`quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:02 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wil ook prins van Monaco zijn.
On-topic: 8? (de halfjes doen moeilijk in Firefox, weet niet wat dat is)
Koop een waddeneiland en sticht je eigen prinsdom.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ja maar dan kan ik niet meer zelf een vrouw uitkiezen.
Zou Natalie daar in trappen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Koop een waddeneiland en sticht je eigen prinsdom.Prins Sokolsky. Klinkt wel adelijk.
Portman? Ik hoop het niet, want anders maakt ze straks ook geen films meer. Paris Hilton zeker wel.quote:
Dat is erg warm jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef Batman2k het volgende:
jack nickelson.... iets over een verslaggever ofzo, weet het niet meer
Homevideo's...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Portman? Ik hoop het niet, want anders maakt ze straks ook geen films meer. Paris Hilton zeker wel.
Was dat nou weer een editquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef Batman2k het volgende:
jack nickelson.... iets over een verslaggever ofzo, weet het niet meer
Paris Hilton valt zeker voor een Prins zelfs als hij Prins van Ameland is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Homevideo's...
Overigens postte ik dit voordat ik dat stukje over Hilton gelezen had. En nu begrijp ik jouw link Paris - Natalie niet, tenzij jij mijn antwoord anticipeerde.![]()
Die denkt 'Wow, isn't that some rich oil state in the Middle East?'quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Paris Hilton valt zeker voor een Prins zelfs als hij Prins van Ameland is.
Eerste woordje moet vervangen worden..quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:15 schreef Batman2k het volgende:
nee hoor geen edit..
zal voortaan er wel bij zetten als ik iets edit
The reporter ?
Ah, zo. De andere link was ook wel aardig geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Paris Hilton valt zeker voor een Prins zelfs als hij Prins van Ameland is.
Ik ken wel een Professione Reporter, van Antonioni geloof ik, maar doet Nicholson daar in mee?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:18 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Eerste woordje moet vervangen worden..
Hij is ook wel bekend onder een andere naam
hehe, nu doe je het tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:15 schreef Batman2k het volgende:
nee hoor geen edit..
zal voortaan er wel bij zetten als ik iets edit
The reporter ?
Jazekerquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ken wel een Professione Reporter, van Antonioni geloof ik, maar doet Nicholson daar in mee?
Grace Kelly - Rear Window - Hitchcock - Marnie - Sean Connery - The Untouchables - De Niro - Heat - Portmanquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef Sokolsky het volgende:
Over die link Hitchcock - Heche ben ik niet zo tevreden Andy...
Batman2k +1quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef Batman2k het volgende:
thandie newton
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie twee bouwvakkers maar geen rechter hoor.
nu nog de titel...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dat isCharlize maar die naam van die film wil efkes niet te binnen schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |