Gege...ook al is er eigenlijk niets bijzonders aan die eerste. Hij is toch erg leuk.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:31 schreef snakelady het volgende:
geweldig leuk.
Hier wat foto's van de honden van een vriendin.
geen hoogstandje maar vind het wel een grappige foto.
[afbeelding]
[afbeelding]
jammer dat deze niet helemaal scherp is.
[afbeelding]
Deze is wat rood door een zonnescherm
[afbeelding]
Niet echt speciaal. Wel een vuistregel, die meestal goed is: probeer de ogen scherp te krijgen. Dat geeft meestal het prettigste beeld om naar te kijken (ook al kun je er natuurlijk van afwijken, en in jouw foto vind ik het ook best wel geslaagdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:59 schreef wonderer het volgende:
[afbeelding]
Terugvindfoto
Zijn er eigenlijk technieken om dieren te fotograferen? Wat instellingen betreft of weet ik het...
Klopt nr100, ben er zelf ook al een tijdje actief. Probleem is wel dat er meer kritieken komen op natuur en gewone portretfoto's, dan op dieren(portret) foto's. Maar zinnig is het zeker!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:07 schreef nr100 het volgende:
Weet je waar je ook mooie foto's kunt vinden en plaatsen? Op www.zoom.nl. Daar kan je ook veel leren door de commentaren te lezen. Ik geef toe dat niet elk commentaar echt zinnig is maar er staan veel goede tips tussen
Als je echt commentaar wil "afdwingen" kan je er ook om vragen. Dus een opmerking plaatsen of er iemand commentaar op je foto wil geven. Het is inderdaad jammer dat niet alle foto's reacties krijgen en bij sommige foto's waarvan ik denk, is dit de moeite wel waard staat er een hele reeks reacties.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:22 schreef An24 het volgende:
[..]
Klopt nr100, ben er zelf ook al een tijdje actief. Probleem is wel dat er meer kritieken komen op natuur en gewone portretfoto's, dan op dieren(portret) foto's. Maar zinnig is het zeker!![]()
Mooiquote:Op maandag 29 mei 2006 15:20 schreef fr.oosje het volgende:
Deze had ik nog liggen, mijn nieuwe hondje hier 10 maanden oud :-) Vond haar wel lekker eigenwijs zo
[afbeelding]
je hebt het altijd over vlakke belichting en dat het onderwerp niet los komt van de achtergrond...quote:Op maandag 29 mei 2006 15:33 schreef fr.oosje het volgende:
Nee de achtergrond is de witte vitrage in mijn huiskamer. Doordat de zon naar binnen schijnt raakt dit dus een beetje overbelicht waardoor je zo'n strakke achtergond krijgt. (wel ingeflits natuurlijk)
Klopt, als je goed kijkt zit er een heel vaag schaduwtje aan de rechterkantquote:Op maandag 29 mei 2006 15:34 schreef Re het volgende:
[..]
je hebt het altijd over vlakke belichting en dat het onderwerp niet los komt van de achtergrond...
Dat is hij echter niet hoor, je hebt dat heel snel omdat die haartjes veel reflectie geven.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:38 schreef PoseidonVS het volgende:
Hij lijkt een beetje oversharpend?
Verder wel een leuke pose!
markant koppie heeft tie zekerquote:Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Klopt, als je goed kijkt zit er een heel vaag schaduwtje aan de rechterkantmaar je hebt gelijkt hoor het is ook maar een snapshotje. Beest zit niet zo stil dat je daar even een lekker plaatje van kan maken
![]()
Hele moooie foto's CCquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef CrazyCharlie het volgende:
Mevrouw...kunt u even stilstaan en recht in de camera kijken?
[afbeelding]
Ik vroeg dus..recht in de camera kijken...en kan die kleine misschien heel even stilzitten?
[afbeelding]
CC.
Mooi hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef CrazyCharlie het volgende:
[afbeelding]
Ik vroeg dus..recht in de camera kijken...en kan die kleine misschien heel even stilzitten?
[afbeelding]
CC.
Je moet er iets voor over hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:33 schreef CrazyCharlie het volgende:
D100
Iso 200
AF S VR 70-200mm
Op 116mm
En een koude buik van het op de tegels liggen wachten...![]()
CCquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef CrazyCharlie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
CC.
Wat een prachtige plaat zegquote:
Dank je welquote:Op zondag 4 juni 2006 17:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat een prachtige plaat zegKleuren , compositie , houding/air van het beest. Alles klopt
![]()
Ik dacht zoiets al... dus heb ik er 1 geplaatst voor jouquote:Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef An24 het volgende:
Grappig Robertje, ik bedacht vandaag nog dat het weer even geleden is dat je kat voorbij kwam om fok. Hij zit er weer lekker bij![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:33 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Ik dacht zoiets al... dus heb ik er 1 geplaatst voor jou
geinige fotoquote:Op zondag 4 juni 2006 22:24 schreef An24 het volgende:
[..]
top van je
![]()
Dan ook nog maar eens een archief snapshotje van mij, of liever gezegd onze kat breezer.....of had ik die nou al eens gepost![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |