abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2006 @ 12:59:46 #226
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_42476771
Waaah was echt super

Toen we (ik + neefje) in de pitsstraat stonden werden we uitgelachen omdat we met m'n oude Nissan Micra aan kwamen zetten en tussen allemaal BMW's, Alfa's e.d. stonden. De enige auto die ik kon bijhouden was een oude Pickup (en zelfs een keertje kon inhalen). Maar was erg leuk, volgende maand weer, maar dan met een Yaris T-Sport

Mex_...in wat voor auto rijd jij? In reed in de eerste Toursessie en je zult me vast (meerdere keren) ingehaald hebben.

Filmpjes:

http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/MVI_1164-1.AVI
http://members.chello.nl/h.slegers1/pasware/MVI_1166-1.AVI

Foto's van autofotos.nl:











[ Bericht 19% gewijzigd door Party_P op 08-10-2006 17:13:33 ]
Drugs are good mkay?
pi_42477263
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 12:59 schreef Party_P het volgende:
Waaah was echt super

Toen we (ik + neefje) in de pitsstraat stonden werden we uitgelachen omdat we met m'n oude Nissan Micra aan kwamen zetten en tussen allemaal BMW's, Alfa's e.d. stonden. De enige auto die ik kon bijhouden was een oude Pickup (en zelfs een keertje kon inhalen). Maar was erg leuk, volgende maand weer, maar dan met een Yaris T-Sport

Mex_...in wat voor auto rijd jij? In reed in de eerste Toursessie en je zult me vast (meerdere keren) ingehaald hebben.

Ik heb foto's en filmpjes gemaakt. Zal straks wel posten


Foto's van autofotos.nl:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb je inderdaad 2x of 3x ingehaald, ik reed in een rode Miata. Hoeveel sessie's heb je gereden?
  zondag 8 oktober 2006 @ 13:43:23 #228
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_42477796
Heb maar 1 sessie gedaan. Ik vond wel dat sommigen als een stel gekken reden. Buitenbocht inhalen, terwijl je al iemand aan binnenbocht voorbij probeert te laten. Leek soms wel de sportsessie ipv de toursessie.

En ik heb jouw idd mij een aantal keer in zien halen. Ik heb van 2 rondjes de tijd op laten nemen. 1x een 3.14 en een 3.07
Drugs are good mkay?
pi_42478601
2e toersessie sloeg idd nergens op met sommige mensen (op bepaald moment ging ik met auto naast me door tarzan, dacht er iemand nog ff tussendoor te kunnen)

of bmw's die zonodig moeten bewijzen dat ze mij wel kunnen inhalen in bochten op slicks
maar die ik daarna direct weer inhaal

maargoed heb me weer vermaakt

  zondag 8 oktober 2006 @ 14:22:29 #230
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_42478705
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:17 schreef ddx het volgende:
2e toersessie sloeg idd nergens op met sommige mensen (op bepaald moment ging ik met auto naast me door tarzan, dacht er iemand nog ff tussendoor te kunnen)

of bmw's die zonodig moeten bewijzen dat ze mij wel kunnen inhalen in bochten op slicks
maar die ik daarna direct weer inhaal

maargoed heb me weer vermaakt

[afbeelding]
Jij stond naast me op de paddock na toursessie 1. Wat leuk om Fokkers tegen te komen
Bij de 1e sessie heb ik ook wel een aantal gekke/gevaarlijke situaties meegemaakt met mensen die me in willen halen. Keek soms meer in spiegels dan voor me, omdat ze zich schijnbaar zo graag willen bewijzen. Doe dat maar in de sportsessies

Maar...ik heb me heeeeeeeel erg vermaakt. Alleen me auto mocht wel wat meer vermogen hebben
Drugs are good mkay?
pi_42478919
tja sommige mensen willen zich wel erg graag bewijzen/maken er een wedstrijd van
ik heb soms ook ff half rondje achter iemand gereden die ik makkelijk kon inhalen, alleen doe ik dat pas als ik 100% zeker weet dat er ruimte is/persoon mij gezien heeft

genoeg rechte stukken waar ik er makkelijk voorbij blaas

alleen irritant als er op rechte stuk dan 2 man met max 160 naast elkaar gaan rijden...
  zondag 8 oktober 2006 @ 14:50:07 #232
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_42479415
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 14:29 schreef ddx het volgende:
tja sommige mensen willen zich wel erg graag bewijzen/maken er een wedstrijd van
ik heb soms ook ff half rondje achter iemand gereden die ik makkelijk kon inhalen, alleen doe ik dat pas als ik 100% zeker weet dat er ruimte is/persoon mij gezien heeft

genoeg rechte stukken waar ik er makkelijk voorbij blaas

alleen irritant als er op rechte stuk dan 2 man met max 160 naast elkaar gaan rijden...
idd. Ik heb dan maar 1x iemand in kunnen halen en dat was die pickup, maar die was dan ook erg traag in de bochten.
Jij hebt dan weer geluk dat jouw Leon erg goed trekt op rechte stuk. Wat voor snelheid haalde je daar eigenlijk?
Drugs are good mkay?
pi_42480420
als ik vrij baan heb en zelf m'n remmoment kan kiezen zo'n 220 a 230
  zondag 8 oktober 2006 @ 15:46:16 #234
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_42480895
das veel...hoeveel PK heeft jouw leon eigenlijk?
Drugs are good mkay?
pi_42482448
ergens rond de 330 a 350 pk
  zondag 8 oktober 2006 @ 16:49:52 #236
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_42482721
Ik wou al zeggen. De standaard Leon 225pk haalt die snelheid niet.
Drugs are good mkay?
pi_42498486
niet op dat stuk nee

nog wat foto's : http://dl.a2000.nu/gallery/main.php?g2_itemId=5213
  maandag 9 oktober 2006 @ 12:51:49 #238
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_42507961
Zaterdag 4 november is er van RSZ weer vrij rijden. Bijna zeker dat ik dan weer van de partij ben, maar dan met een Yaris T-Sport
Drugs are good mkay?
pi_42559325
en nog een nieuw filmpje (begin zelfde als vorige, maar 2e helft is andere sessie)

http://dl.a2000.nu/zandvoort-7okt2006/k04cupra3.wmv
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 10:34:12 #241
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_42665941
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 22:13 schreef ddx het volgende:
en nog een nieuw filmpje (begin zelfde als vorige, maar 2e helft is andere sessie)

http://dl.a2000.nu/zandvoort-7okt2006/k04cupra3.wmv
in wat voor auto wordt er gefilmd?
Drugs are good mkay?
pi_42667465
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 10:34 schreef Party_P het volgende:

[..]

in wat voor auto wordt er gefilmd?
Ibiza Cupra
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:46:51 #243
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_43095373
Komende zaterdag kunnen we weer:
quote:
Vrij rijden op het Circuit Park Zandvoort
In navolging op het succes van het VRIJ RIJDEN, komt RENSPORTSCHOOL ZANDVOORT met nieuwe data:
Zaterdag 4 november en 16 december 2006.

Het VRIJ RIJDEN is bedoeld voor:
• Iedereen die graag (eens) op het Circuit Park Zandvoort wil rijden
• Iedereen die eens ongestoord gas wil geven zonder geflitst te worden!
• Iedereen die zuinig is op zijn auto maar ook op die van anderen...
• Iedereen die zich aan de spelregels houdt en niet boven zijn macht op de baan vliegt!

Er kan uitsluitend ter plaatse ingeschreven worden voor deelname aan de volgende groepen:
• TOER klasse: voor de toerrijders met standaard straatauto’s en weinig tot geen circuitervaring. Instructie is mogelijk, een tweede passagier is toegestaan.
• SPORT klasse: voor rijders met enige ervaring en/of snelle auto’s Auto’s met rolkooi zijn wel toegestaan. Een tweede passagier mag meerijden, maar dan is een helm verplicht.
• SNELLE MEIDEN klasse: Uitsluitend voor snelle meiden maar natuurlijk ook voor minder snelle dames. Instructie is mogelijk, een tweede passagier mag meerijden. Auto's met rolkooi zijn wel toegestaan, maar dan een helm verplicht!!!

TIJDSCHEMA voor deze ZATERDAGEN
• TOER klasse: 09.20 – 10.00 – 10.40 – 11.00 – 12.20
• SPORT klasse: 09.00 – 09.40 – 10.20 – 11.00 – 11.40
• Snelle Meiden klasse: 12.00

Kosten
Iedere sessie duurt 20 minuten en kost 20 euro. Een sessie met instructie kost 30 euro. Verkoop van sessies uitsluitend à contant en start om 08:00 uur in de Mickey’s Bar op het circuit. Deelname geschiedt op eigen risico, hiervoor dient bij de inschrijving getekend te worden.Vergeet niet je spaarkaart mee te nemen; iedere vol gestempeld exemplaar geeft recht op een gratis sessie.

Spelregels
Opstellen op Paddock 1 volgens aanwijzingen van de officials en uitsluitend op vertoon van een geldige stempelkaart. Het aantal deelnemers per sessie is gelimiteerd. Wie roekeloos rijgedrag vertoond wordt uitgesloten van deelname. Wie inhaalt onder een BEWOGEN GELE VLAG wordt genoteerd en gewaarschuwd, twee keer inhalen onder GEEL = sessie overslaan, drie keer is einde deelname.

Voor meer informatie: www.vrijrijden.nl
Wij wensen u veel circuitplezier!
Ik weet nog niet of ik ga, even me pa over halen dat met zijn auto kan
Drugs are good mkay?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:10:56 #244
78308 Taxi
Op slicks, geen voorrijkosten.
pi_43109173
Sinds wanneer bestaat die 'snelle meiden'-klasse?
Er zijn mensen die mij platvloers vinden... Die moeten niet zo zeiken!
Taxiracing weblog
pi_43109341
Sinds de vorige keer meen ik, alleen toen verviel die wegens te weinig deelneemsters ofzo. Aangezien je ter plekke inschrijft kan het dus best zijn dat 'ie zaterdag ook weer vervalt als er te weinig snelle meiden aanwezig zijn.

Ik wilde komende zaterdag eigenlijk ook weer eens meedoen, met de AW11, maar ik heb de schokdempers nog niet binnen en de huidige zijn lek (auto staat daarom al een maand stil), dus ik moet helaas weer overslaan
  woensdag 1 november 2006 @ 18:23:02 #246
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_43145233
Heb me vanmiddag weer uitstekend vermaakt op de nurburgring. Ben geeneens ontevreden over de performance van m'n winterbanden, 'slechts' 25 seconden langzamer. Best 'n boel natuurlijk maar 't was kurkdroog en ietsje meer verkeer. Zat as usual in elke bocht wel aardig op de limiet en - ook niet onbelangrijk - ze geven vertrouwen. En ze houden grip als het nat en kouder word - best fijn als het later op de dag gaat sneeuwen (!) zoals vanaag (hetgeen op het einde toch nog even resulteerde in een schadegevalletj voor een race-bmw .

Maar was weer goed vertoeven out there. Wel jammer dat ik vooral na bergwerk 2 km enkel en alleen door het vermogen beperkt word (voet tegen het schutbord en de snelheid blijft constant ). Tijd voor een sterker blok of een andere toyota dus.
Life is too short don't stress every day
pi_43150022
quote:
Op woensdag 1 november 2006 18:23 schreef Kolkie het volgende:
Heb me vanmiddag weer uitstekend vermaakt op de nurburgring. Ben geeneens ontevreden over de performance van m'n winterbanden, 'slechts' 25 seconden langzamer. Best 'n boel natuurlijk maar 't was kurkdroog en ietsje meer verkeer. Zat as usual in elke bocht wel aardig op de limiet en - ook niet onbelangrijk - ze geven vertrouwen. En ze houden grip als het nat en kouder word - best fijn als het later op de dag gaat sneeuwen (!) zoals vanaag (hetgeen op het einde toch nog even resulteerde in een schadegevalletj voor een race-bmw .

Maar was weer goed vertoeven out there. Wel jammer dat ik vooral na bergwerk 2 km enkel en alleen door het vermogen beperkt word (voet tegen het schutbord en de snelheid blijft constant ). Tijd voor een sterker blok of een andere toyota dus.
Waar reed je in dan?
  woensdag 1 november 2006 @ 21:17:58 #248
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_43152190
Een starslet . Klinkt behoorlijk unworthy, niet? Viel vandaag niet eens zo heel gek uit de toon aangezien er veel oudere straatauto's rondreden (polo's/passats uit 90, golf 2, E-kadett, calibra, audi 80) een iveco bestelbus, een renault traffic). Sterke punt van deze auto is dat het blok lekker aan het pedaal hangt (zolang ie nog puf heeft om te versnellen, hetgeen na bergwerk niet meer het geval is (130 van 3 naar 4 en dan is het koppel aan de wielen gelijk aan het koppel benodigd om 'm heuvel op te krijgen ). Verder heeft de auto een lekker breed grensgebied waardoor het lijkt alsof je heel wat kunt (lees: over langere stukken met zwaar piepende banden voorbij komen, ), terwijl het allemaal helemaal niet zo spectaclair gaat. Een ideale auto om mee te beginnen qua ringen if you ask me.
Life is too short don't stress every day
pi_43163197
tvp
  maandag 6 november 2006 @ 15:12:57 #250
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_43292045
quote:
Op woensdag 1 november 2006 21:17 schreef Kolkie het volgende:
Een starslet . Klinkt behoorlijk unworthy, niet? Viel vandaag niet eens zo heel gek uit de toon aangezien er veel oudere straatauto's rondreden (polo's/passats uit 90, golf 2, E-kadett, calibra, audi 80) een iveco bestelbus, een renault traffic). Sterke punt van deze auto is dat het blok lekker aan het pedaal hangt (zolang ie nog puf heeft om te versnellen, hetgeen na bergwerk niet meer het geval is (130 van 3 naar 4 en dan is het koppel aan de wielen gelijk aan het koppel benodigd om 'm heuvel op te krijgen ). Verder heeft de auto een lekker breed grensgebied waardoor het lijkt alsof je heel wat kunt (lees: over langere stukken met zwaar piepende banden voorbij komen, ), terwijl het allemaal helemaal niet zo spectaclair gaat. Een ideale auto om mee te beginnen qua ringen if you ask me.
ik neem aan de 1.3? Welk bouwjaar issie?
Drugs are good mkay?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')