Jajaja weet ikquote:Op zondag 4 juni 2006 22:35 schreef Inorbit het volgende:
[..]
geinige fotomaar je gebruikt wel veel jpegcompressie
![]()
wouw, wat een gave foto, vooral die felle kleurenquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:52 schreef Elefes het volgende:
Een van onze kikkers (die de buren elke nacht wakker houden):
[afbeelding]
Als je echt commentaar wilt, kun je je foto's beter in het "help me mijn foto verbeteren" topic plaatsen.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:59 schreef Haikuh het volgende:
Hier dan wat foto's van mij (ben helaas geen pro) :
Hier me vriendin's paard. En een kennisje op het paard.
[afbeelding]
Hier ons lieve katertje van bijna 10weken oud.
foto1:
[afbeelding]
foto2:
[afbeelding]
is het iets ?
Thnx, ik zal morgen eens even kijken of ik daar wat over kan vindenquote:Op zondag 11 juni 2006 17:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Als je echt commentaar wilt, kun je je foto's beter in het "help me mijn foto verbeteren" topic plaatsen.
Alleen even over de eerste foto: het beestje staat er wel redelijk mooi opOortjes naar voren enzo. Wel lijkt de foto me scheef, en staat het onderwerp wel erg in het midden van de foto. Het paard kijkt hier naar links, dan zou het mooi zijn om links nog een stuk ruimte te laten, en rechts minder. Dus het paard meer rechts in de foto te zetten.
Verder is het altijd moeilijk vind ik de goede hoogte te vinden om paarden te fotograferen. Ik denk dat je in dit geval beter een iets hoger standpunt had kunnen nemen.
wow, knap gedaan!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:40 schreef -CRASH- het volgende:
Nou zeg .... een libelle volgen met een 300mm lens.
[afbeelding]
Iets gecropt & sharpend
THNXquote:
Van deze is de eerste ook leuk, maar je had de mooiste al neergezetquote:Op zondag 25 juni 2006 20:32 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
THNX
Ik zat langs het water waaraan niks te beleven viel.
Er zaten een hoop kleine(re) libellen, toen opeens
een paar grotere voorbij kwamen.
En dan maar proberen.... Soms bleven ze wat op 1 plek hangen
en dan klik.....Resultaat is niet slecht
En dan nog wat croppen en sharpening.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Achossie...een paard met maar 2 benenquote:
is al de 2e foto waar ie ligtquote:
Ja dat had ik ook gemerkt.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:39 schreef pea4fun het volgende:
hier zitten net wat storende elementen precies bij de libelle. Maar evengoed toch goed gelukt om de libelle mooi erop te krijgen.
Ze kan ook staanquote:Op zondag 25 juni 2006 20:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
is al de 2e foto waar ie ligt
kon ie ook staan?
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:13 schreef prupke het volgende:
dit paardje dacht dat ik een schuurpaal was
en ik ben best bang voor die beesten maar deze (morgan ? ) is echt wel lief eigenlijk
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |