Mist wat wedstrijdritme vooral, en misschien nog niet helemaal 100% fitquote:Op donderdag 20 april 2006 23:15 schreef keijz het volgende:
Het lag vooral aan Urby, die erg onzeker speelde.
Kan het beteuterde koppie van Kuijt dr ook op ?quote:Op donderdag 20 april 2006 23:16 schreef twi het volgende:
Ik ga denk ik morgen maar even zoeken naar wat leuke plaatjes van Huntelaar voor in de OPEn
Rosenberg
natuurlijk
Liever geen Feyenoorders in de OP.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef Speedski het volgende:
[..]
Kan het beteuterde koppie van Kuijt dr ook op ?![]()
Ligt meer aan zijn stijl van verdedigen, en z'n drang naar voren. Hij vertrouwt zoveel op zijn snelheid dat hij Castelen veel te veel ruimte geeft. Maargoed, dat is komende zondag voorbij, geen Castelen erbij.quote:Op donderdag 20 april 2006 23:18 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Mist wat wedstrijdritme vooral, en misschien nog niet helemaal 100% fit
He's just a pussy!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef J.P. het volgende:
Ben net terug, wat een pot zeg
425 ging ook echt flink los, fantastisch.
En ik had Kuyt best wel hoog zitten eigenlijk, maar zo'n actie....
Hij was eigenlijk de laatste waarvan ik zoiets verwachtte.
Ik vond hem in de duels toch terughoudender dan normaal, van wat ik in de samenvatting gezien heb. Maar je hebt gelijk wat betreft zijn speelstijl jaquote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt meer aan zijn stijl van verdedigen, en z'n drang naar voren. Hij vertrouwt zoveel op zijn snelheid dat hij Castelen veel te veel ruimte geeft. Maargoed, dat is komende zondag voorbij, geen Castelen erbij
Haha daar zat ik allangquote:Op donderdag 20 april 2006 23:22 schreef Gelderland het volgende:
ook mooi om dit even te lezen:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/602-33.php
en vooral genieten... de frustratie druipt er vanaf![]()
jammer dat ik daar niet kan reageren
![]()
![]()
quote:
Ja Zuid was vandaag het relaxed van het jaar, verder is het vaak heel dood op 425 enzo maar vandaag echt helemaal gekquote:Op donderdag 20 april 2006 23:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik zie dat je je vermaakt heb Jasza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |