Volgende week ga ik echt ook maar 'ns! Zul je zien, dan regent 't. Ofzo.quote:Op donderdag 13 juli 2006 10:27 schreef freud het volgende:
Ja, was gisteren echt mooi licht gelukkig. vooral bruine dieren zoals die prairieknagers zijn dan mooi op de gevoelige sensor te zetten.
Petje af hoor , dit is echt een heel erg mooie plaat , superquote:
Hij is fraaiquote:
wowquote:
Nice, lekker scherp! Met welke lens geschoten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:20 schreef Digi23 het volgende:
Thanks allemaal..![]()
Hier een grotere verzie..
http://members.home.nl/m.reijnierse/zeearend.jpg
die een na laatste ( uil ofzo ). Is dat hoofd werkelijk even groot als zijn lichaam. Of komt dat door de hoek van de camera? Lijkt wel grappig iigquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:39 schreef mol_air het volgende:
ik pretendeer niet te kunnen tippen aan sommige van de foto's die al in dit topic gepost zijn, maar ik hoop dat jullie mijn toevoegingen toch kunnen waarderen.
Gemaakt in Australië; het scheelt als je "modellen" al prachtig van zichzelf zijn!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(edit: pic's ge-resized)
Was die niet bang dan? Die gezichtsuitdrukking ook trouwensquote:Op donderdag 20 juli 2006 19:11 schreef mol_air het volgende:
ja, dat komt wel een beetje (niet helemaal) door de hoek. De foto is schuin van bovenaf genomen; de vogel - een Tawny Frogmouth - is maariets van 30cm hoog en zat op een boomstam op de grond. Deze foto is, bij gebrek aan een goede zoomlens, echt genomen van heel erg dichtbij, hooguit 30 cm. Ik was echt bang dattie m'n camera zou aanvallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |