Ik analyseer de eerste helft even voor mensen die geen Tele2 hebben slimpie.quote:
Nou wat een analysequote:Op donderdag 20 april 2006 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik analyseer de eerste helft even voor mensen die geen Tele2 hebben slimpie.
Kijk, dat is mooi vereenvoudigen.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:09 schreef HomerJ het volgende:
Wat een saaie kut wedstrijd, fout Ajax -- > Kans Feyenoord ---> redding Stekeleburg, fout Feyenoord ---> goal Ajax
Dat is wel een samenvatting van de 1e helft
Hebben ze geen rust in die play-offsquote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grote kans voor Castelen...helaas schoot ie em recht op Stekelenburg af....de rechterhoek lag compleet open. Daarna nog gekloot bij Ajax in de verdediging waardoor Feyenoord bijna scoorde via Greene.
okay, doen wequote:Op donderdag 20 april 2006 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Reageer maar niet op die wat kinderachtige opmerkingen mensen.
*negeer*quote:Op donderdag 20 april 2006 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We gaan weer normaal doen. Anders kun je wegwezen.
Ach gossie...heb je geen Tele2quote:
Goed genoeg voor op talpa of tele2...quote:
Dan ben jij voor PSV zeker? De spanning is niet normaal hier...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:09 schreef HomerJ het volgende:
Wat een saaie kut wedstrijd, fout Ajax -- > Kans Feyenoord ---> redding Stekeleburg, fout Feyenoord ---> goal Ajax
Ik had het over je analyse niet dat ik er van baal dat ik geen Tele2 heb want normaal heb ik dat niet nodigquote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach gossie...heb je geen Tele2
succesquote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef Fok_you het volgende:
[..]
okay, doen we![]()
[..]
*negeer*
*scheld alles wat ook maar enige binding met ajax of 020 heeft uitvoerig de ziekte in*
![]()
Mja er gebeurde verder niks buiten die goal om dus korte analysequote:Op donderdag 20 april 2006 21:11 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik had het over je analyse niet dat ik er van baal dat ik geen Tele2 heb want normaal heb ik dat niet nodig![]()
Anouk Schreuder alweer vergeten?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef Fok_you het volgende:
[..]
okay, doen we![]()
[..]
*negeer*
*scheld alles wat ook maar enige binding met ajax of 020 heeft uitvoerig de ziekte in*
![]()
Lees de topic titel nog eens...quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef Fok_you het volgende:
[..]
*negeer*
![]()
weer een reden om ggen talpa te kijkenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:09 schreef HomerJ het volgende:
maar nog niet helemaalquote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grote kans voor Castelen...helaas schoot ie em recht op Stekelenburg af....de rechterhoek lag compleet open. Daarna nog gekloot bij Ajax in de verdediging waardoor Feyenoord bijna scoorde via Greene.
herhaal nog maar een paar keerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees de topic titel nog eens...
ok....quote:
Is nog rust toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:15 schreef Houniet het volgende:
SCHAKEL EENS OM NAAR AMSTERDAM
Agreed..quote:
Aardig in evenwicht, Feyenoord de betere kansen maar Ajax met de goal. Als ik de verslagen mag gelovenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:17 schreef X.ExceL het volgende:
wie is beter?
jaquote:Op donderdag 20 april 2006 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het alweer begonnen?
Dan weet ik wanneer ik weer naar de huiskamer moet gaan
niet mee eensquote:
Als ik het zo hoor is het weer ouderwets matig. Maar ja die andere club is blijkbaar ook niet alles.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:17 schreef Ayaxola het volgende:
Kom ik thuis, staat Ajax op eens voor![]()
Zijn ze ook beter eigenlijk?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |