quote:Op donderdag 20 april 2006 20:31 schreef Man_Made_God het volgende:
Altijd en overal wil ik wel muziek horen....
MAAR NU NIET!
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:31 schreef Agiath het volgende:
Waar gaat dit trouwns om? in de playoffs? verliezer meteen uitgeschakeld voor champions leage?
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En als het nou eens goede muziek was.....
ja ik ookquote:Op donderdag 20 april 2006 20:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik wil alleen non stop commentaar met Van Gelder..
Meestal kan je dat er al sneller uithalen aan het gejuich..quote:Op donderdag 20 april 2006 20:33 schreef Me_Wesley het volgende:
En dan opeens voetbal tussendoor.
En dan je hart vasthouden wie er heeft gescoord.
Altijd leuk, Radio1-supporter zijn
Ik niet, dan was ik nu onderweg naar het ziekenhuisquote:Op donderdag 20 april 2006 20:33 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik wil alleen non stop commentaar met Van Gelder..
ja idd teringquote:Op donderdag 20 april 2006 20:33 schreef Me_Wesley het volgende:
En dan opeens voetbal tussendoor.
En dan je hart vasthouden wie er heeft gescoord.
Altijd leuk, Radio1-supporter zijn
Zelf gemaakt, of kan ik ergens anders f5'en?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:35 schreef Bjorn81 het volgende:
Kort verslagje....
Weet niet of je het weet, maar de tweede seizoenshelft hebben Ajax en Feyenoord niet veel voor elkaar onder gedaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:37 schreef daaaaan het volgende:
'Licht favoriet'komt van ajax.nl zeker?
zie Verslagquote:Op donderdag 20 april 2006 20:37 schreef speknek het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, of kan ik ergens anders f5'en?
even veel punten, zelfde doelsaldo.....quote:Op donderdag 20 april 2006 20:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet niet of je het weet, maar de tweede seizoenshelft hebben Ajax en Feyenoord niet veel voor elkaar onder gedaan.![]()
Zegt niets over nu. Feyenoord is gewoon beter, punt.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet niet of je het weet, maar de tweede seizoenshelft hebben Ajax en Feyenoord niet veel voor elkaar onder gedaan.![]()
Niet relevant.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten?
Zullen we zien hè... Feyenoord favoriet noemen vind ik altijd zo gevaarlijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:40 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Zegt niets over nu. Feyenoord is gewoon beter, punt.
Er zijn mensen die tegen de pleeoffs zijn. Wat is jouw excuusquote:Op donderdag 20 april 2006 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben je ook anti competitie dan? Daar ga je ook nooit heen.quote:Op donderdag 20 april 2006 20:41 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Er zijn mensen die tegen de pleeoffs zijn. Wat is jouw excuus
Moet jij niet eens opflikkeren?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Serieus gast, merk je het zelf niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Boehoequote:Op donderdag 20 april 2006 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
truequote:Op donderdag 20 april 2006 20:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik denk dat Feyenoord als team iets beter is, alleen is onze aanval iets effectiever de laatste tijd. Ik vind er dat je er geen zinnig woord over kan zeggen eigenlijk
2 thuiswedstrijden gemist inclusief deze. Maar je hebt helemaal gelijk jochiequote:Op donderdag 20 april 2006 20:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ben je ook anti competitie dan? Daar ga je ook nooit heen.
quote:Op donderdag 20 april 2006 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Boehoe
Ik ben 19 jaar heb geen rijbewijs woon in Kerkrade
Ik bezoek ongeveer een stuk of 8 wedstrijden per seizoen
Boehoe treinkaartje kost me ook al bijna 40 euro boehoeeeeeeeeeee
En ik kan nauwlijks naar avondwedstrijden omdat ik dan niet meer thuis kom
Boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Jij hebt geen recht van spreken
onze? zit jij in dat team danquote:Op donderdag 20 april 2006 20:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik denk dat Feyenoord als team iets beter is, alleen is onze aanval iets effectiever de laatste tijd. Ik vind er dat je er geen zinnig woord over kan zeggen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |