Hele moooie foto's CCquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef CrazyCharlie het volgende:
Mevrouw...kunt u even stilstaan en recht in de camera kijken?
[afbeelding]
Ik vroeg dus..recht in de camera kijken...en kan die kleine misschien heel even stilzitten?
[afbeelding]
CC.
Mooi hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef CrazyCharlie het volgende:
[afbeelding]
Ik vroeg dus..recht in de camera kijken...en kan die kleine misschien heel even stilzitten?
[afbeelding]
CC.
Je moet er iets voor over hebbenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:33 schreef CrazyCharlie het volgende:
D100
Iso 200
AF S VR 70-200mm
Op 116mm
En een koude buik van het op de tegels liggen wachten...![]()
CCquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:04 schreef CrazyCharlie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
CC.
Wat een prachtige plaat zegquote:
Dank je welquote:Op zondag 4 juni 2006 17:59 schreef Ymke het volgende:
[..]
Wat een prachtige plaat zegKleuren , compositie , houding/air van het beest. Alles klopt
![]()
Ik dacht zoiets al... dus heb ik er 1 geplaatst voor jouquote:Op zondag 4 juni 2006 18:27 schreef An24 het volgende:
Grappig Robertje, ik bedacht vandaag nog dat het weer even geleden is dat je kat voorbij kwam om fok. Hij zit er weer lekker bij![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juni 2006 21:33 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dank je wel
[..]
Ik dacht zoiets al... dus heb ik er 1 geplaatst voor jou
geinige fotoquote:Op zondag 4 juni 2006 22:24 schreef An24 het volgende:
[..]
top van je
![]()
Dan ook nog maar eens een archief snapshotje van mij, of liever gezegd onze kat breezer.....of had ik die nou al eens gepost![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |