Tja, dat moet ik dan weer missen.......quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:39 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
Op schoolBeginnende leraren zijn geweldig
zo lekker naïef en onnadenkend
Zit hier tot half drie te internetten, en dan weer naar huis
Supermarkt? Toch niet zo'n kansloze beveiliger?quote:Op vrijdag 21 april 2006 11:49 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja, dat moet ik dan weer missen.......
Maargoed, je geld verdienen door rondjes te lopen als er zo'n 50/60 scholieren ineens binnenstappen is ook niet slecht
Rondjes snoep-fris-sappen-chips-koek, en dan weer naar snoep![]()
En dat allemaal om die scholieren te laten weten dat ik er ook nog ben![]()
Kansloze vakkenvuller annex niets nutquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:51 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Supermarkt? Toch niet zo'n kansloze beveiliger?![]()
schaam je niet, heb ik ook drie jaar lang gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:53 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kansloze vakkenvuller annex niets nut
Ik loop dus rondjes als de plaatselijke jeugd komt "shoppen". Als ik er niet sta wordt die hele winkel leeggejat dus loopt het halve personeel rondjes.
Er is 's middags toch niet zo heel veel te doen, dus loop je maar rondjes![]()
En nu ben ik weer weg, moet zo weer beginnen.... met lopen![]()
jah een kerel die postte in mijn fok fotoboek een berichtje: "fipoquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:41 schreef spenky het volgende:
Fipo = first post
ut was vast een grapje..?
heb je een fobo dan ?quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:57 schreef SpeedY_the_Devil het volgende:
[..]
jah een kerel die postte in mijn fok fotoboek een berichtje: "fipoblijft leuk"
snapte t al nie maar bedankt![]()
haha nee ben vannochtend terug gekomenquote:Op vrijdag 21 april 2006 14:16 schreef Sloffie het volgende:
ik mag misschien gek zijn, maar spenky... jij zit toch in frankrijk??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |