Users die een QR nodig hebben om snel te reagerenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
modjes die het niet kunnen hebben dat die plugins voor hun niet werken...
Heb ik niet gezehegd.quote:
Waarom?!quote:
Wanneer?quote:
Ach laat hem. Zijn navelstreng zit er nog aan, en nu heeft hij een trauma.quote:
Oh, zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach laat hem. Zijn navelstreng zit er nog aan, en nu heeft hij een trauma.
Da's ook een soort van lijn. Waar jullie allebei op zitten.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach laat hem. Zijn navelstreng zit er nog aan, en nu heeft hij een trauma.
Naja!quote:
Nou, gelukkig maarquote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja!
Ik heb helemaal niets tegen je hoor!
Ik vind je echt eng, Stofje.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's ook een soort van lijn. Waar jullie allebei op zitten.
*fap*fap*fap
Nee?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:28 schreef Litso het volgende:
[..]
En weet je wat zijn favoriete film is?
Maar ik heb wel krulletjes. Zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Psst. Het is ook zo. Je bent een loser.
Nee hoor, grapje. Ik vind jou lief.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Psst. Het is ook zo. Je bent een loser.
Edward Scissorhands.quote:
I believe you not.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee hoor, grapje. Ik vind jou lief.![]()
Maar da's toch met Johnny Depp!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Edward Scissorhands.
En maar fantaseren over dingen doorknippen die gozer.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:29 schreef Litso het volgende:
[..]
Edward Scissorhands.
En maar fantaseren over dingen doorknippen die gozer.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het IS zo. Ik adoreer je. Jij bent mijn voorbeeld en lichtpunt in donkere dagen.
Maar Johnny is zo knuffelewuffeliglieeeeeeeeeef!quote:
O god. Ik ga een trein koppen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het IS zo. Ik adoreer je. Jij bent mijn voorbeeld en lichtpunt in donkere dagen.
ík heb ook krullen!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Johnny is okay.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar Johnny is zo knuffelewuffeliglieeeeeeeeeef!
Morgen is McD er ook!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je hebt toch een mond, een anus en een vagina. Preutse muts.
Ik ben niet vies van mcD. Als ik af en toe zijn penis aanraak, soit. So be it. Het zij zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Morgen is McD er ook!
En ik weet hoeveel gaten ik heb!
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef Stofje het volgende:
Je kunt beter over je krullen lullen dan dat je lul krult.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van mcD. Als ik af en toe zijn penis aanraak, soit. So be it. Het zij zo.
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het wordt een privé sessie! [afbeelding]
Ik wil wel alle aandacht hoor. Dat jullie niet met elkaar gaan spelen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ben niet vies van mcD. Als ik af en toe zijn penis aanraak, soit. So be it. Het zij zo.
Even als dequote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef Litso het volgende:
Weetje wat het is Chowi? Die [afbeelding]
Daar word ik altijd heel naar van.
?
Nouja, haat.. als hij dood is zal ik op zijn graf schijten en er overheen kotsen, maar haten?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef Chowi het volgende:
Ik haat Simply Red. Báh.
Giph van Ronald Giphart gelezen?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wil wel alle aandacht hoor. Dat jullie niet met elkaar gaan spelen.
Maar mag dat wel van de koran?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die wordt dan weer zo weinig gebruikt dat ik er geen last van heb.quote:
En als ik mcD help om zijn zaad over jouw lichaam heen te sprenkelen? Dan krijg je nog steeds aandacht. Mag dat ook?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aandacht krijgen? God zeg, als er een godsdienst is waarvan dat mag dan is het wel de Islamquote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De samenvatting, voor m'n mondeling (hihi) Letterkunde.
Nou, daar ga ik dan nu verandering in brengen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Die wordt dan weer zo weinig gebruikt dat ik er geen last van heb.
Nee, ik bedoel, met meerdere gozers tegelijk neuken.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Aandacht krijgen? God zeg, als er een godsdienst is waarvan dat mag dan is het wel de Islam
Is een optie.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
En als ik mcD help om zijn zaad over jouw lichaam heen te sprenkelen? Dan krijg je nog steeds aandacht. Mag dat ook?
Bedankt voor die visual..quote:Op donderdag 20 april 2006 16:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
En als ik mcD help om zijn zaad over jouw lichaam heen te sprenkelen? Dan krijg je nog steeds aandacht. Mag dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |