SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu wel blij dat ik al die soldaten heb van andere steden
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Nog nooit iets gedownload?quote:
Muziek zal wel mogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu de Dark Brotherhood quest line<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
leven gebeterdquote:
Wat heeft werk hebben met downloaden te maken?quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
leven gebeterd![]()
Hoe ik dat heb gedaan, werk zoeken. Dat kan tegenwoordig al prima vanaf je 13e.
Dat als je werk hebt, je geld kan verdient, wat je kan gebruiken om dingen te kopen. Denk ikquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:17 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Wat heeft werk hebben met downloaden te maken?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 16:05 schreef Morthill het volgende:
Zo, Grand Champion of the Arena is binnen.dus dat zei 'ie! ik was zo druk bezig met op hem in te hakken dat ik niet heb geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leek onder de n00bs
quote:Op zaterdag 22 april 2006 18:39 schreef Quack_of_Doom het volgende:
[..]
dus dat zei 'ie! ik was zo druk bezig met op hem in te hakken dat ik niet heb geluisterd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dark Brotherhood gaat lekker, ik doe alles zo perfect mogelijk, levert erg leuke items op, jammer dat dingen gerecharged moeten worden op een gegeven moment.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
wat betekenen die icoontjes voor je quests nou eigenlijk? moeilijkheidsgraad? die staan namelijk niet in me 360 boekjequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen geen boekje hebben...
Bij andere winkeltjesquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:20 schreef EricG het volgende:
Hoe kom je aan ectoplasms? Ik moet nou zo'n quest voor de Fighters guild doen, en ik moet er 5 hebben :S Had er vast 3 bij het winkeltje in Imperial City gekocht, maar waar vind ik de rest?
Jun je uit restjes van dode spoken halen in dungeons enzoquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:20 schreef EricG het volgende:
Hoe kom je aan ectoplasms? Ik moet nou zo'n quest voor de Fighters guild doen, en ik moet er 5 hebben :S Had er vast 3 bij het winkeltje in Imperial City gekocht, maar waar vind ik de rest?
quote:Op zaterdag 22 april 2006 20:20 schreef EricG het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn icoontjes voor wat voor soort quest het is, Dus thiefs guild, Main quest, Mage guild ect ectquote:Op zaterdag 22 april 2006 20:09 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
wat betekenen die icoontjes voor je quests nou eigenlijk? moeilijkheidsgraad? die staan namelijk niet in me 360 boekje
Ja.quote:Op zondag 23 april 2006 11:44 schreef Aurelium het volgende:
Is dit spel speelbaar/leuk als je nog nooit een van de eerdere delen gespeeld hebt?
quote:Op zondag 23 april 2006 01:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Oké, ga ik dat 'ns doen. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |