Die opmerking raakt kant noch wal!quote:Op vrijdag 21 april 2006 20:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Met het afknippen van het haar, neemt vaak ook de kont buitenproportionele vormen aan als de kinderen geworpen zijn.
Weet je, ik heb dat programma een aantal keren gezien van die gozer en echt ik vind dat ze zelf totaal geen smaak hebben!quote:Op vrijdag 21 april 2006 02:41 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
Die gozer rechts is verantwoordelijk dat veel vrouwen van 30+ hun haren laten kortknippen en er ook nog eens een roodbruine kleurspoeling doorheen gooien. (Hij is ook de stylist geloof ik van Anita Witzier. Een mooie vrouw. Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd, maar ze zou er nog beter uitzien als ze lang haar had.)
Ik denk dat vrouwen boven de 30 er nog wel aantrekkelijk uit willen zien, maar gewoon het verkeerde advies krijgen. De trend wil nu eenmaal dat ze hun haar laten kortknippen. Als ze de eerste tekenen van het ouder worden zien raken ze wat ontmoedigd en omdat ze dan niet weten hoe ze er weer jong uitzien zoals zij dat willen, volgen ze maar blindelings zo'n trend.
Ow dat vind ik ook leuk oude dames met knotjes!quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:44 schreef Girlysprite het volgende:
Ik heb mn haar lang gehad, toen eens kort laten knippen, en nu weer lang (ironisch genoeg zette een soortgelijk topic ook in the klb mij mede ertoe aan het weer te laten groeien). Ik moet nu alleen weer leren hoe ik mijn haar opsteek enzo. Ik ga dit weekend naar mn moeder, ik neem wel wat spelden, haarlak, en elastiekjes mee om haar te laten oefenen en mezelf.
Trouwens, ik heb een oma, bijna 90 jaar...en die heeft lang haar! Kom je echt maar heel zelden tegen. Ze laat het niet loshangen hoor, ze heeft het altijd in een knot achterop haar hoofd zitten. maar wel leuk, zo'n oma die er...ja ouwerwets oma uitzietMijn vriend noemde jaar ook al 'the godmother'. Heeft ook mee te maken omdat we zo een enorme familie hebben. Het feit dat ze ook nog helder is heeft vast te maken met het feit dat ze al die namen moet blijven onthouden
Wat wel typishc is, is dat mijn broer en mn moeder er over hadden dat ik mijn haar kort moest houden want dat was leuker.
Als zij lang haar heeft is ze nog mooier hoorquote:
Ga maar eens bij een kinderdagverblijf polshoogte nemen om half 9 's ochtends.....quote:
Dat doe ik wekelijks. Weinig vrouwen met kort haar eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 april 2006 21:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ga maar eens bij een kinderdagverblijf polshoogte nemen om half 9 's ochtends.....![]()
Zelfde hier: ik heb 2 kids (1 en 3) op het KDV en ik kom er dus 2 dagen per week. Dus ik weet ook waarover ik praat. Mijn vrouw heeft halflang haar en heeft maatje 38, wat ze daarvoor ook had, persoonlijk heb ik dus ook niets te klagenquote:Op vrijdag 21 april 2006 21:30 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat doe ik wekelijks. Weinig vrouwen met kort haar eerlijk gezegd.
En de vrouw des huizes heeft lang haar en is nagenoeg terug op haar oude niveau
Wat doe je dan in dit topicquote:Op vrijdag 21 april 2006 22:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zelfde hier: ik heb 2 kids (1 en 3) op het KDV en ik kom er dus 2 dagen per week. Dus ik weet ook waarover ik praat. Mijn vrouw heeft halflang haar en heeft maatje 38, wat ze daarvoor ook had, persoonlijk heb ik dus ook niets te klagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |