mmm.. Hoe gaat dat precies in z'n werk?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef cerror het volgende:
Dreamcast demo's!
Misschien wel interessant voor jullie.
Maar Nintendo what Genesisn'tquote:
Ik weet niet helemaal precies hoe zoiets gaat. (heb zelf geend dreamcast)quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
mmm.. Hoe gaat dat precies in z'n werk?
Gewoon branden en dan met boot disc spelen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal precies hoe zoiets gaat. (heb zelf geend dreamcast)
Misschien inderdaad branden en afspelen of misschien heb je een gemodde DC nodig.
Je kan het proberen te branden uiteraard.
Nou kijk, zo makkelijk!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:52 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Gewoon branden en dan met boot disc spelen.
iig GameShopTwente in Hengelo, maar je kunt ze goedkoper op internet vinden.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:55 schreef W2O het volgende:
Een dreamcast lijkt mij ook wel wat. Zijn er nog winkels die ze verkopen?
I second that...quote:Op donderdag 20 april 2006 18:28 schreef BroesWillems het volgende:
moet zeggen dat de doosje van de Dreamcast ronduit kut zijn...
barsten zo en klepjes gaan zo los...
Hulde aan de DVD Doosjes!quote:Op donderdag 20 april 2006 23:10 schreef Ashram het volgende:
[..]
I second that...
Ze zijn gewoon goed aan het doen sinds de PS2 met die DVD-doosjes.
"over" ookquote:Op donderdag 20 april 2006 18:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bangai O wil ik ook nog, hoor zoveel goeie verhalen daarover. Helaas issie erg zeldzaam... Heeft er iemand nog Shenmue I over toevallig? Die wil ik ook nog.
Ander lood geprobeerd? of een nieuwe dobber?quote:Op vrijdag 21 april 2006 09:30 schreef Cheiron het volgende:
[..]
"over" ook
Nee..
-edit-
Vanochtend mn fishing rod en tweede controller ontvangen. Maar mn Rod doet het niet
Hij doet wel binnenhalen enzo, maar hij voelt de swiep-beweging niet!
Iemand een idee? Ik probeer het met sega bass fishing2
Het ingooien lukt al niet. Als ik dan mn normale controller aansluit kan ik met de linker schouderbutton ingooien. Als ik dan die rod er weer indoe, en ik maak de zwiepende beweging, dan gebeurt er niks. De knoppen doen het verder wel, en het molentje ook..quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ander lood geprobeerd? of een nieuwe dobber?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 10:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Het ingooien lukt al niet. Als ik dan mn normale controller aansluit kan ik met de linker schouderbutton ingooien. Als ik dan die rod er weer indoe, en ik maak de zwiepende beweging, dan gebeurt er niks. De knoppen doen het verder wel, en het molentje ook..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |