in dit topic hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 18:37 schreef qo_ob het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=apin
Jij mag een cursus Nederlands nemen![]()
Vrouwen zeuren áltijd over uiterlijke kenmerken van mannen. Tot aan de kleur van sokken toe. Dus... mogen wij ook een keer? Weet je direct hoe zinvol die tips in de Libelle zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:24 schreef deedeetee het volgende:
Mannen die zeuren over de lengte van vrouwenhaar![]()
Wat lees je dan wel?quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:49 schreef deedeetee het volgende:
En de Libelle lees ik nooit.
Die opmerking raakt kant noch wal!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Met het afknippen van het haar, neemt vaak ook de kont buitenproportionele vormen aan als de kinderen geworpen zijn.
Weet je, ik heb dat programma een aantal keren gezien van die gozer en echt ik vind dat ze zelf totaal geen smaak hebben!quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:41 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
Die gozer rechts is verantwoordelijk dat veel vrouwen van 30+ hun haren laten kortknippen en er ook nog eens een roodbruine kleurspoeling doorheen gooien. (Hij is ook de stylist geloof ik van Anita Witzier. Een mooie vrouw. Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd, maar ze zou er nog beter uitzien als ze lang haar had.)
Ik denk dat vrouwen boven de 30 er nog wel aantrekkelijk uit willen zien, maar gewoon het verkeerde advies krijgen. De trend wil nu eenmaal dat ze hun haar laten kortknippen. Als ze de eerste tekenen van het ouder worden zien raken ze wat ontmoedigd en omdat ze dan niet weten hoe ze er weer jong uitzien zoals zij dat willen, volgen ze maar blindelings zo'n trend.
Ow dat vind ik ook leuk oude dames met knotjes!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Girlysprite het volgende:
Ik heb mn haar lang gehad, toen eens kort laten knippen, en nu weer lang (ironisch genoeg zette een soortgelijk topic ook in the klb mij mede ertoe aan het weer te laten groeien). Ik moet nu alleen weer leren hoe ik mijn haar opsteek enzo. Ik ga dit weekend naar mn moeder, ik neem wel wat spelden, haarlak, en elastiekjes mee om haar te laten oefenen en mezelf.
Trouwens, ik heb een oma, bijna 90 jaar...en die heeft lang haar! Kom je echt maar heel zelden tegen. Ze laat het niet loshangen hoor, ze heeft het altijd in een knot achterop haar hoofd zitten. maar wel leuk, zo'n oma die er...ja ouwerwets oma uitzietMijn vriend noemde jaar ook al 'the godmother'. Heeft ook mee te maken omdat we zo een enorme familie hebben. Het feit dat ze ook nog helder is heeft vast te maken met het feit dat ze al die namen moet blijven onthouden
Wat wel typishc is, is dat mijn broer en mn moeder er over hadden dat ik mijn haar kort moest houden want dat was leuker.
Als zij lang haar heeft is ze nog mooier hoorquote:
Ga maar eens bij een kinderdagverblijf polshoogte nemen om half 9 's ochtends.....quote:
Dat doe ik wekelijks. Weinig vrouwen met kort haar eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ga maar eens bij een kinderdagverblijf polshoogte nemen om half 9 's ochtends.....![]()
Zelfde hier: ik heb 2 kids (1 en 3) op het KDV en ik kom er dus 2 dagen per week. Dus ik weet ook waarover ik praat. Mijn vrouw heeft halflang haar en heeft maatje 38, wat ze daarvoor ook had, persoonlijk heb ik dus ook niets te klagenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat doe ik wekelijks. Weinig vrouwen met kort haar eerlijk gezegd.
En de vrouw des huizes heeft lang haar en is nagenoeg terug op haar oude niveau
Wat doe je dan in dit topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zelfde hier: ik heb 2 kids (1 en 3) op het KDV en ik kom er dus 2 dagen per week. Dus ik weet ook waarover ik praat. Mijn vrouw heeft halflang haar en heeft maatje 38, wat ze daarvoor ook had, persoonlijk heb ik dus ook niets te klagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |