Na wat proberen de voorkant iets zachter gezet, de rembalans ietwat naar voren en voor een maatje bredere voorbanden. Auto had hierdoor wat meer neiging tot overstuur, iets wat we de laatste jaren absoluut niet hadden (onderstuur problemen gehad). Dit is wel mijn rijstijl dus uiteindelijk tot 1 minuut 45 kunnen komen waarbij er nog ruimte was voor verbetering. Komt goedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 21:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat niet, maar kan je vertellen wat je precies anders afgesteld hebt
Ik wil daar echt nog een keer gaan kijkenquote:
Ga maar mee zondagquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:14 schreef Tommeh het volgende:
Ik wil daar echt nog een keer gaan kijken
Nou de komende gaat niet lukken ( zie kleur van mijn nicknamequote:
*meldtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 18:37 schreef Tommeh het volgende:
...
Zijn er nog mensen gaan rijden onlangs/rijden op de planning staan ?
Idd. Zal mij benieuwen. Het is een kolere eind rijden, maar dat hebben we er wel voor over. Ik heb er iig geweldig veel zin in!quote:Taxi, spa eerste keer? Vet hoor!
Idd in de OP staat en hoop en als je je licentie hebt zijn donderdagen op zolder ideaal. Rustig, geen geluidslimiet en goed te doen. Info op www.circuit-zolder.bequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:09 schreef muish002 het volgende:
Ik heb niet heel het topic gelezen, kans dat ik iets vraag wat al eens gemeld is....Wanener zijn de vrij-rijden dagen op ZOlder?
We moeten testen met Onze Lotus sprit, die na een aanvaring op Eau Rouge weer bijna klaar is...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:06 schreef nonono het volgende:
ehh Five aces
de"gewone" club specials zijn 16 juli
en dan ben ik weer van de partij
hopelijk deze keer geen regen want zelfs een grip monster als mijn mini gaat dan glijden (ook wel leuk maar soms iets te spannend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |