Ik voel me ook niet beledigd, die opmerking over hetero's was een geintjequote:Op donderdag 18 mei 2006 03:08 schreef cultheld het volgende:
Ik weet dat ik nu een beetje generaliseer, maar dat is wel het beeld wat ik van homo's heb. Dat begrijp je wel toch? Vele vechtsporters denken er net zo over.
Wat ben jij stoer danquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Was afgelopen zaterdag bij K1, maar was ons te soft.
Waar zijn de dichtbijzijnde pride gevechten? hier in NL is niks he?
dichtbijzijnde pride is in japanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:12 schreef DaYwALKuR het volgende:
Was afgelopen zaterdag bij K1, maar was ons te soft.
Waar zijn de dichtbijzijnde pride gevechten? hier in NL is niks he?
ff denken:quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:22 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wat ben jij stoer danWie vocht er?
In NL heb je ook mixfightdinges![]()
Als je de namen niet eens goed kan spellen kan je niet eens serieus genomen wordenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:01 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
ff denken:
- Sem Schildt vs. Lloyd Dams
- Peter Aerts vs. Ernesto Hoost
- Ignashov vs. ...
- Bregy vs. ....
- Melvin Manhoef vs. zo'n japanner
Gaat me niet om stoer te zijn, maar bijvoorbeeld Aerts en Ernesto zijn volgens mij echt wel goede vrienden dan hoef je al geen K.O. te verwachten...
Dan maar pride op een dvdtje kijken
Sorry mierenneuker, het kan niet altijd gaan zoals jij wiltquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Als je de namen niet eens goed kan spellen kan je niet eens serieus genomen worden![]()
![]()
Sem Schilt, Loyd van Damsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Sorry mierenneuker, het kan niet altijd gaan zoals jij wilt
waar zit de typfout overigens zie hem niet eens
Kneus, het is gewoon Lloyd van Damsquote:
Mooi, kan zeker wachten tot december! heb je overigens een link?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:11 schreef Dacide het volgende:
jesus hey.. zitten we hier te discussieren over een typefout :s
ow bizarre...
anyhows Daywalkur, als je nog kan wachten tot september... dan komt PRIDE naar nederland... Wordt een Bushido toernooi.
more info soon
Ik moet toegeven! U got me there!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 12:39 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Kneus, het is gewoon Lloyd van Dams![]()
![]()
en dan wat van mij zeggen.
Sam Schildt is overigens fout, goed opgeletBen overigens niet de enigste die het fout schrijft http://wingchun.antville.org/stories/1283650/
Vast een oud evenementquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:53 schreef Katsujinken het volgende:
Vanavond Pride op Eurosport, 00:15 uur. Geen idee welk event, trouwens.
De tweede partij tussen hem en Herring is tof, die anaconda choke, niet normaal, die zie je volgens mij bijna nooitquote:Op zondag 21 mei 2006 14:07 schreef Dacide het volgende:
heb gister een gedeelte van pride op eurosport gezien.
Mooie partij tussen noguira en heath herring.
Waar haal je deze wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:16 schreef Inspirit het volgende:
Wanderlei Silva in OWGP! (ipv. Fedor), heel relaxed imo. Hij zal et wel moeilijk krijge, fabricio werbum en yoshida lijken me de meest geschikte opponents voor em, he'd be slaughtered by the rest!
over welke heb je t ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:28 schreef ivosnivo het volgende:
Eindelijk weer is een leuk gevecht bij ultimate fighter. Jammer dat er geen 3e ronde was.
ik zie wedum echt neit als een bedreiging voor wanderlei.. yoshida wel een beetje.. aangezien hij de laatste tijd alleen maar beter is geworden.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:16 schreef Inspirit het volgende:
Wanderlei Silva in OWGP! (ipv. Fedor), heel relaxed imo. Hij zal et wel moeilijk krijge, fabricio werbum en yoshida lijken me de meest geschikte opponents voor em, he'd be slaughtered by the rest!
De OWGP champion mag tegen fedor gheheh;)
Hopelijk wordt Crocop dat.
"Crocop is back"![]()
www.pridefc.com, www.sherdog.com enzquote:
Ik bedoelde hoe je erop kwam dat de rest hem af zou maken. Hij heeft al gevochten tegen Hunt en Crocop.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:50 schreef RenzoBrad het volgende:
[..]
www.pridefc.com, www.sherdog.com enz![]()
Persoonlijk hoop ik op een rematch met CroCop voor Wanderlei. Dan kan monkey eindelijk eens goed het zwijgen op worden gelegd. Damn wat haat ik Silva zeg.Is weer bevestigd bij het akkefietje met Coleman en Baroni. Een beetje als een dolle stier de ring in rennen en daarna zielig gaan lopen doen en zeggen dat Coleman op zijn nek stond![]()
"You kicked my face on the ground"
Je verdiende loon, mofo!![]()
Voor iedereen die niet weet wat ik bedoel check:
http://www.youtube.com/watch?v=R2e0T1w1bbI&search=wanderlei%20silva
Vet en dat zijn dus gewoon pride gevechten?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:05 schreef Dacide het volgende:
topic beetje ingekakt
wie gaat er allemaal in september naar pride bushido in nederland?
ik ga in elk geval... hoop Phil Baroni, Jens "little evil" Pulver en Dan Henderson te zien daar...
Ik zal hem ook is halen. Ultimate fighter seizoen 2 ook gekeken best leuke gevechten, vooral de finale. Ben nu met seizoen 1 bezig, beetje jammer dat ik al weer wie er gaat winnenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:38 schreef Dacide het volgende:
zojuist binnen: UFC.60.Countdown.Hughes.vs.Gracie.DSRip.XviD-aAF
straks ff checken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |