Das mooi kut...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mijn vriendin verteld me gisteravond doodleuk dat ze erover zit te denken om naar australie te gaan voor een jaar.... zonder mij.....
we hebben nu 10 maanden een relatie en ik hou heel veel van haar maar ik weet echt niet of onze relatie hier tegen kan.
het ergste is dat ik me nou gewoon... verraden voel. als ze het graag wil moet ze het doen alleen komt het zo plots in een keer.
![]()
![]()
![]()
ze zegt wel dat ze me heel erg gaat missen enzo.... maar dat ze dit erg graag wil.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Das mooi kut...
Vind het wel opvallend dat ze denkt een jaar zonder je te kunnen...
backpackenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:10 schreef Gallorini het volgende:
Waarom gaat ze naar Australie? Voor een stage van school, of gewoon backpacken?
Inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2006 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ze vertelt dat ze erover zit te denken. Niet dat ze die knoop al heeft doorgehakt.
Lijkt me dat er nog alle ruimte is voor jullie om het hier samen over te hebben, de voors en de tegens tegen elkaar af te wegen.
nope... ik heb hier een erg leuke baan gevonden. ik kan en wil dus niet weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad
En is samen gaan geen optie by the way?
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:11 schreef Mars het volgende:
De mijne is 2 maanden aan het afstuderen in China en heeft het zo naar d'r zin dat ze er in de (nabije) toekomst wil gaan wonen.
Kijken of je in dat jaar 2 keer 2 weken die kant op kan gaan?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nope... ik heb hier een erg leuke baan gevonden. ik kan en wil dus niet weg.
Ja... wat moet je ermee. Ik heb ook, net zoals jij, een goede baan waar ik het enorm naar m'n zin heb. Ik zou over ongeveer 2 jaar wel mee'kunnen', maar dat wil ik helemaal niet. Ze moet doen wat ze niet laten kan, maar ik vind 't wel kut, en dat heb ik ook gezegd.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hoe reageer jij hierop??
mja ik kon al zuipen zonder gezeik aan me kop.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:21 schreef jpg97 het volgende:
Wat een egoïstische tyfus graf h**r
Maar goed, nu kun jij lekker een jaar lang zuipen zonder gezeik aan je kop
Bijna iedereen die ik ken heeft wel op een zeker moment geroepen dat ze een jaar weg wilden gaan, reizen en wilde plannen, niet veel zijn er daadwerkelijk gegaan of anders maar voor een paar maanden.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja ze heeft me dus ook duidelijk gemaakt dat ze dus alleen wil gaan... dat ze vind dat ze nu teveel op mij leunt (iets wat imo niet zo is)
hopen dat dit ook het geval zal zijn.. een paar maanden kan ik nog wel mee leven (1 tot 6 maand ofzo)quote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef gottegottegott het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik ken heeft wel op een zeker moment geroepen dat ze een jaar weg wilden gaan, reizen en wilde plannen, niet veel zijn er daadwerkelijk gegaan of anders maar voor een paar maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |