Als ik naam invul en op "Next >>" klik, opent er in hetzelfde venster een andere pagina met de tests op. Als je daarop klikt opent die een popupje.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:29 schreef Flibble het volgende:
Kan iemand me helpen met een irritant probleempje?![]()
Bij mij wil hij deze test niet openen, ook niet als ik de pop-up blokkering eraf haal...
Wat te doen???![]()
Zover was ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 17:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Als ik naam invul en op "Next >>" klik, opent er in hetzelfde venster een andere pagina met de tests op.
Dat doet ie dus niet...quote:Als je daarop klikt opent die een popupje.
Het zou gewoon moeten werken
Ja, dat is een beetje de bedoeling met een ultraquiet voeding hequote:Op maandag 1 mei 2006 17:35 schreef Geqxon het volgende:
Hehe.
Ik stopte zojuist een nieuwe ultraquiet voeding in mijn pc. Dus ik start mijn PC op, hoor ik helemaal niks! Dus ik schrik me dood, trek snel de stekker eruit, kijk eens goed in de kast... alle fans doen het gewoon
Blijkt het te zijn dat mijn oude voeding gewoon enorm lawaaierig was
Ja maar mijn complete PC werd opeens zo stil dat ik dacht dat al mijn fans het niet meer dedenquote:Op maandag 1 mei 2006 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat is een beetje de bedoeling met een ultraquiet voeding heIk heb zoiets ook wel eens gehad toen ik een cpu fan had schoongeblazen/gesmeert en ineens het ratelend geluid weg was
Níet de map verwijderen, dat zal je een hoop problemen geven.quote:Op maandag 1 mei 2006 18:13 schreef Flibble het volgende:
Nog ff een snel vraagje...![]()
Ik heb sinds een tijdje een werkbalk van yahoo boven in beeld en ik wil dr vanaf want ik vind t irritant (heb 'm er ook niet zelf opgezet, hij was er gewoon opeens!)
Hoe krijg ik die eraf?? Er staat een hele yahoo map op mijn computer maar die wil ie niet verwijderen...
Thanx!!quote:Op maandag 1 mei 2006 19:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Níet de map verwijderen, dat zal je een hoop problemen geven.
Daarna dit lezen: http://help.yahoo.com/help/us/toolbar/toolbar-08.html
De 10 andere in dit topic ookquote:Op maandag 1 mei 2006 19:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
De titel "Jump de overloper" was dus al die tijd een cryptische hint
Marty terugquote:Op maandag 1 mei 2006 20:14 schreef devzero het volgende:
En wie gaat nu jump opvolgen in DIGOf komt Marty stiekem toch terug
Waar gaat FOK! heenquote:Op maandag 1 mei 2006 21:11 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
omg
Een belg als FA gaat echt niet goed
Scherpquote:Op maandag 1 mei 2006 21:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is nog steeds blauwalleen wat donkerder...
ja he... onwijs! komt door de zenuwenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |