Crash, die vierde is echt fantastisch. Gewoon eens anders standpunt, door de oogjes krijgt de plaat ook nog eens humor. Ik vind hem goedquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:23 schreef -CRASH- het volgende:
Deze kikker was niet weg te branden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ogen....Number 5 is alive
[afbeelding]
Owja...niks is bewerkt
quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:23 schreef -CRASH- het volgende:
Die ogen....Number 5 is alive
[afbeelding]
Die is leuk. De hand, de kat, de rest groen.. perfectquote:
Deze is goed. De kleuren van de hond vloeien mooi over naar de achtergrond, maar de hond is toch goed zichtbaar.quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 07:50 schreef An24 het volgende:
Crash, die vierde is echt fantastisch. Gewoon eens anders standpunt, door de oogjes krijgt de plaat ook nog eens humor. Ik vind hem goed![]()
Thnx...thnx...thnx...quote:
quote:
het is een wesp denk ikquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:25 schreef Skinnymike het volgende:
Zojuist een prachtige horzel op de gevoelige plaat gezet![]()
[afbeelding]
Nope, dit was 100% zeker een horzel. Hij was ongeveer 5 cm lang, dat haalt een wesp nooit. Daarnaast maakt hij een veel zwaarder geluid.quote:
5 cm? damn wat een joekel.quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:05 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Nope, dit was 100% zeker een horzel. Hij was ongeveer 5 cm lang, dat haalt een wesp nooit. Daarnaast maakt hij een veel zwaarder geluid.
Hoornaar, geen horzel (even plaatjes vergeleken op internet)quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:05 schreef Skinnymike het volgende:
[..]
Nope, dit was 100% zeker een horzel. Hij was ongeveer 5 cm lang, dat haalt een wesp nooit. Daarnaast maakt hij een veel zwaarder geluid.
Op zich wel jammer, horzels steken niet, hoornaars welquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:57 schreef Skinnymike het volgende:
Ow, haha! Die dingen zwerven veel rondom ons huis. Ik dacht altijd dat t horzels waren, blijkbaar zijn t hoornaars
en die steken zijn erg pijnlijkquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op zich wel jammer, horzels steken niet, hoornaars wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |