Of is het een meisje.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je broertje is veel knapper dan jij.
Zeg, de volgende keer ga ik nóg minder woorden met je wisselen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je broertje is veel knapper dan jij.
Verdulle. Vanavond sluip ik naar de geheime madeliefjes-plaats.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
omdat het onkruid is.
én omdat ze nog niet bloeien (dacht ik)
whehehquote:Op donderdag 20 april 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die kerel links achter je wordt volgens mij heel veel gepest. En terecht.
Doe eens wat aan Dribbels icon..quote:Op donderdag 20 april 2006 16:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die kerel links achter je wordt volgens mij heel veel gepest. En terecht.
Wateenpoepsigbroertjehebjij.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:17 schreef Litso het volgende:
De foto van mijn broertje deed het niet.
[afbeelding]
"Yo, Litso, ik heb hier het woordje Bier. Ruilen voor Ja dank je?"quote:Op donderdag 20 april 2006 16:18 schreef Litso het volgende:
[..]
Zeg, de volgende keer ga ik nóg minder woorden met je wisselen.
Woordenwisselen.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
"Yo, Litso, ik heb hier het woordje Bier. Ruilen voor Ja dank je?"
"het grasveldje in het park"?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdulle. Vanavond sluip ik naar de geheime madeliefjes-plaats.
Het grasveldje waar JDude toen nog op gezeten heeft, in het bos!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"het grasveldje in het park"?
of "de honden-uitlaat-strook"?
Tyfusteringjantje, wat kan jij snel reageren.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het grasveldje waar JDude toen nog op gezeten heeft, in het bos!
oh, die!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het grasveldje waar JDude toen nog op gezeten heeft, in het bos!
Ik ben hyperactief!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tyfusteringjantje, wat kan jij snel reageren.
Precies!quote:
Ik las janetje...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
quickPI en quickquote zijn ok!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Niet.quote:
Ik gebruik helemaal geen quickquote.quote:
en tóch is het ok!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik gebruik helemaal geen quickquote..
True!quote:
Tuickteply tis toor tietjes.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:24 schreef Litso het volgende:
Quickreply is voor mietjes.
Wij zitten zó op één lijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:24 schreef Litso het volgende:
Quickreply is voor mietjes.
modjes die het niet kunnen hebben dat die plugins voor hun niet werken...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:24 schreef Litso het volgende:
Quickreply ois voor mietjes.
Woeiquote:
Users die een QR nodig hebben om snel te reagerenquote:Op donderdag 20 april 2006 16:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
modjes die het niet kunnen hebben dat die plugins voor hun niet werken...
Heb ik niet gezehegd.quote:
Waarom?!quote:
Wanneer?quote:
Ach laat hem. Zijn navelstreng zit er nog aan, en nu heeft hij een trauma.quote:
Oh, zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach laat hem. Zijn navelstreng zit er nog aan, en nu heeft hij een trauma.
Da's ook een soort van lijn. Waar jullie allebei op zitten.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Ach laat hem. Zijn navelstreng zit er nog aan, en nu heeft hij een trauma.
Naja!quote:
Nou, gelukkig maarquote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja!
Ik heb helemaal niets tegen je hoor!
Ik vind je echt eng, Stofje.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Da's ook een soort van lijn. Waar jullie allebei op zitten.
*fap*fap*fap
Nee?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:28 schreef Litso het volgende:
[..]
En weet je wat zijn favoriete film is?
Maar ik heb wel krulletjes. Zo.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Psst. Het is ook zo. Je bent een loser.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |