Koop een waddeneiland en sticht je eigen prinsdom.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:04 schreef Sokolsky het volgende:
Ja maar dan kan ik niet meer zelf een vrouw uitkiezen.
Zou Natalie daar in trappen?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Koop een waddeneiland en sticht je eigen prinsdom.Prins Sokolsky. Klinkt wel adelijk.
Portman? Ik hoop het niet, want anders maakt ze straks ook geen films meer. Paris Hilton zeker wel.quote:
Dat is erg warm jaquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef Batman2k het volgende:
jack nickelson.... iets over een verslaggever ofzo, weet het niet meer
Homevideo's...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Portman? Ik hoop het niet, want anders maakt ze straks ook geen films meer. Paris Hilton zeker wel.
Was dat nou weer een editquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:07 schreef Batman2k het volgende:
jack nickelson.... iets over een verslaggever ofzo, weet het niet meer
Paris Hilton valt zeker voor een Prins zelfs als hij Prins van Ameland is.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:12 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Homevideo's...
Overigens postte ik dit voordat ik dat stukje over Hilton gelezen had. En nu begrijp ik jouw link Paris - Natalie niet, tenzij jij mijn antwoord anticipeerde.![]()
Die denkt 'Wow, isn't that some rich oil state in the Middle East?'quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Paris Hilton valt zeker voor een Prins zelfs als hij Prins van Ameland is.
Eerste woordje moet vervangen worden..quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:15 schreef Batman2k het volgende:
nee hoor geen edit..
zal voortaan er wel bij zetten als ik iets edit
The reporter ?
Ah, zo. De andere link was ook wel aardig geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Paris Hilton valt zeker voor een Prins zelfs als hij Prins van Ameland is.
Ik ken wel een Professione Reporter, van Antonioni geloof ik, maar doet Nicholson daar in mee?quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:18 schreef laurenzo85 het volgende:
[..]
Eerste woordje moet vervangen worden..
Hij is ook wel bekend onder een andere naam
hehe, nu doe je het tochquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:15 schreef Batman2k het volgende:
nee hoor geen edit..
zal voortaan er wel bij zetten als ik iets edit
The reporter ?
Jazekerquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:19 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Ik ken wel een Professione Reporter, van Antonioni geloof ik, maar doet Nicholson daar in mee?
Grace Kelly - Rear Window - Hitchcock - Marnie - Sean Connery - The Untouchables - De Niro - Heat - Portmanquote:Op vrijdag 21 april 2006 00:28 schreef Sokolsky het volgende:
Over die link Hitchcock - Heche ben ik niet zo tevreden Andy...
Batman2k +1quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:42 schreef Batman2k het volgende:
thandie newton
quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zie twee bouwvakkers maar geen rechter hoor.
nu nog de titel...quote:Op vrijdag 21 april 2006 00:52 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja dat isCharlize maar die naam van die film wil efkes niet te binnen schieten.
Doff +1quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2006 01:29 schreef California het volgende:
Battlefield Earth
Face/Off
Broken Arrow
Primary Colors
Saturday Night Fever
Grease
Staying Alive
A Love Song for Bobby Long
The Punisher
Phenomenon
Swordfish
Lucky Numbers
Get Shorty
Be Cool
The Thin Red Line
nee, maar 't komt in de buurtquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:00 schreef dolle_hond het volgende:
swiss family robinson?
Nee, maar ik ken de film ook nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:20 schreef Phennim het volgende:
Ooit gehoord van een boek dat Thieves Island heet.. waar ook nog eens meerdere films over gemaakt zijn?
en dan neemt een schatkist ook nog eens de halve poster in beslag![]()
Echt een goede film, kzou hem graag nog eens willen zien.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:21 schreef Doff het volgende:
Treasure Island
Dat is snel, ha dik niet verwachtquote:Op vrijdag 21 april 2006 13:32 schreef Sokolsky het volgende:
He ni zai qi?
Och natuurlijk, Al Pacino, mooie rol is datquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Merchant of Venice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |