Ik stem voor een turtles vs transformers topic...quote:Op donderdag 20 april 2006 23:00 schreef Markster het volgende:
[..]
transformers is serieus tekenfilm #1 allertijden !
de teksten zijn niet boeiend, want daar zit weinig verschil in. In manier van uitspreken wel. Kijk maar na Johnny Bravo. Daar was het leuke juist in hoe hij sprak. In het nederlands klinkt dat gewoon niet. Proberen ze wel na te doen, maar lukt niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alleen Ghostbusters en Spongbob leuk in het Nederlands.. waarschijnlijk omdat de stemmen okee zijn... alsof de teksten zo belangrijk zijn![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Camplo het volgende:
Ze durven feyenoord uit te zenden als ze NIET tegen AFCA moeten.
maak maar.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:02 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik stem voor een turtles vs transformers topic...
Pizza time![]()
Dat zowieso even gequote te hebben, het ergste van talpa vind ik nog wel dat john fucking de mol, of hoe hij ook mag heten, denkt dat alles maar te koop is.quote:
Gelukkig ben ik niet zo'n oplettende kijker! Was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:45 schreef tong80 het volgende:
Mark van Hintum die voor de wedstrijdsamenvatting Ajax-Feijenoord zegt :
'Het valt nog niet mee die favorietenrol, zie AZ en Feijenoord vanavond.'
vergeet Rocko's Modern Life niet ... aargh.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:48 schreef PsyCha het volgende:
Als Talpa er niet was dan was er nog Nikelodeon 's nachts te zien en kon ik gewoon Spongebob in het engels zien.
Stemmen zijn inderdaad vervelend. hoewel spongebob nou juist 1 van de best gesynchroniseerde tekenilmpjes is vind ik. Vergelijk maar eens met dexter of cow & chicken. dat ging er veel meer op achteruit dan spongebob in het Nederlands.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:03 schreef PsyCha het volgende:
[..]
de teksten zijn niet boeiend, want daar zit weinig verschil in. In manier van uitspreken wel. Kijk maar na Johnny Bravo. Daar was het leuke juist in hoe hij sprak. In het nederlands klinkt dat gewoon niet. Proberen ze wel na te doen, maar lukt niet.
Klopt, Spongebob is dan nog goed nagesproken. Maar toch kan het in mijn ogen niet op tegen de orginele.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:25 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Stemmen zijn inderdaad vervelend. hoewel spongebob nou juist 1 van de best gesynchroniseerde tekenilmpjes is vind ik. Vergelijk maar eens met dexter of cow & chicken. dat ging er veel meer op achteruit dan spongebob in het Nederlands.
Maar erger nog dan stemmen die niet goed zijn is het mislukken van grapjes die alleen in de engelse taal leuk zijn.
maar áls het een schijtprogramma is (uitzondering natuurlijk bij Talpa) heb je juist geen voordeelquote:Op donderdag 20 april 2006 23:41 schreef Viking84 het volgende:- ondertitelt als enige van de commerciële (én publieke) omroepen vrijwel alles(handig voor slechthorenden/doven, zoals ik)
Wat wel beter is als het origineel is the Lion king.. Die vlaamse Timon en Pumbaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Klopt, Spongebob is dan nog goed nagesproken. Maar toch kan het in mijn ogen niet op tegen de orginele.
Haha die viel mij ook opquote:Op donderdag 20 april 2006 22:45 schreef tong80 het volgende:
Mark van Hintum die voor de wedstrijdsamenvatting Ajax-Feijenoord zegt :
'Het valt nog niet mee die favorietenrol, zie AZ en Feijenoord vanavond.'
In godsnaam... Talpa kan niet ondertitelen. Zeker niet als het live is. Nabeschouwing van voetbal wel eens gezien. Woord voor woord komt het dan, achter elkaar aangeplakt... Compleet bagger!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:41 schreef Viking84 het volgende:
Zeg hier waarom Talpa niet kut is:
- leuke nieuwe Nederlandse series
- ondertitelt als enige van de commerciële (én publieke) omroepen vrijwel alles(handig voor slechthorenden/doven, zoals ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |