abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:44:30 #176
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_39827321
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef Five_Aces het volgende:
Nee je moet bij een club zitten, maar zijn er wel genoeg die gemengd zijn, dus alle merken. Inschrijven kan al niet meer volgens mij.

22,50 voor 45 min kan je geen buil aan vallen in elk geval. Als je een keer iemand meenemen wil dan is het inderdaad ideaal, 3 kwartier ipv een hele dag.
Hm. Als ik nu eens de "taxi-club" begin met, zegge-en-schrijven: 1 actief clublid

Website van clubspecials....

Ik kan as zondag al niet, dus misschien iets voor de toekomst. Volgens het tijdschema zijn het meerdere sessies van 40 minuten. Dus als je meerdere sessies wilt rijden zul je dus ook 22,50 x aantal sessies moeten dokken. Tenminste, dat lijkt mij logisch...
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_39827693
Ik kom wel, maar ga dit keer niet zelf rijden (issue met verdroogde/gebarsten rubbers van de antirollbar). Zit net als Bert (Five_Aces) bij AutoFans.nl.
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:44 schreef Taxi het volgende:

[..]

Hm. Als ik nu eens de "taxi-club" begin met, zegge-en-schrijven: 1 actief clublid

Website van clubspecials....

Ik kan as zondag al niet, dus misschien iets voor de toekomst. Volgens het tijdschema zijn het meerdere sessies van 40 minuten. Dus als je meerdere sessies wilt rijden zul je dus ook 22,50 x aantal sessies moeten dokken. Tenminste, dat lijkt mij logisch...
Nee, je mag elke auto maar voor 1 sessie inschrijven, officieel. Neemt niet weg dat er onderling wel wat "geregeld" wordt met kaartjes; je ziet sommige auto's in meer dan 1 sessie voorbij komen... Daar wordt nu nog niet echt op gelet, maar ik kan me voorstellen dat dat nog wel eens gaat gebeuren, als er zoveel belangstelling ontstaat dat het deelnemersveld simpelweg te groot wordt.

Als je mee wilt doen maar je eigen club gaat niet (of je bent nergens lid) kan je je ook gewoon aansluiten bij een niet-merkgebonden club. Vorige ClubSpecials hadden we bij AutoFans al een nieuw lid die graag met ons de ClubSpecials mee wilde doen, en nu weer een. Alhoewel we niet graag zien dat mensen zich alleen maar bij ons aansluiten om met de ClubSpecials mee te kunnen doen (een beetje activiteit binnen de club wordt op prijs gesteld) doen we er niet moeilijk over als iemand zich vlak voor een ClubSpecials-dag aanmeldt en meegaat...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:30:46 #178
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_39829822
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:36 schreef Five_Aces het volgende:
Nee je moet bij een club zitten, maar zijn er wel genoeg die gemengd zijn, dus alle merken. Inschrijven kan al niet meer volgens mij.

22,50 voor 45 min kan je geen buil aan vallen in elk geval. Als je een keer iemand meenemen wil dan is het inderdaad ideaal, 3 kwartier ipv een hele dag.
dat is behoorlijk goedkoop en leuk om een keer te proberen
Drugs are good mkay?
  zaterdag 15 juli 2006 @ 13:19:54 #179
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_39848367
Ja plus dat 45 min voor een straatauto meestal wel genoeg is, als je nog met werkende remmen enz naar huis wilt
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  zaterdag 15 juli 2006 @ 17:03:14 #180
38360 masuyo
Where will you go
pi_39854333
Ik ben morgen ook van de partij op zandvoort met mijn Mini British Open (waarvan het dak niet open kan ). Als het goed is rij ik in R1 als de auto zandvoort Überhaupt haalt
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  zaterdag 15 juli 2006 @ 18:28:09 #181
129820 Goingin
Rot voor je
pi_39856630
<--- Is er morgen ook
pi_39860352
jup me too
in m'n minitje
met nog oude banden want de wielmoeren voor m'n nieuwe velgen zijn nog niet binnen
lalala
  zaterdag 15 juli 2006 @ 21:59:17 #183
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39861732
Ik ben morgen ook van de partij, ik sta met mijn mazda bij de MG/Rovers in de binnenkant van de Tarzanbocht. Als het goed is staan de mini's daar tegenover dus ik zal een aantal van jullie wel zien morgen

Gezien ik sinds donderdag mijn Rover niet meer heb en met mijn leasebak het circuit niet op mag zal het helaas alleen meerijden zijn voor mij
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39880233
filmpje van R1 sessie vanmorgen ;

http://www.538.nl/~ddx/za(...)rt_with_wreck_HI.wmv
  zondag 16 juli 2006 @ 17:36:51 #185
88663 Five_Aces
pi_39880649
R1 sessie: wat een idioten.... Veel spuitgasten met brulpijpen maar doorrijden ho maar.

S2 sessie leuk gereden, 2:22 volgens de geleerden langs de kant. Ben blij dat ik in S2 reed, dat volk wat in R1 reed lette voor geen meter op, S2 was dat wel anders. Door zo goed als niemand ingehaald, alleen door een F3 auto of iets in die geest, die ging zo hard door de bocht dat ik hem niet eens aan zag komen. Rechte stuk kon ik hem bijhouden op vermogen, maar toen ik de Tarzan uit was zag ik hem al niet meer en was hij al door Hugenholtz Stond voor de start nog even met een eigenaar van een peugot te praten, die vroeg of ik niet bang was voor schade, maar die sloeg zelf over de kop in de Tarzan Nog 1 die spinde voor mijn neus in de Vodafone, en ik heb er nog 1 rechtdoor zien gaan in de audi S.
  zondag 16 juli 2006 @ 17:50:19 #186
129820 Goingin
Rot voor je
pi_39880923
Beetje jammer dat R1 zo kort duurde
  zondag 16 juli 2006 @ 18:59:27 #187
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39882620
Heerlijk gereden, mijn Squadra chippie zorgte ervoor dat ik met mijn diesel mee kon komen met de GTA's 8) 8) 8) en dat ik bijna alle andere auto's eruit reed. Ook is de wegligging nu gewoon subliem dankzij mijn bilstein sport schroefsetje Al met al een superdag!!! enige enge was dat mijn wiel begon te trillen op het laatst, later bleek deze compleet los te zitten, en dankzij schuifbouten was deze gewoon verschoven :|

Misschien dat ik zo nog kom met wat fotootjes.
pi_39887745
wel veel klappers hoor
vooral in de R sesies

en de mini vond de hitte niet leuk heb er maar vroeg een eind aan gemaakt omdat ik niks kapot wou
volgende keer maar wat koellings mods doorvoeren
lalala
  maandag 17 juli 2006 @ 00:48:10 #189
38360 masuyo
Where will you go
pi_39892624
Het was vandaag toch een leuke dag. jammer dat R1 zo kort duurde vanwege de crash van de 306 van hothatch.nl ( ik was zelf ook mee met hothatch.nl ). ookal kwam ik op het rechte stuk niet boven de 140 uit, ik heb toch leuk kunnen rijen met mijn mini.
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  maandag 17 juli 2006 @ 09:40:37 #190
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39898120
En www.autofotos.nl is ook geupdate

pi_39898319
Mooie foto's , heb daar ook al eens een hele grote na besteld.

Toch vind ik het best apart dat je zo zonder helm kan rijden daar.
pi_39898445
Edit - Hotlinking werkt niet.

[ Bericht 98% gewijzigd door ChrisHiss op 17-07-2006 10:05:56 ]
pi_39898466
Ik was er gisteren ook (samen met mijn broer) en wij hebben meegereden in R2 in een 350Z. (Hij de helft van de rit en ik de helft van de rit)

Het begon allemaal heel erg rustig. In de tweede ronde was er echter 1 of andere knaak in een Renault Alpine die hem tegen de vangrail parkeerde.

Dus de race werd stil gezet en wij moesten langs de pit straat allemaal wachten totdat de baan weer vrij was.

Na ongeveer 5 minuten mochten wij weer rijden. Dus mijn beurt als bestuurder.
Dit keer was het tempo iets hoger en was er ook iets meer ruimte om je heen.

Na 10 minuten rijden was er een 300ZX die iets te wild een bocht had genomen en dus ook tegen de vangrail kwam.

Weer stoppen en wachten. Op dit moment had ik gedacht dat ze de rit gewoon stop zouden zetten en de volgende zouden starten. Maar nee, we moesten weer 5 minuten wachten.

Mijn broer nam weer plaats en deze keer ging het nog een stukje sneller. Alle auto's waren nu behoorlijk verspreid over het circuit dus je kon overal goed door rijden.

Op het lange stuk langs de pit hebben we op een gegeven moment de 200 km/h aangetikt.

Hierna kregen we zwart-wit geblokt en was de rit voorbij. Via de pit mochten we het circuit weer verlaten. Hierna hebben we nog wat rondgekeken en foto's genomen en zijn we weer huiswaarts gegaan.

Ik vond het gaaf om eens op het circuit te rijden. Gelukkig zaten er in onze rit niet zo heel veel 'asocialen' en ging het er redelijk net aan toe. (In de R1 was dat wel anders zo te zien) Er waren wel wat Renault 5-jes die beter voor sportief rijden hadden kunnen kiezen i.p.v. recreatief. (Ze zitten bovenop je bumper en halen overal in waar het niet mag)

[ Bericht 71% gewijzigd door ChrisHiss op 17-07-2006 11:19:13 ]
  maandag 17 juli 2006 @ 10:18:11 #194
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_39898957
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:52 schreef Tommeh het volgende:
Mooie foto's , heb daar ook al eens een hele grote na besteld.

Toch vind ik het best apart dat je zo zonder helm kan rijden daar.
Ach, het is recreatierijden, je mag alleen inhalen op rechte stukken enzo.

(officieel dan, geen mense die zich eraan houdt, en je moet ook niet rekenen dat ik me in ga houden. Het is alleen wel zo dat je goed op moet letten op al die mensen die maar wat doen op de baan. Net als die 2 BMW's met stickers, van zo'n "raceteam", die gasten sneden gewoon bochten af, en vervolgens haalde ik ze gewoon weer in omdat ze zo traag waren )
pi_39899239
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:40 schreef ConQuestador het volgende:

[afbeelding]

Hier staan we ook tussen.
  maandag 17 juli 2006 @ 13:15:32 #196
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39904255
quote:
Op maandag 17 juli 2006 09:40 schreef ConQuestador het volgende:

[afbeelding]

Ik meende al dat ik je gespot had

Ik ben zelf met de MG ZT-T 260 (met mustang V8 ) rondgeweest in R5, de auto ging zo meesterlijk door de bochten en dat acceleratie vermogen
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  maandag 17 juli 2006 @ 13:17:35 #197
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_39904333
quote:
Op maandag 17 juli 2006 10:18 schreef ConQuestador het volgende:

[..]

Ach, het is recreatierijden, je mag alleen inhalen op rechte stukken enzo.

(officieel dan, geen mense die zich eraan houdt, en je moet ook niet rekenen dat ik me in ga houden. Het is alleen wel zo dat je goed op moet letten op al die mensen die maar wat doen op de baan. Net als die 2 BMW's met stickers, van zo'n "raceteam", die gasten sneden gewoon bochten af, en vervolgens haalde ik ze gewoon weer in omdat ze zo traag waren )
Er was in R5 inderdaad een randdebiel in een rode golf die een aantal maal bijna iemand van de baan reed met domme inhaalacties in bochten. Gelukkig vormden dat soort idioten een zeer kleine minderheid van de rijders waardoor het een zeer geslaagde dag was
  maandag 17 juli 2006 @ 13:42:00 #198
88663 Five_Aces
pi_39905156
Ik vind gewoon regels zijn regels, als je dan toch zo flink denkt te zijn door in bochten in te gaan halen en weet ik veel wat, stap dan in de sportsessies kan je je lol op.

Dat die gekleurde vlaggetjes langs de kant ook nog wel eens wat betekenen schijnen sommigen in de R sessies ook niet veel mee te maken te hebben.

pi_39906442
Wat bizar dat mensen in doodgewone auto's zo op de limieten gaan rijden om er dan later af te vliegen door veels te laat in te sturen (zoals die Peugeot van het filmpje)...
pi_39907158
Wees blij dat ze 't op 'n gesloten circuit doen, domme lul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')