Das mooi kut...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mijn vriendin verteld me gisteravond doodleuk dat ze erover zit te denken om naar australie te gaan voor een jaar.... zonder mij.....
we hebben nu 10 maanden een relatie en ik hou heel veel van haar maar ik weet echt niet of onze relatie hier tegen kan.
het ergste is dat ik me nou gewoon... verraden voel. als ze het graag wil moet ze het doen alleen komt het zo plots in een keer.
![]()
![]()
![]()
ze zegt wel dat ze me heel erg gaat missen enzo.... maar dat ze dit erg graag wil.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:09 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Das mooi kut...
Vind het wel opvallend dat ze denkt een jaar zonder je te kunnen...
backpackenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:10 schreef Gallorini het volgende:
Waarom gaat ze naar Australie? Voor een stage van school, of gewoon backpacken?
Inderdaadquote:Op donderdag 20 april 2006 12:10 schreef Copycat het volgende:
Ze vertelt dat ze erover zit te denken. Niet dat ze die knoop al heeft doorgehakt.
Lijkt me dat er nog alle ruimte is voor jullie om het hier samen over te hebben, de voors en de tegens tegen elkaar af te wegen.
nope... ik heb hier een erg leuke baan gevonden. ik kan en wil dus niet weg.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Inderdaad
En is samen gaan geen optie by the way?
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:11 schreef Mars het volgende:
De mijne is 2 maanden aan het afstuderen in China en heeft het zo naar d'r zin dat ze er in de (nabije) toekomst wil gaan wonen.
Kijken of je in dat jaar 2 keer 2 weken die kant op kan gaan?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nope... ik heb hier een erg leuke baan gevonden. ik kan en wil dus niet weg.
Ja... wat moet je ermee. Ik heb ook, net zoals jij, een goede baan waar ik het enorm naar m'n zin heb. Ik zou over ongeveer 2 jaar wel mee'kunnen', maar dat wil ik helemaal niet. Ze moet doen wat ze niet laten kan, maar ik vind 't wel kut, en dat heb ik ook gezegd.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en hoe reageer jij hierop??
mja ik kon al zuipen zonder gezeik aan me kop.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:21 schreef jpg97 het volgende:
Wat een egoïstische tyfus graf h**r
Maar goed, nu kun jij lekker een jaar lang zuipen zonder gezeik aan je kop
Bijna iedereen die ik ken heeft wel op een zeker moment geroepen dat ze een jaar weg wilden gaan, reizen en wilde plannen, niet veel zijn er daadwerkelijk gegaan of anders maar voor een paar maanden.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mja ze heeft me dus ook duidelijk gemaakt dat ze dus alleen wil gaan... dat ze vind dat ze nu teveel op mij leunt (iets wat imo niet zo is)
hopen dat dit ook het geval zal zijn.. een paar maanden kan ik nog wel mee leven (1 tot 6 maand ofzo)quote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef gottegottegott het volgende:
[..]
Bijna iedereen die ik ken heeft wel op een zeker moment geroepen dat ze een jaar weg wilden gaan, reizen en wilde plannen, niet veel zijn er daadwerkelijk gegaan of anders maar voor een paar maanden.
En dan moet je daar dus samen een compromis in zien te vinden.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
een paar maanden kan ik nog wel mee leven (1 tot 6 maand ofzo)
maar een jaar is wel erg lang
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat ben ik ook een fucking huilie ook
Niet onder lijden? Tot ze terugkomt misschien want dan moet je weer helemaal overnieuw beginnen.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef stribe het volgende:
Een medestudent hier zijn vriendin (ook 'n vriendin van mij) is ook voor iets minder dan een jaar naar Australie backpacken. Ik heb het idee dat hun relatie er niet onder lijdt. Zij is net afgestudeerd, en hij is nog aan het studeren, dus hij heeft het ook nog flink wat afleiding, maar volgens mij gaat het helemaal goed hoor. In ieder geval succes, mate!
Eensquote:Op donderdag 20 april 2006 13:00 schreef Mikado het volgende:
Als ze het besluit heeft genomen en daarin geen overleg heeft gepleegd maar het slechts als een mededeling geeft, dan is de relatie volstrekt kansloos. Uitmaken dus.
Dit soort dingen gaan gewoon in overleg, anders is het geen geven/nemen-verhaal meer.
ik denk dat dit een goede tip is... dank je welquote:Op donderdag 20 april 2006 12:46 schreef Speedski het volgende:
Het is al een aantal keer gezegd, maar het leven wat jij leidt is niet het leven wat je vriendin zou moeten leven. Als je echt van dr houdt dan kan je je eigen gevoelens opzij zetten en blij worden van het feit dat ze een leuke tijd zal hebben zonder jou. Okay, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar in een goede relatie biedt je ruimte voor zulke dingen.
Sorrry maar ik ben het hier echt mee eens..ze gaat op deze manier nieuwe mensen ontmoeten die ook interessant zijn en haar dingen te bieden hebben.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:06 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Nou...da's mooi kut voor je...
Bovendien kunnen mensen nogal veranderen na een jaartje te hebben gereisd....door te reizen ontdenk je namelijk ook jezelf en je ontmoet opeens heel veel jongelui die je in je eigen sociale omgeving niet tegen zou komen...
Grote kans dat ze heel anders tegen het leven (en jou) aankijkt als ze terugkomt..
Hoop voor je dat het allemaal goed komt maar heb er een hard hoofd in.
ik gelukkig tot 2 keer toe wel...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:36 schreef B-FliP het volgende:
Ehm... Ik heb nog nooit mensen terug zien komen en doodleuk hun relatie weer op
zien pakken...
Graag gedaanquote:Op donderdag 20 april 2006 13:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik denk dat dit een goede tip is... dank je wel![]()
Je baan is dus belangrijker dan je vriendin? Zoveel hou je dan ook niet van d'r. (Zal haar argument zijn).quote:Op donderdag 20 april 2006 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nope... ik heb hier een erg leuke baan gevonden. ik kan en wil dus niet weg.
ah kijk er is nog hoop!!!!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:41 schreef SicSicSics het volgende:
Even om je een klein beetje op te vrolijken...
Ik ging ook voor een jaar naar Australie backpacken, toen ongeveer 5 weken voor mijn vertrek ik een vriendin kreeg... Ik helemaal blij, maar toch niet helemaal, want ja, ik ging weg voor een jaar... We hebben het besproken en zijn toch voor elkaar gegaan die 5 weken en toen vertrok ik naar de andere kant van de wereld.
Afgesproken dat het "uit" was tussen ons, omdat ik vond dat ze niet op me moest gaan wachten en zij vond dat ik een leuke tijd moest hebben daar... en om een lang verhaal kort te maken, ik heb haar om de dag gebeld, kwam na 3 maanden terug omdat ik haar miste (en me geld op was maar dat moet je der niet vertellen) en we zijn nu al meer dan 3 jaar samen!
Dus het kan, er is nog hoop, als je maar wil!
Maar ik zou er iig wel met haar over praten, is de beste en de enige manier. Vertel hoe je er over denkt, wat je er van vind en wat je voor haar voelt en dan komt het vast wel goed!
en ik heb er het geld niet voorquote:Op donderdag 20 april 2006 13:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je baan is dus belangrijker dan je vriendin? Zoveel hou je dan ook niet van d'r. (Zal haar argument zijn).
In de meeste gevallen een beetje te goed.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:46 schreef sopsop het volgende:
mijn vriend gaat binnenkort ook naar het buitenland (half jaar)
is toch goeie test voor jullie relatie?
Je gelooft zeker ook dat je het overleeft op temptation island.quote:Op donderdag 20 april 2006 16:46 schreef sopsop het volgende:
mijn vriend gaat binnenkort ook naar het buitenland (half jaar)
is toch goeie test voor jullie relatie?
Beetje bot gezegd, maar je hebt gelijk. Hoewel ik waarschijnlijk ook voor de baan zou kiezen als deze echt leuk zou zijn. Je bent jong (neem ik aan) dus je moet je ontwikkelen. En je vriendin wil dat in Australië doen. Er over praten kan altijd, en misschien is het meer een schreeuw om aandacht, maar als ze echt wil houd je haar niet tegen. (Ik zo het niet doen in ieder geval, maarja ik heb makkelijk praten zonder vriendin)quote:Op donderdag 20 april 2006 13:52 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Je baan is dus belangrijker dan je vriendin? Zoveel hou je dan ook niet van d'r. (Zal haar argument zijn).
Ze vertelt hem dat ze erover denkt om naar australië te gaan. Het is dus nog geen keiharde mededeling... en hoe moet je er anders mee komen? Zoiets is toch altijd out of the blue?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:54 schreef Camplo het volgende:
Einde relatie vrees ik.
Wel heel erg stijlloos om dat zo ff out of the blue te zeggen...
Makes no sense.
Brrr.quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:56 schreef As_33 het volgende:
Ik vind dat een dergelijke beslissing, wel of niet gaan, een gezamelijk besluit moet zijn.
ja, je bent niet elkaars bezit, klopt, maar in een goede relatie ruimte bieden voor het feit dat de ander zonder jou een jaar de hort op gaat, vind ik toch wel veel geven, hoor, niet iets waarvoor je een relatie aangaat met elkaar, om elkaar een jaar lang amper te zien.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:46 schreef Speedski het volgende:
Het is al een aantal keer gezegd, maar het leven wat jij leidt is niet het leven wat je vriendin zou moeten leven. Als je echt van dr houdt dan kan je je eigen gevoelens opzij zetten en blij worden van het feit dat ze een leuke tijd zal hebben zonder jou. Okay, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, maar in een goede relatie biedt je ruimte voor zulke dingen.
En trouwens, ze kan ook eerder terugkomen mocht ze gaan. Een vriend van me zou een half jaar gaan backpacken in australie, maar kwam na nog niet eens 3 maanden met afhangende pootjes terug omdat hij niet zonder zn vriendin kon en gewoon heimwee had naar al zn dingen hier.
quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:11 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Kom in mijn armen, ik troost je wel
quote:Op maandag 24 april 2006 10:45 schreef Untouchables het volgende:
Ik vind het vreemd dat ze toch blijft... Als je al over zulke dingen denkt, lijkt het mij dat je het pas verteld op het moment dat je eigenlijk toch al weet dat je gaat, anders laat je die ander zichzelf alleen maar kut voelen voor niets.
Nu lijkt het meer op een soort van aandachtsschreeuw.."s ff kijken hoe graag hij me hier wilt houden"
Voor mij dan he!
Klopt. Vertrouwen he..quote:Op donderdag 20 april 2006 16:49 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je gelooft zeker ook dat je het overleeft op temptation island.![]()
garpje
Kan me er niks bij voorstellen eerlijk gezegd, maar goed.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef stribe het volgende:
Een medestudent hier zijn vriendin (ook 'n vriendin van mij) is ook voor iets minder dan een jaar naar Australie backpacken. Ik heb het idee dat hun relatie er niet onder lijdt. Zij is net afgestudeerd, en hij is nog aan het studeren, dus hij heeft het ook nog flink wat afleiding, maar volgens mij gaat het helemaal goed hoor. In ieder geval succes, mate!
dude...ze blijftquote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Kan me er niks bij voorstellen eerlijk gezegd, maar goed.
Tsja... erg kut voor je jongen. Zou het er maar over hebben en vooral goed nadenken wat jij er van vindt. Een jaar is niet zo snel voorbij.
quote:Op maandag 24 april 2006 22:19 schreef Pappie_Culo het volgende:
Heb ik effe goed gefixt he?
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:46 schreef Speedski het volgende:
quote:
ja ze had er eigenlijk niet zo heeeel goed over na gedacht... mij en der vriendinnen zijn de hoofdreden om toch te blijven.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:42 schreef Steephh het volgende:
[..]
Hoe Gaaf!! En waarom? Omdat ze jou niet kan missen? Of omdat ze er toch niet zo goed over heeft nagedacht?
Heeft ze nog ergens ¤10000 liggen dan? Die moet je wel hebben voordat je ook maar 3mnd naar Aussie wil.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Mijn vriendin verteld me gisteravond doodleuk dat ze erover zit te denken om naar australie te gaan voor een jaar.... zonder mij.....
we hebben nu 10 maanden een relatie en ik hou heel veel van haar maar ik weet echt niet of onze relatie hier tegen kan.
het ergste is dat ik me nou gewoon... verraden voel. als ze het graag wil moet ze het doen alleen komt het zo plots in een keer.
![]()
![]()
![]()
Ik ben dit jaar voor een kerel in Nederland gebleven!?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eensch zijn met Cutiequote:Op vrijdag 28 april 2006 20:04 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar voor een kerel in Nederland gebleven!?
Is dat een goede keuze geweest?????
=>Tot nu toe een super goede keuze geweest![]()
Wat ik bedoel te zeggen: Waarom wil ze naar Australië? Probeer haar te begrijpen, en achter haar prioriteiten in het leven te komen! Kom jy daar uberhaupt wel in voor????
Wie laat nu zijn skatje achter in Nederland!?!? (ik kan en wil dat niet begrijpen)
Ik zou voor een goud meer achter de bar gaan staan in een zonovergoten pleasure eiland, als ik in Nederland mijn droom huisje, boompje, beestje heb![]()
=>Prioriteiten stellen in je leven![]()
quote:
Wanneer ik tegen mijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:25 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Wie niet!?!?
![]()
Nee joh, maar het is gewoon simpel: wanneer ik nu tegen mijnzeg: schat, ik nok hem voor een jaartje! (dan ben je tog niet gek op diegene!?!?!?->Kan je mij niet wijsmaken iig)
En terecht!quote:Wanneer ik tegen mijnzeg dat ik er een jaar tussendoor ga krijg je denk ik omgedraaide holbewoner taferelen.
doe je dat dan niet zo?quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij is er al een week duidelijk dat zijn vriendin gewoon blijft dus hier kan wel een slotje op toch
Daar heb je eigenlijk best gelijk inquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:32 schreef Jajong het volgende:
Volgens mij is er al een week duidelijk dat zijn vriendin gewoon blijft dus hier kan wel een slotje op toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |