www.pearl.nlquote:Op maandag 1 maart 2004 20:01 schreef Decenz het volgende:
Hmm... zie nix staan bij futuremax....
![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 21:48 schreef PhaE het volgende:
wow, heb nu al een tijdje een DC met aardig wat games, maar dat van een vishengel wist ik niet?!?!
Kickuh..
Toch maar ff rondkijken dan
Ooga Booga schijnt ook een schitterende party-game te zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2004 12:57 schreef ajay het volgende:
Heb een DC, met 2 Lightguns (HOTD2, Confidential Mission e.d.) en volgens mij alle engelse games ooit gereleased. Heb ongeveer 10% van gespeeld en heb de rest voor..... if ever. Heb hem meer vanwege parties (Sonic met z'n vieren, net zoals NBA-Jam, dat knokspel voor vieren Powerstone 1&2). Skies of Arcadia en Grandia 2 zijn echt hele mooie en leuke RPG's.
jammer zeg, dan maar wel lightgun kopen voor dc heb er net een voor ps2 aangeschaft en dacht eraan om virtua cop elite nogwat voor de ps2 aan te schaffen, ik denk dat ik maar op zoek ga naar die gun games en die vis games want dat is volgens mij vette funquote:Op donderdag 4 maart 2004 11:50 schreef TAG-Speedy het volgende:
Silent Scope is geen gun game, alleen de volgende spellen werken met de light gun:
House of the Dead 2
Virtua Cop 2
Death Crimson 2
Death Crimson OX
Confidential Mission
Maar goed, alleen HOTD2 is de aanschaf van een gun al waard (liefst 2, is echt te vet!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |