Dat is echt boeren Duitsquote:Op donderdag 20 april 2006 20:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja
http://babelfish.altavista.com/![]()
wikipedia is overal goed voorquote:Op donderdag 20 april 2006 20:02 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jup., wikipedia is trouwens wel goed voor dingen uit het heelal ontdek ik net.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dit zijn ouders katholiek were omdat. Van 1979 dead 1981 heeft hij OI de Grundschule Lockweiler gezeten. Daarna is hij naar de extended six-form high school Wadern gegaan. Dit heeft hij van 1981 dead 1987 gedaan. Daarna is hij it een jaartje tussenuit gegaan COM zich volume-single width unit arrange OI engine CROSS. Hij heeft in dat jaar ook de "German Klassenlotterie Berlin" won. Hij is sound verhuisd naar het Kasteel Trade Union of German Employees chair omdat those toevallig width unit koop stond.
Naar het engels vertaald
Hij heeft gewoon de helft overgeslagenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Dit zijn ouders katholiek were omdat. Van 1979 dead 1981 heeft hij OI de Grundschule Lockweiler gezeten. Daarna is hij naar de extended six-form high school Wadern gegaan. Dit heeft hij van 1981 dead 1987 gedaan. Daarna is hij it een jaartje tussenuit gegaan COM zich volume-single width unit arrange OI engine CROSS. Hij heeft in dat jaar ook de "German Klassenlotterie Berlin" won. Hij is sound verhuisd naar het Kasteel Trade Union of German Employees chair omdat those toevallig width unit koop stond.
Naar het engels vertaald
Jup, ik heb alleen nooit wat toe te voegenquote:Op donderdag 20 april 2006 20:05 schreef plumbum het volgende:
[..]
wikipedia is overal goed voor![]()
wikipedia de gekste![]()
![]()
ach, dat doen anderen welquote:Op donderdag 20 april 2006 20:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jup, ik heb alleen nooit wat toe te voegen
Ik begrijp nooit wie dat dan daadwerkelijk zijn...quote:
Levenloze mensen, betweters.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:12 schreef faberic het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit wie dat dan daadwerkelijk zijn...
Van dat soort zitten er ook een hoop op Fok!quote:
u riep?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Van dat soort zitten er ook een hoop op Fok!![]()
dankuquote:Op donderdag 20 april 2006 20:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
snopp, je hebt mail met downloadlinks
Latijn is toch voor noobs.quote:
Gaat dat downloaden bij rapidshare nog een beetje snel?quote:
Check anders je nicknamequote:
ik ontken ook niet dat ik een noob benquote:Op donderdag 20 april 2006 20:26 schreef faberic het volgende:
[..]
Check anders je nickname
WHAHAHA N00B OMG@!!!1fDEROFLSA!@!21o:Dd;D:D;D:!@!;!;!:DF;d::
Is dat latijn?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:26 schreef faberic het volgende:
[..]
Check anders je nickname
WHAHAHA N00B OMG@!!!1fDEROFLSA!@!21o:Dd;D:D;D:!@!;!;!:DF;d::
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |