Ik was er gisteren ook (samen met mijn broer) en wij hebben meegereden in R2 in een 350Z. (Hij de helft van de rit en ik de helft van de rit)
![]()
Het begon allemaal heel erg rustig. In de tweede ronde was er echter 1 of andere knaak in een Renault Alpine die hem tegen de vangrail parkeerde.
![]()
Dus de race werd stil gezet en wij moesten langs de pit straat allemaal wachten totdat de baan weer vrij was.
![]()
![]()
Na ongeveer 5 minuten mochten wij weer rijden. Dus mijn beurt als bestuurder.
Dit keer was het tempo iets hoger en was er ook iets meer ruimte om je heen.
![]()
Na 10 minuten rijden was er een 300ZX die iets te wild een bocht had genomen en dus ook tegen de vangrail kwam.
![]()
Weer stoppen en wachten. Op dit moment had ik gedacht dat ze de rit gewoon stop zouden zetten en de volgende zouden starten. Maar nee, we moesten weer 5 minuten wachten.
![]()
Mijn broer nam weer plaats en deze keer ging het nog een stukje sneller. Alle auto's waren nu behoorlijk verspreid over het circuit dus je kon overal goed door rijden.
![]()
Op het lange stuk langs de pit hebben we op een gegeven moment de 200 km/h aangetikt.
Hierna kregen we zwart-wit geblokt en was de rit voorbij. Via de pit mochten we het circuit weer verlaten. Hierna hebben we nog wat rondgekeken en foto's genomen en zijn we weer huiswaarts gegaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vond het gaaf om eens op het circuit te rijden. Gelukkig zaten er in onze rit niet zo heel veel 'asocialen' en ging het er redelijk net aan toe. (In de R1 was dat wel anders zo te zien) Er waren wel wat Renault 5-jes die beter voor sportief rijden hadden kunnen kiezen i.p.v. recreatief. (Ze zitten bovenop je bumper en halen overal in waar het niet mag)
[ Bericht 71% gewijzigd door ChrisHiss op 17-07-2006 11:19:13 ]