inderdaad, heb ik ook gedaan , hij staat nu netjes voor m'n huis de deurbel te verlichtenquote:Op zaterdag 29 april 2006 00:31 schreef Retuobak het volgende:
Je kunt hem natuurlijk ook gewoon aanspreken en 'wait' zeggen
Warum?quote:Op zaterdag 29 april 2006 01:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
inderdaad, heb ik ook gedaan , hij staat nu netjes voor m'n huis de deurbel te verlichten![]()
ohw dwergen armor en wapens zijn best kjoet
eeuwige dank.. ook al die andere saves gevondenquote:Op zaterdag 29 april 2006 12:05 schreef Retuobak het volgende:
My Documents\My Games\Oblivion\Saves
Omdat hij irritant is in dungeons en ik hem niet wil laten vermoorden door een crimineeltjequote:
Je moet dat boekje van z'n vader aan hem gevenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef Egamer het volgende:
Hmm, volgens mij heb ik een bugged quest.Die ene quest in Anvil waarbij je een haunted house hebt gekocht. Nu zit die gast in Imperial City, in een inn, alleen, ik kan hem niet overtuigen. Hij is ook totaal blij, namelijk 100.
...
In een aatal dorpen waaronder Anvil.quote:Op zondag 30 april 2006 12:24 schreef spacecrap het volgende:
waar zit de fightersguild ook alweer? ik heb wel de eerste quest gedaan, maar nu wil ik de tweede maar kan hem niet meer vinden... :-|
De opdrachtgevers zitten in... Chorrol, Anvil, en Cheydinhalquote:Op zondag 30 april 2006 11:32 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de arena quest gehaald.
Ik had eerst die quest voor die gast gedaan dus hij deed mij niks. Toen had ik de moeilijkheid zo hoogmogelijk gezet zodat ik mijn hand to hand skill flink kon boosten.
Het enige vreemde vind ik dat ik dood hem te vermoorden een uitnodiging kreeg voor de DB. Niet dat ik het erg vind of zo.
Hehe, ik had precies t zelfde.quote:Op zondag 30 april 2006 11:32 schreef Heintje het volgende:
Ik heb de arena quest gehaald.
Ik had eerst die quest voor die gast gedaan dus hij deed mij niks. Toen had ik de moeilijkheid zo hoogmogelijk gezet zodat ik mijn hand to hand skill flink kon boosten.
Het enige vreemde vind ik dat ik dood hem te vermoorden een uitnodiging kreeg voor de DB. Niet dat ik het erg vind of zo.
Yup. Je vijanden zijn namelijk sterker, dus het duurt langer voor ze dood zijn, en ze slaan harder dus je armor skill gaat ook sneller.quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Yankee_One het volgende:
Level je sneller wanneer de difficulty hoger staat?
Mijn paard viel mij ook aan, maar toen ik op zijn rug ging zitten was alles over.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:53 schreef Ardenlyn het volgende:
Nee eerst niet ik ben keihard naar die unicorn gaan rennen zonder wapen zodat ik op z'n rug kon springen. Was gelukt en terwijl er 3 grote beesten achter mij aan zaten (ben de naam ff kwijt minautors of zoiets) heb ik een heel lang stuk op z'n rug gezeten en ik wou testen of ik hem ook bij een stal neer kon zetten.
Helaas moest ik iemand onderweg helpen om tegen een wolf te vechten en die unicorn hielp eerst mee met vechten. Maar daarna begon hij mij aan te vallenHeb vanalles geprobeerd met bv spreuken, wapen weg enz maar ik werd er gek van en heb hem toen maar gedood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |