abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:02:48 #176
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37149766
ja onzin eigenlijk

Bij beide rode kaarten aan r'damse zijde is toch wel 2 minuten tijd gerekt. + dan nog wat bij Pienaar misschien. En dan nog overige dingen (Castelen met z'n beentje).
pi_37149778
En voor een wissel zijn de voorschriften, of beter gezegd, wáren de voorschriften een halve minuut...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_37149793
Met die ingooi aan de zijkant heeft het spel echt heel lang stil gelegen. Maar eigenlijk is het sowieso te debiel om bij dit soort wedstrijden langer dan 3 minuten door te spelen.. Niemand heeft er wat aan.
pi_37149805
Geflatteerd, maar zeker verdiend; gefeliciteerd!
Treurig dat Feyenoord (andermaal) zijn hoofd verliest en zichzelf behoorlijk beschadigd.
pi_37149816
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef belanov het volgende:

[..]

Ik wil als 'kakkerlak' wel een duit in het zakje doen anders. Feyenoord heeft niet 'helemaal niets'. Feyenoord heeft met deze uitslag de UEFA cup bereikt, en dat verdien je naar mijn mening ook als je als 3e, of zoals Ajax als 4e (slechtste prestatie in 6 jaar!) eindigt.

Neemt niet weg dat vanavond pijnlijk was uiteraard, maar ik blijf het een rare zaak vinden dat de reguliere competitie als 8 maanden durend speelballetje wordt gebruikt voor de play-offs.
Met 'helemaal niet' bedoel ik zelf altijd dat een club geen landstitel, CL-ticket in handen heeft. De beker vind ik persoonlijk niet belangrijk. Als dan zelfs de UEFA-cup ticket niet is bereikt, dan is het een blamage voor een top 3-club en dat gebeurt ook vrijwel nooit...
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:09:30 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37149884
Is er al een gif-bestand van de overtreding van Steven Pienaar op Dirk Kuijt? Want toen Dirk Kuijt het enkele jaren bij Rafael van der Vaart deed, vondigen sommige die geweldig! Overigens is dit de eerste goede actie van de Zuid-Afrikaan dit seizoen, dus methodmich mag gaan pronken met hem.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37149968
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef M0NTANA het volgende:
Is er al een gif-bestand van de overtreding van Steven Pienaar op Dirk Kuijt? Want toen Dirk Kuijt het enkele jaren bij Rafael van der Vaart deed, vondigen sommige die geweldig! Overigens is dit de eerste goede actie van de Zuid-Afrikaan dit seizoen, dus methodmich mag gaan pronken met hem.
Zijn schrosing heeft toch bijna geen invloed op Ajax op Ajax want hij gaat toch weg Al had hij het nog behoorlijk kunnen verknallen vandaag, daardoor werd het weer 10 tegen 10 al pakte dit goed uit vandaag.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_37149969
quote:
Ik wil hem ook wel terug zien.

Maar goed, het was een debiele actie. Doe je het wel, dan moet je zorgen dat je het goed doet en hem echt doormidden schopt. Hij gaat toch naar Dortmund, lekker belangrijk. Nu benadeel je er eigenlijk alleen maar Ajax zelf mee.
pi_37149980
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:13 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ik wil hem ook wel terug zien.

Maar goed, het was een debiele actie. Doe je het wel, dan moet je zorgen dat je het goed doet en hem echt doormidden schopt. Hij gaat toch naar Dortmund, lekker belangrijk. Nu benadeel je er eigenlijk alleen maar Ajax zelf mee.
Je bent een matennaaier of je bent het niet. Als Feyenoord was teruggekomen in de wedstrijd was die Pienaar mooi de lul geweest.

Maar helaas.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_37149988
Idd niemand durfde Kuyt aan te pakken dit seizoen had ik et gevoel en Pienaar schopt hem gewoon naar de tyfus
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:14:49 #186
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37149990
quote:
ben jij nou uiteindelijk nog gegaan? of zat je met mij in de kroeg
pi_37150001
Ondanks de boycot geen spijt dat je niet bent gegaan PLAE@?
In Southern Sun
pi_37150016
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef Jasza het volgende:
Idd niemand durfde Kuyt aan te pakken dit seizoen had ik et gevoel en Pienaar schopt hem gewoon naar de tyfus
Kuijt is immuun voor alle ziekten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:17:40 #189
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37150036
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ondanks de boycot geen spijt dat je niet bent gegaan PLAE@?
bewust 1 van de mooiste wedstrijden van de afgelopen 10 jaar links laten liggen is niet makkelijk. ok dat wist je natuurlijk niet van te voren maar de ingredienten waren er
pi_37150047
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

bewust 1 van de mooiste wedstrijden van de afgelopen 10 jaar links laten liggen is niet makkelijk. ok dat wist je natuurlijk niet van te voren maar de ingredienten waren er
Is de kroeg ook afgebroken door de hossende menigte
pi_37150061
Daarom... Moest er wel aan denken. Uitgerekend de dag dat er een half boycot is krijg je zo'n wedstrijd...

"Schade Kalou, alles ist vorbei" was overigens best grappig
In Southern Sun
pi_37150064
Schokkend nieuws!
quote:
Ajax niet verder met Juanfrán

Ajax neemt na dit seizoen afscheid van de Spanjaard Juanfrán. De optie tot koop op de huurling van Besiktas zal niet worden gelicht. Juanfrán kende een hoogst ongelukkig seizoen. De verdediger was pas na een paar maanden wedstrijdfit en kreeg daarna te maken met blessures en een handvol schorsingen.
Heel raar zeg
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:21:41 #193
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_37150097
Joh! Dat is inderdaad schokkend
Houd van een lijntje.
pi_37150133
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schokkend nieuws!
[..]

Heel raar zeg
pi_37150140
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Daarom... Moest er wel aan denken. Uitgerekend de dag dat er een half boycot is krijg je zo'n wedstrijd...

"Schade Kalou, alles ist vorbei" was overigens best grappig
Hehe idd, Kalou raakte trouwens geen banaan
pi_37150142
JuanFran...
In Southern Sun
pi_37150147
Adios Juanfran.
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:25:40 #198
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_37150153
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schokkend nieuws!
[..]

Heel raar zeg
Maakt het feest helemaal compleet.
  vrijdag 21 april 2006 @ 01:26:05 #199
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37150159
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

ben jij nou uiteindelijk nog gegaan? of zat je met mij in de kroeg
Uiteindelijk tóch maar gegaan, had al kaartjes en zat al vanaf 14.00 uur in de stad, dus begon te vervelen.

Daarbij had een maat van me ook al kaarten gekocht voor de uitwedstrijd, dus zou nergens op slaan om vandaag niet te gaan en zondag wel. Sfeer was goed, maar lag aan tegenstander en vooral aan scoreverloop.

Hoorde dat het bij jullie ook aardig gekkenhuis was, kroeg voor jullie alleen of was je met andere groep?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37150192
Trouwens, Boukhari was vandaag echt beest. Hij zat er vaak goed tussen en werkte echt superhard, terechte MOM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')