Met 'helemaal niet' bedoel ik zelf altijd dat een club geen landstitel, CL-ticket in handen heeft. De beker vind ik persoonlijk niet belangrijk. Als dan zelfs de UEFA-cup ticket niet is bereikt, dan is het een blamage voor een top 3-club en dat gebeurt ook vrijwel nooit...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef belanov het volgende:
[..]
Ik wil als 'kakkerlak' wel een duit in het zakje doen anders. Feyenoord heeft niet 'helemaal niets'. Feyenoord heeft met deze uitslag de UEFA cup bereikt, en dat verdien je naar mijn mening ook als je als 3e, of zoals Ajax als 4e (slechtste prestatie in 6 jaar!) eindigt.
Neemt niet weg dat vanavond pijnlijk was uiteraard, maar ik blijf het een rare zaak vinden dat de reguliere competitie als 8 maanden durend speelballetje wordt gebruikt voor de play-offs.![]()
Zijn schrosing heeft toch bijna geen invloed op Ajax op Ajax want hij gaat toch wegquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef M0NTANA het volgende:
Is er al een gif-bestand van de overtreding van Steven Pienaar op Dirk Kuijt? Want toen Dirk Kuijt het enkele jaren bij Rafael van der Vaart deed, vondigen sommige die geweldig! Overigens is dit de eerste goede actie van de Zuid-Afrikaan dit seizoen, dus methodmich mag gaan pronken met hem.
Ik wil hem ook wel terug zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef M0NTANA het volgende:
Is er al een gif-bestand van de overtreding van Steven Pienaar op Dirk Kuijt? Want toen Dirk Kuijt het enkele jaren bij Rafael van der Vaart deed, vondigen sommige die geweldig! Overigens is dit de eerste goede actie van de Zuid-Afrikaan dit seizoen, dus methodmich mag gaan pronken met hem.
Je bent een matennaaier of je bent het niet. Als Feyenoord was teruggekomen in de wedstrijd was die Pienaar mooi de lul geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik wil hem ook wel terug zien.
Maar goed, het was een debiele actie. Doe je het wel, dan moet je zorgen dat je het goed doet en hem echt doormidden schopt. Hij gaat toch naar Dortmund, lekker belangrijk. Nu benadeel je er eigenlijk alleen maar Ajax zelf mee.
ben jij nou uiteindelijk nog gegaan? of zat je met mij in de kroegquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:09 schreef M0NTANA het volgende:
Kuijt is immuun voor alle ziekten.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef Jasza het volgende:
Idd niemand durfde Kuyt aan te pakken dit seizoen had ik et gevoel en Pienaar schopt hem gewoon naar de tyfus
bewust 1 van de mooiste wedstrijden van de afgelopen 10 jaar links laten liggen is niet makkelijk. ok dat wist je natuurlijk niet van te voren maar de ingredienten waren erquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Ondanks de boycot geen spijt dat je niet bent gegaan PLAE@?
Is de kroeg ook afgebroken door de hossende menigtequote:Op vrijdag 21 april 2006 01:17 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
bewust 1 van de mooiste wedstrijden van de afgelopen 10 jaar links laten liggen is niet makkelijk. ok dat wist je natuurlijk niet van te voren maar de ingredienten waren er
Heel raar zegquote:Ajax niet verder met Juanfrán
Ajax neemt na dit seizoen afscheid van de Spanjaard Juanfrán. De optie tot koop op de huurling van Besiktas zal niet worden gelicht. Juanfrán kende een hoogst ongelukkig seizoen. De verdediger was pas na een paar maanden wedstrijdfit en kreeg daarna te maken met blessures en een handvol schorsingen.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schokkend nieuws!
[..]
Heel raar zeg
Hehe idd, Kalou raakte trouwens geen banaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Daarom... Moest er wel aan denken. Uitgerekend de dag dat er een half boycot is krijg je zo'n wedstrijd...
"Schade Kalou, alles ist vorbei" was overigens best grappig
Maakt het feest helemaal compleet.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schokkend nieuws!
[..]
Heel raar zeg
Uiteindelijk tóch maar gegaan, had al kaartjes en zat al vanaf 14.00 uur in de stad, dus begon te vervelen.quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:14 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ben jij nou uiteindelijk nog gegaan? of zat je met mij in de kroeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |