Kijk anders wel bij Boszoom. Paddy zendt in de normale cometitie volgens mijn wel atlijd uit, dus ik gaat er gewoon vanuit nu ook? En anders zienw e het wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:37 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Je kan het proberen. Op de site van Paddy staat iig niet zoveel. Er staat iig dat ze geen event hebben vanavond. Kan je ze niet even bellen? Dan weet je het zeker. Wilde vanavond ook gaan naar daar. O'Shea zend het niet uit, dat weet ik wel.
Mja, nog entree bij Paddy. Kom eigenlijk altijd in O'shea...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:39 schreef CategoryC het volgende:
[..]
Kijk anders wel bij Boszoom. Paddy zendt in de normale cometitie volgens mijn wel atlijd uit, dus ik gaat er gewoon vanuit nu ook? En anders zienw e het wel.
Beetje domme uitspraak. Wat maakt het voor verschil als Ajax doorgaat en van AZ verliest. Dan speelt de rest toch zowiezo uefa cup.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop een beetje op Feyenoord, hoe meer de stand in de compeititie in de play-offs tot uiting komt hoe beter.
Kuijt is dan ook erg.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:41 schreef daaaaan het volgende:
Klopt, maar bij Kuijt is het vaak wel heel erg.
Lijkt me wel verstading ja!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:41 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik kan natuurlijk wel mooi in Rotterdam in een cafe gaan zitten maar dan moet ik me wel stil houden mocht Ajax een doelpunt maken. Dat word lastig..
Kuijt is een held waar álle profvoetballers een voorbeeld aan kunnen nemen!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:42 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Kuijt is dan ook erg.Erg irritant ook..
![]()
Toch niet op verbaal vlak buiten het veldquote:Op donderdag 20 april 2006 16:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kuijt is een held waar álle profvoetballers een voorbeeld aan kunnen nemen!
Alsof dat wat boeit, het gaat toch hoe je op het veld doet?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:44 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Toch niet op verbaal vlak buiten het veld
Waaraan heeft Kuijt de heldenstatus te danken? Als ie nu een belangrijk doelpunt in Duitsland maakt...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:43 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Kuijt is een held waar álle profvoetballers een voorbeeld aan kunnen nemen!
Sneijder en clichés is een goed huwelijk inderdaad.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:46 schreef Erwtensoep het volgende:
En Sneijder
O'shea is ook beter. Paddy's mag ik eigenlijk niet meer in. Vanavond maar even zien of het lukt.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:40 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Mja, nog entree bij Paddy. Kom eigenlijk altijd in O'shea...![]()
Heb je het bont lopen maken een keer?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
O'shea is ook beter. Paddy's mag ik eigenlijk niet meer in. Vanavond maar even zien of het lukt.
Als echte Feyenoorder is mikken altijd een probleem geweest. Kijk maar naar Tomasson...quote:Op donderdag 20 april 2006 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Naast de bril gezeken?
quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Cart_man het volgende:
[..]
O'shea is ook beter. Paddy's mag ik eigenlijk niet meer in. Vanavond maar even zien of het lukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |