Waarom zijn ze dan geen kampioenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:48 schreef marsu het volgende:
hahaha, fantastisch dit. Altijd als het erom gaat wint Ajax toch.![]()
Dat is geen fout. Dat is de eindstandquote:Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Hehe, stond even een typefout op NOS-TT:
Ajax 10 - Feyenoord 0
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Ajax 10 - Feyenoord 0
huilliequote:Op donderdag 20 april 2006 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We gaan weer normaal doen. Anders kun je wegwezen.
Ze dachten dat het al 21.45 was...quote:Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Ajax 10 - Feyenoord 0
20! 20! 20! 20! 20! 20! 20! 20! 20! 20!quote:Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is geen fout. Dat is de eindstand![]()
in het groen of in het blauw?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef Veerboot het volgende:
Ajax 10 - Feyenoord 0
Zie ze nog wel terugkomen hoor....quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef sjimz het volgende:
Half uur gespeeld. Ajax is beter. Veel meer balbezit. feyenoord begon wel aardig, maar daar is even niet veel van over.
Hij is voor de Godenzonen neem ik aan?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
wat is die commentator bij tele2 focking irritant...
Hij is ook niet zo'n beetje partijdig....
Alsof die mee gaat...quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef opinionr het volgende:
Nu gaat feyenoord dadelijk zeker schoppen.
Jammer hoor.
Huntelaar nog even kapot schoppen vlak voor het WK
Waarom zou Feyenoord gaan schoppen. Er is nog lang geen man over boord voor ze...quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef opinionr het volgende:
Jammer hoor.
zou mooi zijn,hoeven we die niet mee te nemen iigquote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef opinionr het volgende:
Jammer hoor.
Waar heb jij het nu weer over?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Post je ook even dat hij een minuut of 10 ervoor zegt dat Emanuelson dom uitverdedigt?
Uiteraard...quote:Op donderdag 20 april 2006 20:51 schreef marsu het volgende:
[..]
Hij is voor de Godenzonen neem ik aan?![]()
Laten we het hopenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:49 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat is geen fout. Dat is de eindstand![]()
blauwquote:
Voor de amsterdammers...quote:Op donderdag 20 april 2006 20:50 schreef Netsplitter het volgende:
wat is die commentator bij tele2 focking irritant...
Hij is ook niet zo'n beetje partijdig....
quote:
NOS hequote:Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voor de amsterdammers...
Ach, daar kijk ik allang niet meer van op...
Tele 020 kunnen ze het dan maar beter noemen hequote:Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voor de amsterdammers...
ja baasquote:Op donderdag 20 april 2006 20:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Denk hier even allemaal aan!
We gaan weer normaal doen.
... bloemen uit Amsterdam?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:53 schreef NeoDweezil het volgende:
Als de lente komt, dan stuur ik jou...
bij jullie is iedereen al snel partijdigquote:Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voor de amsterdammers...
Hahahaquote:Op donderdag 20 april 2006 20:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Voor de amsterdammers...
Mooi Feyenoord rood-witquote:Op donderdag 20 april 2006 20:54 schreef Houniet het volgende:
de NOS heeft wel een mooi logo he jongensvooral die kleuren
Nee hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:53 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
bij jullie is iedereen al snel partijdig
dit seizoen dan!quote:Op donderdag 20 april 2006 20:56 schreef Merkie het volgende:
Eerste keer dat Ajax überhaupt voorstaat op Feyenoord of niet?
Tis live bezig op de BBC.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:56 schreef Paran0id het volgende:
wordt dit nog elders uitgezonden ipv tele2? :x
Ja, Talpa straksquote:Op donderdag 20 april 2006 20:56 schreef Paran0id het volgende:
wordt dit nog elders uitgezonden ipv tele2? :x
feyenoord wint gewoonquote:Op donderdag 20 april 2006 20:56 schreef Merkie het volgende:
Eerste keer dat Ajax überhaupt voorstaat op Feyenoord of niet?
Ga nou niet meteen kinderachtig lopen doen asjeblieft...quote:
Ja he... Feyenoord heeft tenminste WEL echte supportersquote:Op donderdag 20 april 2006 20:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Mooi
Vol uitvak
Halflege arena
Ajax wint
Ohjaquote:Op donderdag 20 april 2006 20:58 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ja he... Feyenoord heeft tenminste WEL echte supporters
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:56 schreef Cesarino het volgende:
AJAXXXXXXXXXXXXXXXX
I.
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Allemaal Gevreesd, geducht in heel den lande
Glorie onzer Amstel-staad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax praat
Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons dat even nadert..
Rood en wit word kampioen!
Bevestigt uw roemrijke mare
Driewerf hup onz` kampioen!
Hup, Ajax, hup onz` kampioen!
II.
Ziet onze spelers pijlsnel draven
Fiks zich werpend in de strijd
En nooit zich werpend in de strijd
En nooit bereid tot overgave
Vol van vastberadenheid !
In vurig willen, ernstig streven
Naar de overwinningseer
Deed zij menig club reeds sneven
`t Roemrijk Ajax uit de Meer !
(Refrein)
III.
De goede clubgeest zal ons schragen
D` Eendracht maakt ons hecht en sterk
D`Ajaxvaan steeds hoger dragen
Zij ons allerschoonste werk!
Ons mooie spel vol fris bekoren
Te spelen in Rood en Wit
Dat zij ons jaren nog beschoren
Vol geest, animo en pit.
whehehe, als enige club van NL zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 20:58 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ja he... Feyenoord heeft tenminste WEL echte supporters
quote:Maandag zal in het maasgebouw een nieuwe dvd gepresenteerd worden. "De klassieker deel 2: wederom met lege handen"
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:00 schreef Houniet het volgende:
"Kijk met uw kind mee op chatsites!"
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goed man, grappen over DVD's. Hilarisch haha...![]()
al bijna net zo mooi als die over havensquote:Op donderdag 20 april 2006 21:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daadwerkelijk een DVD uitbrengen over 2 overwinningen is nog grappigerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hier nog een verzoekquote:Op donderdag 20 april 2006 21:01 schreef marsu het volgende:
Heeft iemand al een filmpje van de goal?![]()
Ga voortaan naar het stadion je club steunen, dan had je het doelpunt gezien.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:01 schreef marsu het volgende:
Heeft iemand al een filmpje van de goal?![]()
waar heb je het over....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:00 schreef Agiath het volgende:
gluck-o-motion
giro 300
12-jaar jongentje
Dirk! Wat leuk!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga voortaan naar het stadion je club steunen, dan had je het doelpunt gezien.
je kan er niet over ophouden hequote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
en waar zit jij dan? met een laptop in de arenaquote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nu kennen we die zin wel een keer.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
en waar zit jij dan? met een laptop in de arena
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is Ajax mijn cluppie dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
oja dat was het, ik was even vergeten waarom Greene naar het middenveld ging en Gyan op de backquote:Feyenoord hanteert veelvuldig de lange bal ipv opbouw via het middenveld
Gast flikker toch een eind op manquote:Op donderdag 20 april 2006 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
[..]
dus je gaat alleen maar naar je thuiswedstrijden?quote:
Hij is 19 en zit nog op schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
die Rosales... das echt een lachertje... een vleugelspeler ... ik heb hem het hele seizoen nog geen fatsoenlijke voorzet zien geven..quote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD door een fout van Feyenoord staat Ajax voor...voor de rest was Ajax werkelijk nergens!
Wel een faler die Rosales...eerst op de lat en daarna via het been van Vlaar nog net in de kruising...
Feyenoord kreeg kansen zat, komt hopelijk goed in de 2de helft.
Oh dan staat feyenoord ook voor zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
GVD door een fout van Feyenoord staat Ajax voor...voor de rest was Ajax werkelijk nergens!
Wel een faler die Rosales...eerst op de lat en daarna via het been van Vlaar nog net in de kruising...
Feyenoord kreeg kansen zat, komt hopelijk goed in de 2de helft.
Maar wel een goal zien maken hequote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
die Rosales... das echt een lachertje... een vleugelspeler ... ik heb hem het hele seizoen nog geen fatsoenlijke voorzet zien geven..![]()
Gelukkig is feyenoord nóg lachwekkenderquote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
die Rosales... das echt een lachertje... een vleugelspeler ... ik heb hem het hele seizoen nog geen fatsoenlijke voorzet zien geven..![]()
vertel eens wat nieuws manquote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Ajax-Inter, Twente- Ajax, Ajax-RBC en nog een waslijst.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:04 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Hij heeft jammer genoeg wel gelijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gelukkig is feyenoord nóg lachwekkender
wanneer je er eentje door het beeld ziet vliegen weet je meteen van wie die was...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Het is rust hoor.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grote kans voor Castelen...helaas schoot ie em recht op Stekelenburg af....de rechterhoek lag compleet open. Daarna nog gekloot bij Ajax in de verdediging waardoor Feyenoord bijna scoorde via Greene.
quote:20:55:34 Schoten op doel statistiek: 2-4 in het voordeel van Feyenoord.
20:55:12 Ajax had dus een fout van Bahia nodig om te scoren. Verder hebben ze niet veel kansen gehad. Balbezitstatistiek valt toch nog mee; 51% voor Ajax. Feyenoord heeft zich wat kunnen herstellen na die goal met het balbezit.
Ik analyseer de eerste helft even voor mensen die geen Tele2 hebben slimpie.quote:
Nou wat een analysequote:Op donderdag 20 april 2006 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik analyseer de eerste helft even voor mensen die geen Tele2 hebben slimpie.
Kijk, dat is mooi vereenvoudigen.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:09 schreef HomerJ het volgende:
Wat een saaie kut wedstrijd, fout Ajax -- > Kans Feyenoord ---> redding Stekeleburg, fout Feyenoord ---> goal Ajax
Dat is wel een samenvatting van de 1e helft
Hebben ze geen rust in die play-offsquote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
Grote kans voor Castelen...helaas schoot ie em recht op Stekelenburg af....de rechterhoek lag compleet open. Daarna nog gekloot bij Ajax in de verdediging waardoor Feyenoord bijna scoorde via Greene.
okay, doen wequote:Op donderdag 20 april 2006 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Reageer maar niet op die wat kinderachtige opmerkingen mensen.
*negeer*quote:Op donderdag 20 april 2006 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We gaan weer normaal doen. Anders kun je wegwezen.
Ach gossie...heb je geen Tele2quote:
Goed genoeg voor op talpa of tele2...quote:
Dan ben jij voor PSV zeker? De spanning is niet normaal hier...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:09 schreef HomerJ het volgende:
Wat een saaie kut wedstrijd, fout Ajax -- > Kans Feyenoord ---> redding Stekeleburg, fout Feyenoord ---> goal Ajax
Ik had het over je analyse niet dat ik er van baal dat ik geen Tele2 heb want normaal heb ik dat niet nodigquote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach gossie...heb je geen Tele2
succesquote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef Fok_you het volgende:
[..]
okay, doen we![]()
[..]
*negeer*
*scheld alles wat ook maar enige binding met ajax of 020 heeft uitvoerig de ziekte in*
![]()
Mja er gebeurde verder niks buiten die goal om dus korte analysequote:Op donderdag 20 april 2006 21:11 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ik had het over je analyse niet dat ik er van baal dat ik geen Tele2 heb want normaal heb ik dat niet nodig![]()
Anouk Schreuder alweer vergeten?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef Fok_you het volgende:
[..]
okay, doen we![]()
[..]
*negeer*
*scheld alles wat ook maar enige binding met ajax of 020 heeft uitvoerig de ziekte in*
![]()
Lees de topic titel nog eens...quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:10 schreef Fok_you het volgende:
[..]
*negeer*
![]()
weer een reden om ggen talpa te kijkenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:09 schreef HomerJ het volgende:
maar nog niet helemaalquote:Op donderdag 20 april 2006 21:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
herhaal nog maar een paar keerquote:Op donderdag 20 april 2006 21:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lees de topic titel nog eens...
ok....quote:
Is nog rust toch?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:15 schreef Houniet het volgende:
SCHAKEL EENS OM NAAR AMSTERDAM
Agreed..quote:
Aardig in evenwicht, Feyenoord de betere kansen maar Ajax met de goal. Als ik de verslagen mag gelovenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:17 schreef X.ExceL het volgende:
wie is beter?
jaquote:Op donderdag 20 april 2006 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het alweer begonnen?
Dan weet ik wanneer ik weer naar de huiskamer moet gaan
niet mee eensquote:
Als ik het zo hoor is het weer ouderwets matig. Maar ja die andere club is blijkbaar ook niet alles.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:17 schreef Ayaxola het volgende:
Kom ik thuis, staat Ajax op eens voor![]()
Zijn ze ook beter eigenlijk?![]()
dat hoorde ik ook op Langs de Lijnquote:Op donderdag 20 april 2006 21:17 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Aardig in evenwicht, Feyenoord de betere kansen maar Ajax met de goal. Als ik de verslagen mag geloven
blijf maar achter je pc...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is het alweer begonnen?
Dan weet ik wanneer ik weer naar de huiskamer moet gaan
Das mooi, dan hoorde ik het toch goedquote:Op donderdag 20 april 2006 21:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat hoorde ik ook op Langs de Lijn
What else is new in de tweede seizoenshelft voor Feyenoordquote:Op donderdag 20 april 2006 21:17 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Aardig in evenwicht, Feyenoord de betere kansen maar Ajax met de goal. Als ik de verslagen mag geloven
Blessuretijd voor onsquote:Op donderdag 20 april 2006 21:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
What else is new in de tweede seizoenshelft voor Feyenoord![]()
.
Wat een bs....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:20 schreef daaaaan het volgende:
Als Kuijt en Kalou zich te goed voelen voor Feyenoord en CL willen spelen, laat ze scoren dan.
punt gemaakt, hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 21:20 schreef daaaaan het volgende:
Als Kuijt en Kalou zich te goed voelen voor Feyenoord en CL willen spelen, laat ze scoren dan.
het moet niet gekker worden!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:20 schreef Netsplitter het volgende:
boukhari een goede actie???
Kan zeer eng worden...quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:20 schreef daaaaan het volgende:
Hij spaart Feyenoord nog evenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:23 schreef Man_Made_God het volgende:
beetje jammer Huntelaar
quote:
quote:
quote:
Wat heb jij gesnoven?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:24 schreef soccerbrain het volgende:
castelen is goed
Mooi neer gehaald op een mooie plaats.quote:
1-0 hierquote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
1-0 is nog wel te overzien als het zo blijft.
Zeg dat nog maar niet te hard, beiden hebben nog een thuiswedstrijd te gaanquote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef soccerbrain het volgende:
az en feyenoord gaan eraan de druk is te groot
klopt, toch zit ik zondag liever met een 1-1 als uitgangspostitie in de kuip!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
tja wij kunnen alleen maar verliezen.... kloteplay-offsquote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef soccerbrain het volgende:
az en feyenoord gaan eraan de druk is te groot
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
1-0 hier
0-0 in rotterdam
ik teken ervoor
Echt niet...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad belachelijk als de nr2 en nr3 er straks uit liggenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef Fok_you het volgende:
[..]
tja wij kunnen alleen maar verliezen.... kloteplay-offs![]()
Over wie zegt dat meer, Castelen of Feyenoord?quote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Castelen is de gevaarlijkste man aan de kant van Feyenoord .![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
2-0 hier
0-1 in rotterdam
ik teken ervoor
Dat zegt wel wat over het niveau van de andere spelers bij ons.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Castelen is de gevaarlijkste man aan de kant van Feyenoord .![]()
Emanuelson: Hoe kun je nou zo dom verdediggenquote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef NeoDweezil het volgende:
greene: wat staat hij vrij...wat schiet hij slecht
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef NeoDweezil het volgende:
sportiefquote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef NeoDweezil het volgende:
Het Rotterdams kwartiertje moet nog beginnen...quote:Op donderdag 20 april 2006 21:29 schreef daaaaan het volgende:
Kuijt, waar ben je nou met je grote mond dat jullie ervoor gaan?![]()
Alleen AZ kan verliezen hoor, de rest kan alleen maar winnen....quote:Op donderdag 20 april 2006 21:27 schreef Fok_you het volgende:
[..]
tja wij kunnen alleen maar verliezen.... kloteplay-offs![]()
talpaquote:Op donderdag 20 april 2006 21:30 schreef Burbo het volgende:
22:00 toch?
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Emanuelson: Hoe kun je nou zo dom verdediggen
Idd!quote:Op donderdag 20 april 2006 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Alleen AZ kan verliezen hoor, de rest kan alleen maar winnen....
quote:Op donderdag 20 april 2006 21:31 schreef Nashje het volgende:
[..]![]()
. Wat ben jij een heetkokertje zeg. Gefrustreerde banaan kakkerlak.
kutsysteem dusquote:Op donderdag 20 april 2006 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Babel en Harry ook nogquote:
wij = AZ + Feyenoord, piemelquote:Op donderdag 20 april 2006 21:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |