Ohja, klopt. Mijn vanavond maar even kijken.quote:Op maandag 1 mei 2006 22:12 schreef BlueCurl het volgende:
en morgen komt de eerste aflevering uit mei van csi miami op de buis
zapt mezelf even naar jouw bankquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ohja, klopt. Mijn vanavond maar even kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom gaan ze nou trouwen![]()
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:58 schreef devzero het volgende:
Op zich een normale aflevering, nog even een spoilerOm dan later te scheiden en de haren van elkaars hoofd te trekken, en de bank in twee te zagen. Want ze willen alletwee de bank, dus elk een halve is ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom gaan ze nou trouwen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Heb jij even geluk dat je nog een Image had.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:34 schreef mschol het volgende:
kutzooi me systeem geeft op te veel handelingen een runtime error, mag ik me image terug gaan zetten
mwha valt ook wel meequote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:08 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Heb jij even geluk dat je nog een Image had.![]()
Formatteren is helemaal klote.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 04:58 schreef devzero het volgende:
Op zich een normale aflevering, nog even een spoilerde spoiler niet tussen de tags zetten he? sjonge jongeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar waarom gaan ze nou trouwen
maaruh geen idee... ik weet wel dat marisol het einde van het seizoen niet haaltgelukkig maar want zou niks zijn als elke keer marisol opduikt want er is totaal geen chemie tussen die twee karakters
en ze is maar 20 jaar jonger
[ Bericht 5% gewijzigd door BlueCurl op 02-05-2006 12:18:30 ]
David Caruso is niet echt een slechte acteur, maar die scenes met haar zijn soms tenen krommend. En wat maakt 20 jaar nou uitquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:03 schreef BlueCurl het volgende:
gelukkig maar want zou niks zijn als elke keer marisol opduikt want er is totaal geen chemie tussen die twee karaktersen ze is maar 20 jaar jonger
soms?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
David Caruso is niet echt een slechte acteur, maar die scenes met haar zijn soms tenen krommend. En wat maakt 20 jaar nou uit
mijn reactie:quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:28 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
een mp3 is software, een wmv/avi is software... wat bedoel je exact? applicaties? wanneer mag het wel, wanneer niet?
zijn reactie op die van mijquote:soft·ware (de ~, ~s)
1 verzamelnaam voor besturings- en toepassingsprogramma's => programmatuur; <=> hardware
MP3 en Wmv/avi zijn beide geen software...
beide zijn een digitale vorm van audio/video
OMGquote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:41 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Wat? Ik weet niet beter dan dat alles wat op de pc staat en je niet daadwerkelijk van vastpakken software is. Een mp3 is bij mijn weten een toepassingsprogramma.
Quote: http://nl.wikipedia.org/wiki/Toepassingsprogrammatuur
Toepassingsprogrammatuur is de algemene benaming voor alle software die een voor de eindgebruiker (min of meer) nuttige toepassing heeft.
enkel de scene dat ze hem uitvroeg om met hem te gaan eten was okay. uit de aflevering dat ze gearresteerd wordquote:
Jack bauer is toch beterquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
enkel de scene dat ze hem uitvroeg om met hem te gaan eten was okay. uit de aflevering dat ze gearresteerd word
maar de rest is allemaal baggeren hij had daar gewoon nee moeten zeggen
toen met die state of district attorney was wel chemie tussen de karakters. dat hadden ze gewoon moeten uitspelen
Ook zonder gay komt er een topic van ONZ op de 5de plaatsquote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:42 schreef Geqxon het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&c2coff=1&q=%22Jack+Bauer%22+gay&btnG=Zoeken&meta=
Kijk eens wat ik boven aan de lijst vind
S3 is de bestequote:Op dinsdag 2 mei 2006 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
jack bauer... whehehe daar keek ik ook ooit naar na s3 boeide het me niet meer zo hetzelfde steedsen ik hou het al bijna 4 complete seizoen met horatio caine uit
Daag me nou niet uitquote:
IEquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daag me nou niet uit![]()
Want je kan die topic diaree echt wel krijgen
Wat is je favo browser
Wat is je favo os
Wat is je favo mp3 speel programma
Welke os haat je echt?
Welke plaats zit MS HQ eigenlijk![]()
of 8quote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Never mind him!
Net FA en nu al in de war
Het zijn er duidelijk nog maar 3![]()
Dig stoptquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
per dan zijn we plotseling allemaal gepromoveerd tot speciale DIG SC Crew met een tagje![]()
Dat mag niet, want dan wordt Jump gede-promoveertquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
per dan zijn we plotseling allemaal gepromoveerd tot speciale DIG SC Crew met een tagje![]()
who cares, tis maar een belgquote:Op dinsdag 2 mei 2006 21:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat mag niet, want dan wordt Jump gede-promoveert
heeeeel veeel!quote:Op woensdag 3 mei 2006 02:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoeveel van die 100.000 heeft vroegtijdig een slotje gekregen?
Valt wel mee hoorquote:
Saaie presentaties om in slaap te vallenquote:
Open jij maar eerst een nieuw SC topicquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zo me webserver & co weer installen. en dan denk eens verder met csi miami mini site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |