http://www.youtube.com/watch?v=LiEsktRiCXo&search=bas%20ruttenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:52 schreef ivosnivo het volgende:
Bas Rutten - Lethal Street Fighting. Deze mot je halen. Die is zo vet, gaat ie allemaal dingen uitleggen voor als je ruzie krijgt in de kroeg enzo. Wat je dan moet doen. Vet handig voor als het er een keer van komt.
quote:Somebody's telling me that about my wife? I'm sorry sir, but I'm gonna break your leg
*meldquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:00 schreef Dacide het volgende:
Dam, zojuist episode 6 gekeken van the ultimate fighter...
beetje een aparte aflevering zeg maar :S
wie heeft hem nog meer gezien.?
Thanks voor de tip, ff binnen halen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:00 schreef Dacide het volgende:
Wat een kneus man, dan heb je er ook echt niets te zoeken. Zoveel mensen wouden wel die plaats die hij kreeg, geeft ie het voor zulk iets lulligs op.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:00 schreef Dacide het volgende:
http://www.guardian.co.uk/Archive/Article/0,4273,4164548,00.htmlquote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:49 schreef Dacide het volgende:
dit is natuurlijk een dieptepunt voor de sport:
http://video.google.com/videoplay?docid=1193574140296314666&q=vale+tudo
sterfgeval in vale tudo.
Er bestaan godverdomme ook spoiler tags. Bedankt, ik moest hem nog kijken........quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:17 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Wat een kneus man, dan heb je er ook echt niets te zoeken. Zoveel mensen wouden wel die plaats die hij kreeg, geeft ie het voor zulk iets lulligs op.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je al een resource om hem te downen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:33 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Er bestaan godverdomme ook spoiler tags. Bedankt, ik moest hem nog kijken........
Ik heb al binnen, maar nog niet gekeken. Zie er ook geen nut meer van in.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:01 schreef Dacide het volgende:
[..]
heb je al een resource om hem te downen?
(op torrentspy staat ie nu ook)
Ja maar het grote verschil (vind ik) is dat bij pride, je mag knieen naar iemand zijn hoofd op de grond. En bij ufc mag je ellebogen naar het hoofd op de grond.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef LedZep het volgende:
Hmm even een vraagje..je hebt dus de MMA, en die bestaat uit Pride Fight en UFC, die beide andere regels hebben maar waar het er allebei om gaat dat mensen uit verschillende vechtsporten elkaar te lijf gaan?
MMA staat voor mixed martial arts.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:28 schreef LedZep het volgende:
Hmm even een vraagje..je hebt dus de MMA, en die bestaat uit Pride Fight en UFC, die beide andere regels hebben maar waar het er allebei om gaat dat mensen uit verschillende vechtsporten elkaar te lijf gaan?
achjij, stel je niet aan... kijken krengquote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:41 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb al binnen, maar nog niet gekeken. Zie er ook geen nut meer van in.
Ga maar is ufc 1 downloaden. Daar braken mensen hun knokkels/handen op de tegenstander zijn hoofd. Toen waren handschoenen nog een optie.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:17 schreef LedZep het volgende:
OMG hoelang houden die knokkels van een Vale Tudo'er het dan vol zonder bescherming?![]()
er is een gevecht in de UFC geweest dat iemand achter elkaar stoten in zijn kruis krijgt terwijl ze op de grond liggenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:13 schreef Dacide het volgende:
ik meen me te herinneren dat je toen ook nog mocht kopstoten en mocht slaan/schoppen in het kruis.
Ja die heb ik ook gezien, weet niet meer precies hoe het allemaal ging. Maar ik heb er wel van genotenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:13 schreef Dacide het volgende:
owja klopt.. was ik vergeten.
Ik heb hier die compilatiedvd van ufc (volgens mij van de jaren 93-96) ongeveer,.
Daar was toen ook die partij van hackney tegen die enorme grote dikke neger ( in de trant van zuluzinho). Die hackney heeft toen ook zijn hand finaal aan gort gemept tegen hem
Meerdere mensen willen geld verdienenquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:26 schreef LedZep het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af wat het nut is van zoveel MMA organisaties..oke ik snap dat ze verschillende soorten willen hebben maar het komt er toch op neer dat mensen uit verschillende vechtsporten onder dezelfde regels vechten. En dat werkt denk ik beter met 1 of een paar organisaties (zo vechten ook alle goede vechters tegen elkaar) dan een hele waslijst.
Dat vind ik dus van Rodrigo Nogueira. Na zn gevecht met Zuluzinho zei hij op de vraag of hij iets gemerkt heeft van het jiu jiutsu (hoe the fuck schrijf je dat nou?) niet dat hij er geen moer van gemerkt had. Hij zei dat hij er waarschijnlijk wel wat van zou merken als Zuluzinho bovenop hem zou hebben gelegen.quote:Op maandag 15 mei 2006 14:46 schreef Bombardier het volgende:
Sympathieke vent trouwens, die (babyface) Barnett. Echte sportman. Na de partij tegen Aleksander Emelianenko volop lof over de tegenstander. Zei ook dat ie niet in de ring stond z'n tegenstander de vernieling in te helpen, maar om het gevecht te winnen. Dat maakt iemand een groot sportman.
Weet je dit zeker? Ik heb Wanderlei wel eens zien vechten, maar hij had, dacht ik, wel ene bitje in, maar ja hij heeft sowieso een grote smoelquote:Op zaterdag 13 mei 2006 12:12 schreef Dacide het volgende:
Elke organisatie heeft andere regels. De meest "barbare" vorm is "Vale Tudo" (betekend in engels: "anything goes". De vechters vechten hier in een gewone ring, znoder bescherming, bitjes of vuistjes. Ellebogen naar lichaam en hoofd zijn toegestaan. Kopstoten ook.
enige dat niet mag is bijten en ogen uitpikken.
heb nog eens opgezocht... heden ten dagen worden er dus blijkbaar wel bitjes gedragen. Vroeger in het begin niet.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:07 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Weet je dit zeker? Ik heb Wanderlei wel eens zien vechten, maar hij had, dacht ik, wel ene bitje in, maar ja hij heeft sowieso een grote smoelAnyway, het lijkt me toch echt dat ze een bitje dragen.
![]()
Wandy's eerste gevecht was in 1996. Die gast was toen niet eens 20quote:Op maandag 15 mei 2006 16:19 schreef Dacide het volgende:
[..]
heb nog eens opgezocht... heden ten dagen worden er dus blijkbaar wel bitjes gedragen. Vroeger in het begin niet.
Op je 18e nog? Ik heb ook vet lang met technisch lego gespeeld, ik ben er ook van overtuigt dat als ik ooit 65 word en ik mag met pensioen ik mijn lego weer tevoorschijn haalquote:Op maandag 15 mei 2006 16:31 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wandy's eerste gevecht was in 1996. Die gast was toen niet eens 20als ik t goed heb en Vitor Belfort stond op zn 19e in de ring.
Waarom vertel ik dit? O ja, ik verbaasde me over t feit dat ze eigenlijk zo jong waren toen ze begonnen. Toen ik 18 was, speelde ik nog met lego![]()
Ja, ik speelde ook met transformers en knikkerde, maar ik zou er niet aan moeten denken om gasten die 35 kilo zwaarder zijn dan ik te lijf te moeten gaan. Dat doe ik nuquote:Op maandag 15 mei 2006 17:25 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Op je 18e nog? Ik heb ook vet lang met technisch lego gespeeld, ik ben er ook van overtuigt dat als ik ooit 65 word en ik mag met pensioen ik mijn lego weer tevoorschijn haal
Wat doe je dan. Freefight?quote:Op maandag 15 mei 2006 17:28 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, ik speelde ook met transformers en knikkerde, maar ik zou er niet aan moeten denken om gasten die 35 kilo zwaarder zijn dan ik te lijf te moeten gaan. Dat doe ik nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |