Dan moet je nog is goed kijken, die 2-0 was geen buitenspel want in het midden liep er nog 1 van feyenoordquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef MadMarine het volgende:
is het btw al iemand opgevallen dat de 2-0 van heitinga dik buitenspel was?
en is het jullie dan ook opgevallen dat de (slechte) commentatoren bij talpa dat zélfs in de vertraagde beelden niet zagen?
ik heb er in ieder geval niemand over gehoord, maarjah mij hoor je niet klagen hoor 3-0![]()
![]()
Was geen buitenspel hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef MadMarine het volgende:
en is het jullie dan ook opgevallen dat de (slechte) commentatoren bij talpa dat zélfs in de vertraagde beelden niet zagen?
ik heb er in ieder geval niemand over gehoord, maarjah mij hoor je niet klagen hoor 3-0![]()
![]()
Dan mag jij de herhaling nog eens 1000x gaan bekijken, kom daarna nog maar eens terugquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef MadMarine het volgende:
was ook een ajaciedquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet je nog is goed kijken, die 2-0 was geen buitenspel want in het midden liep er nog 1 van feyenoord![]()
Wat een zwak excuus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef MadMarine het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:21 schreef MadMarine het volgende:
[..]
was ook een ajacied
er liepen er twee buiten spel, zoals dat vroeger zo mooi heette
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:20 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Dan mag jij de herhaling nog eens 1000x gaan bekijken, kom daarna nog maar eens terug
Aap er stond een feyenoorder en een Ajacied in et middenquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:21 schreef MadMarine het volgende:
[..]
was ook een ajacied
er liepen er twee buiten spel, zoals dat vroeger zo mooi heette
dan zal ík het wel verkeerd gezien hebben, in plaats van de rest van de wereldquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Aap er stond een feyenoorder en een Ajacied in et midden![]()
Volgende week komt de DVD uit met 3 uur kijkgenotquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:35 schreef AIM-9_Sidewinder het volgende:
Is er nog ergens een samenvatting te zien vanavond?
Dat is weer een heel ander verhaal inderdaad...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:46 schreef cultheld het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Op naar Cohen zou ik zeggen.
Ik wil als 'kakkerlak' wel een duit in het zakje doen anders. Feyenoord heeft niet 'helemaal niets'. Feyenoord heeft met deze uitslag de UEFA cup bereikt, en dat verdien je naar mijn mening ook als je als 3e, of zoals Ajax als 4e (slechtste prestatie in 6 jaar!) eindigt.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:00 schreef --HOOLIE-- het volgende:
en waar zijn al die kakkerlakken nu dan ?????
lekker rustig en schoon dit topic..
en die boschaart krijgt zijn straf nog wel ...hoop ik..wat een dwaas zeg...
HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!!!!!!!!!!!
Zag ik de lange zijde nu mee zwaaien naar de Kuip en meespringen op wie niet springtquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:45 schreef Jasza het volgende:
Goed om te lezen dat Noord ook lekker aan het shaken was, alleen de lange zijde zag er weer erg dood uit![]()
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zag ik de lange zijde nu mee zwaaien naar de Kuip en meespringen op wie niet springt
Kom op zeg. Tot nu toe waren het toch jullie die notabene hier liepen te roepen "Helemaal niets in Amsterdam", terwijl Ajax sowieso al een prijs meer dan Feyenoord heeft gehaald. En de koek is nog niet op voor ons.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef belanov het volgende:
[..]
Ik wil als 'kakkerlak' wel een duit in het zakje doen anders. Feyenoord heeft niet 'helemaal niets'. Feyenoord heeft met deze uitslag de UEFA cup bereikt, en dat verdien je naar mijn mening ook als je als 3e, of zoals Ajax als 4e (slechtste prestatie in 6 jaar!) eindigt.
Neemt niet weg dat vanavond pijnlijk was uiteraard, maar ik blijf het een rare zaak vinden dat de reguliere competitie als 8 maanden durend speelballetje wordt gebruikt voor de play-offs.![]()
Met 'helemaal niet' bedoel ik zelf altijd dat een club geen landstitel, CL-ticket in handen heeft. De beker vind ik persoonlijk niet belangrijk. Als dan zelfs de UEFA-cup ticket niet is bereikt, dan is het een blamage voor een top 3-club en dat gebeurt ook vrijwel nooit...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef belanov het volgende:
[..]
Ik wil als 'kakkerlak' wel een duit in het zakje doen anders. Feyenoord heeft niet 'helemaal niets'. Feyenoord heeft met deze uitslag de UEFA cup bereikt, en dat verdien je naar mijn mening ook als je als 3e, of zoals Ajax als 4e (slechtste prestatie in 6 jaar!) eindigt.
Neemt niet weg dat vanavond pijnlijk was uiteraard, maar ik blijf het een rare zaak vinden dat de reguliere competitie als 8 maanden durend speelballetje wordt gebruikt voor de play-offs.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |