Je krijgt net Under Defeat binnen?quote:
Een gerushte release lijkt me heel onwaarschijnlijk, want waarom zou iemand in hemelsnaam een Dreamcast game rushen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:52 schreef Onnib het volgende:
Nu krijg ik zelfs andere fouten: kijk hier
(let niet op irritante reflectie op tv)
gerushte release?
niet echt top spellen, maar iig een begin...quote:This auction contains the following items:
* Dreamcast console + Manual
* SEGA controller HKT-7700
* SEGA Visual memory unit (VMU) HKT-7000 no battery’s included
* Performance Tremor pack
Games:
* Ducatie World (new)
* Hydro Thunder (new)
* Ready to rumble 2
* Slave Zero (new)
* Tomb Raider (Jewel case)
* UEFA Striker (new)
* Virtua Tennis 2 (disc only)
Ik zit te denken om een arcade kast te maken, met 2 lightguns.... lijkt me zwaar relaxed...quote:Op woensdag 19 april 2006 21:51 schreef MMaRsu het volgende:
Jammer dat je games best kut zijn, op Virtua Tennis 2 en Ready to rumble na dan.
Slave Zero heb ik wel es een review van gelezen in Dreamcast Magazine.
Volgens mij was het ook geen denderende game
HOTD + Lightgun is ZWAARRRRR aan te raden. Zeker met 2 lightguns is het vet! Gangsta
De DC is bezig aan zn tweede leven inderdaad. Dat wordt wat in 2009 als hij herintroduceerd wordtquote:Op woensdag 19 april 2006 22:38 schreef BroesWillems het volgende:
Dit Topic verdient een OP...
randen rechtstreeks geript van Nintendo DS Topic....quote:
Alleen de nieuwe spellen omdat het nieuw is en ikaraguga omdat het het laatste spel is zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 01:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik nomineer Radilgy en Under Defeat en Chu Chu Rocket en Ikaruga.
Het zijn de enige DC games die ik gespeeld heb (en dan ChuChu op de GBA en Ikaruga op de Cubequote:Op donderdag 20 april 2006 01:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alleen de nieuwe spellen omdat het nieuw is en ikaraguga omdat het het laatste spel is zekerEn wat als je dat soort shooters nu niet leuk vind
Ik ben laatst wel weer verslaafd geraakt aan virtua tennis. Ik had de gba versie gehaalt maar de DC versie is echt 10 keer beter.
Leuke pack helemaal voor die prijs .quote:Op woensdag 19 april 2006 21:44 schreef BroesWillems het volgende:
Zojuist 1 gekocht op ebay...
[..]
niet echt top spellen, maar iig een begin...
alleen Slave Zero ken ik niet, iemand ervaring mee?
nu nog een lightgun en Hous of the Dead![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 00:02 schreef mordradead het volgende:
ik zal morgen wel even de wiki editten
Stond pas een advertentie op marktplaats, speurders of fok voor 20 lege DC doosjesquote:Op donderdag 20 april 2006 16:01 schreef BroesWillems het volgende:
Net Sega Rally gekocht, arcade sentiment, en net een stuurtje gescoordt op Ebay.
Weet iemand of je Lege dreamcast doosjes ook los kunt kopen ergens?
2 tipsquote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Ipho het volgende:
Ik ga ook opzoek naar eentje, tips??
Die wil ik openenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef BroesWillems het volgende:
Nog 11 10 9 post en we zijn naar 2 jaar toe aan een nieuw topic.... Met OP!
Bedankt voor de Tips had die ook al gezien inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2006 16:37 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
2 tipstip 1 : hou genoeg geld over voor een Revolution tip 2 : Misschien is deze wat?
geen dank...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:40 schreef Ipho het volgende:
[..]
Bedankt voor de Tips had die ook al gezien inderdaad![]()
Gaaf, wist niet dat, dat kon.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef cerror het volgende:
Dreamcast demo's!
Misschien wel interessant voor jullie.
mmhh... kun je die op je dreamcast doen dan? gewoon op een cdtje branden?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef cerror het volgende:
Dreamcast demo's!
Misschien wel interessant voor jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |