En vlug watquote:
Hij post nog in deel 522.quote:
Ik zag hetquote:
Dat had eigenlijk de TT moeten zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
"Oock ick wasch den aanschouwer von flapperende delen des lichaam!"
Maar dat past nietquote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat had eigenlijk de TT moeten zijn.
Neen, vandaer.quote:
Geyl.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Baviaan op je oog!
Jaquote:Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Baviaan op je oog!
Goed excuus.quote:
En ook gewoon luisterenquote:
Iedereen luistert naar mij!quote:
Maar natuurlijkquote:
I know.quote:
Vrijgezel zekerquote:
Droom.quote:
Ooh... okquote:
Yeah!quote:
Ja, ja, ja.quote:
Uiteraard. Was je weg dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
Litso. Chowi. Jackson. DeLeider. Rest. Hebben jullie me (enigszins) gemist?![]()
Nee, helaas. Morgenavond is echt niet te doen helaas. We moeten die BeFmeet gewoon op die 26e mei doen in Amsterdam, zoals die andere meet ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Uiteraard. Was je weg dan?
En ben je er morgenavond?
Razendsnel, eigenlijk.quote:
...Amsterdam...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, helaas. Morgenavond is echt niet te doen helaas. We moeten die BeFmeet gewoon op die 26e mei doen in Amsterdam, zoals die andere meet ook.
Yep, hier ook, geen problemen met de snelheidquote:
De hoofdstad, de trots van het land. Met z'n grachten, ja z'n grachten, de hoeren op de wallen. Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam Amsterdam Amsterdam!quote:
Waarom niet gewoon Utrecht?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
De hoofdstad, de trots van het land. Met z'n grachten, ja z'n grachten, de hoeren op de wallen. Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam Amsterdam Amsterdam!
Geen idee. Ach, ik vind een onafhankelijke BeFmeet ook prima in Utrecht. Zou dan wel heel graag zien dat jij, Litso, Dagonet, Misstique en, mits in Nederland natuurlijk, Janetje komen. Aangevuld met Jackson, mcDavid, c_c en cerror, woeiquote:Op donderdag 20 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Utrecht?
21e gaat mij sowieso niet lukken, trouwens.
Misstique komt sowieso niet als het in Utrecht is, zei ze. Alleen als het in Zwolle is, komt ze.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee. Ach, ik vind een onafhankelijke BeFmeet ook prima in Utrecht. Zou dan wel heel graag zien dat jij, Litso, Dagonet, Misstique en, mits in Nederland natuurlijk, Janetje komen. Aangevuld met Jackson, mcDavid, c_c en cerror, woei
Ja lach maarquote:Op donderdag 20 april 2006 11:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Yep, hier ook, geen problemen met de snelheid.
Litso heeft traag internet, na na na na na. *tong uitsteekt.
Ik zal sowieso mijn best doen om op zo'n meeting te komenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee. Ach, ik vind een onafhankelijke BeFmeet ook prima in Utrecht. Zou dan wel heel graag zien dat jij, Litso, Dagonet, Misstique en, mits in Nederland natuurlijk, Janetje komen. Aangevuld met Jackson, mcDavid, c_c en cerror, woei
De snob.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misstique komt sowieso niet als het in Utrecht is, zei ze. Alleen als het in Zwolle is, komt ze..
Ja, volgens mij heeft ze het nu veel drukker. Zoiets zei ze.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:14 schreef Litso het volgende:
[..]
De snob.
We nodigen gewoon dago uit, dan komt ze vanzelf wel mee.
Waar is Mt sowieso de laatste paar dagen? Ik zie haar niet vaak hier.
Druk met de nieuwe baan ofzo?
Maar ze vond het wel leuk, trouwens!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft ze het nu veel drukker. Zoiets zei ze.
ik zag mijn username genoemd worden!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
*Lacht, wijst...!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:16 schreef Litso het volgende:
Kwartet, als mijn verbinding het toelaat.
Niet zo gemeen!quote:
Ja, maar ik ben een meisje!quote:
Mag ik nu blauw?quote:
Is al!quote:
BS: Ik wil als nakend, om dan bier.quote:
ik mis de weidequote:Op donderdag 20 april 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
BS: Ik wil als nakend, om dan bier.
quote:
BS: Bijna, bijna. Het bad is aan het vollopen.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:43 schreef Litso het volgende:
Zitten jullie nou nog niet in bad?
Felroze appeltietjes, that is!quote:
dan heet het sinas.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef Stofje het volgende:
Mijn Spa blauw is vergeeld.
Blauw en geel. Spå Bläuw.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef Stofje het volgende:
Mijn Spa blauw is vergeeld.
gelukkig hoef ik het niet zelf te zeggenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:09 schreef Litso het volgende:
Dus.
Hmmwhah... ik niet echt. Alhoewel het weer wel puikend is enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 12:12 schreef Stofje het volgende:
Ik ben vandaag vrolijk ende blij.
op wie ben je verliefd?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:15 schreef Stofje het volgende:
Ik was gisteren, eergisteren, maandag en zondag ook vrolijk ende blij. Zaterdag en vrijdag overigens ook wel.
Klinkt erg puik! Heb zin in aankomend weekendquote:Op donderdag 20 april 2006 12:15 schreef Stofje het volgende:
Ik was gisteren, eergisteren, maandag en zondag ook vrolijk ende blij. Zaterdag en vrijdag overigens ook wel.
Net ff een paar te kort voor het mooie jahquote:Op donderdag 20 april 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
Ik ben eigenlijk ook redelijk puikend blij vandaag. Ondanks de 4 uurtjes slaap die ik heb gehad.
Geneukt?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
Ik ben eigenlijk ook redelijk puikend blij vandaag. Ondanks de 4 uurtjes slaap die ik heb gehad.
Daar gaat je haar van glanzen, zeggen ze.quote:
Dat zal jij niet weten zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar gaat je haar van glanzen, zeggen ze.
Er gaat wel meer van glanzenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
ligt eraan waar hij klaarkomt.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mijn haar glanst momenteel heel erg.quote:
Goed zoquote:Op donderdag 20 april 2006 12:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mijn haar glanst momenteel heel erg.
Dat is vast minder lekker dan neuken.... Ik ken herbal verder nietquote:
van die reclame's mên, met die vrouwen die klaarkomen omdat ze hun haren wassen!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is vast minder lekker dan neuken.... Ik ken herbal verder niet
Obscene reclames vind ik dat.quote:
Nouja, als je die reclame's moet geloven...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is vast minder lekker dan neuken.... Ik ken herbal verder niet
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
van die reclame's mên, met die vrouwen die klaarkomen omdat ze hun haren wassen!
Ik vat em inderdaad nuquote:Op donderdag 20 april 2006 12:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, als je die reclame's moet geloven...
niet?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik heb et zelf alleen nog nooit gebruikt
Chowi.... kom jij klaar van het wassen van je haarquote:
Dat doen ze inderdaad primaquote:Op donderdag 20 april 2006 12:28 schreef Litso het volgende:
En zo zie je maar hoe effectief reclame kan zijn.
ze verwart het iig met neuken.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Chowi.... kom jij klaar van het wassen van je haar?
Zullen neuken en dan loopt ze al naar de douchequote:
Je kunt je haar met veel dingen wassen, hè.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Chowi.... kom jij klaar van het wassen van je haar?
Kom je daar van klaar dan ?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kunt je haar met veel dingen wassen, hè.
Ik kom nooit klaar.quote:
Hmm... zondequote:
moet jij ook zo nodig poepen?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:35 schreef Stofje het volgende:
Zullen we het weer over literatuur gaan hebben?
Wat mij betreft niet maar als mensen erop staan doe ik meequote:Op donderdag 20 april 2006 12:35 schreef Stofje het volgende:
Jij bent echt fout bezig, DL.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nee we hadden idd toch moeten meeten...
Ja wat wil je, het is lekker weer, ik heb 3 dates in de week... daar wordt een jongeman als ik druk vanquote:
Ik vond Wolkenatlas van David Mitchell erg mooi.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:35 schreef Stofje het volgende:
Is de achterkant van een shampoofles literatuur?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:35 schreef Stofje het volgende:
Geen idee.... typ eens wat hierquote:Op donderdag 20 april 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is de achterkant van een shampoofles literatuur?
Ik prefereer de veronica gids op de wc.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is de achterkant van een shampoofles literatuur?
Ik heb em niet verzonnenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
De TT is ew.
Je moeder in een string over d'r oren is ew...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
De TT is ew.
Dan moet ik van boven een shampoofles ophalen.quote:
mental image.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je moeder in een string over d'r oren is ew...
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Je moeder in een string over d'r oren is ew...
niet van onderen??, ghehehehe...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet ik van boven een shampoofles ophalen..
Jah.. kan je meteen je haren wassen ofzoquote:Op donderdag 20 april 2006 12:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan moet ik van boven een shampoofles ophalen..
hoe weet jij dat? huh? huh?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
De TT is ew.
quote:
HAAR NAAM IS LAAAAAAAURAAAA, EEN HÉÉÉÉÉLE LIEVE MEEEEEEID.quote:
ik stel enkel een beleefde vraag!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij...jij....
Hoe hurf je?.
KIJK UIT MALLOOT!!! EEN KOKOSNOOT!!!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
HAAR NAAM IS LAAAAAAAURAAAA, EEN HÉÉÉÉÉLE LIEVE MEEEEEEID.
de hoer.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
HAAR NAAM IS LAAAAAAAURAAAA, EEN HÉÉÉÉÉLE LIEVE MEEEEEEID.
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik bedoelde gister. Kutkloon
.
Je moeder ook.quote:
Wij?quote:
Aaaight kom maar op dang.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Litso het volgende:
[..]
DL komt binnen en het niveau daalt met meters tegelijk.
Huilie, ga nuecken ofzo.... iig je kan je hart weer ophalen, waaaaant ik ben werken...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Litso het volgende:
[..]
Jullie?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef frenchfries het volgende:
ik vond het wel tof dat jullie echt niet doorhadden dat ik het was![14.gif]
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:51 schreef Litso het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Huilie, ga nuecken ofzo.... iig je kan je hart weer ophalen, waaaaant ik ben werken...
rellenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:52 schreef jackson het volgende:
Menschen... rellen is ok... Maar dan doe ik graag mee
Jah... Helaas viel het meequote:
Hoger dan in het wilde weg stoer doen en schelden.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]net alsof het nivea al hoger dan 1 meter lag
Niet cool.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:55 schreef Chowi het volgende:
Cool. US-ban.
Check MED.quote:
ach hou je bek triangeljosti!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoger dan in het wilde weg stoer doen en schelden.
Dat ja...quote:
Post eens een link luie *piep*quote:
Natuurlijk.... Als je dat stoer doen en schelden vind moet je eens onder je steen vandaan kruipen en naar buiten gaan.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:56 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoger dan in het wilde weg stoer doen en schelden.
En nu denk je dat wij gaan vragen... wie wie wie ?!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:57 schreef Stofje het volgende:
Zo, weer een banaanvraag gehonoreerd.
Hoi Chowi.![]()
Fok-jou.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:57 schreef Stofje het volgende:
Zo, weer een banaanvraag gehonoreerd.
Hoi Chowi.![]()
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:58 schreef jackson het volgende:
[..]
En nu denk je dat wij gaan vragen... wie wie wie ?!
Maar het kan me geen zak schelen
Let nou eens ooohooop.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:55 schreef Chowi het volgende:
Cool. US-ban.
quote:
Nee, verdulle.quote:
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat jullie zo blond zijn!
Donkerblond!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"Frisdrank is goed!"quote:
Maar dan donkerderder!quote:
Donkerblond isquote:
Je gaat vreeheemd.quote:
http://lyric.uuxfer.net/bands/dhh/frisdrank.phpquote:Op donderdag 20 april 2006 13:22 schreef jackson het volgende:
[..]
"Frisdrank is goed!"
Waar slaat dat dan op
Niet waarquote:Op donderdag 20 april 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee tochquote:
Ik geloof het zo welquote:Op donderdag 20 april 2006 13:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://lyric.uuxfer.net/bands/dhh/frisdrank.php
Niet waar!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan heet het bruin.
maar dan dóé je nog steeds blond
Subtiel!quote:
dan ga je toch even de parkje checken?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:29 schreef Janetje het volgende:
Hmm.. dag thuis.. verveel me nu al..
Ben ziek.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:33 schreef frenchfries het volgende:
[..]
dan ga je toch even de parkje checken?
ctrl+W helpt!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:35 schreef Litso het volgende:
Wie heeft er hier verstand van computers (behalve ik?)
Ik ontken het graag maar shoot mequote:Op donderdag 20 april 2006 13:35 schreef Litso het volgende:
Wie heeft er hier verstand van computers (behalve ik?)
hij is ff zijn browser opnieuw opstartenquote:Op donderdag 20 april 2006 13:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ontken het graag maar shoot me
Check.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:55 schreef Chowi het volgende:
Cool. US-ban.
Dat denk ik jahquote:Op donderdag 20 april 2006 13:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hij is ff zijn browser opnieuw opstarten
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Check.
Viel best mee toch eigenlijk?
De waarheid mag ook al niet meer gezegt worden tegenwoordig
Wat had ze precies gezegd dan... of waar kwam het op neer ?!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Check.
manneke_pils heeft ook zo'n ding!quote:Op donderdag 20 april 2006 13:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat had ze precies gezegd dan... of waar kwam het op neer ?!
link?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Check.
Dat waren gewoon de lieverdjes van US.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:43 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Check.
Reve.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:47 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Stel je voor, dat de kater niet bestond.
Dan was alles nog veel erger.
Dan zou je nooit een kater krijgen,
terwijl je die nu wel krijgt.
Het is dus toch wel goed zoals het is. Prijs God.
quote:
Zeg jij als reactie eropquote:
"Sjonge jonge, wat ruikt het hier lekker, net of iemand lever met uien staat te bakken."quote:
Ik hoorde je net ook wel, zo naast je.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
However, ik ga richting het centrum. Coole inkopen doen voor vanalles, en zo.
En ja, BS, dat is méér dan twee bakkers, een slager en een pantykousenzaak.
Ik vermeldde het nog even voor onze vrinden, de BeF-clique.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:52 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ik hoorde je net ook wel, zo naast je.
Duidelijk.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vermeldde het nog even voor onze vrinden, de BeF-clique.
Ik zie niet wat daar erger aan is.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:47 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
Stel je voor, dat de kater niet bestond.
Dan was alles nog veel erger.
Dan zou je nooit een kater krijgen,
terwijl je die nu wel krijgt.
Het is dus toch wel goed zoals het is. Prijs God.
quote:Op donderdag 20 april 2006 13:51 schreef Chowi het volgende:
En ja, BS, dat is méér dan twee bakkers, een slager en een pantykousenzaak.
Ik verafschuw poëzie.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:55 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Je bent geen reviaan?
Helder....quote:Op donderdag 20 april 2006 13:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
We hadden het over Snopprinses.
En tonks had een prachtige theorie over haar, wanneer ze haar foto's daar neerplempte.
Ik begon er mee, Chowi viel in, Skaai greep in en daar zitten we nu.
Huilend op een steen.
Met een US-ban.
sjah, dat topic hoef je toch alleen maar te lurken, of te rellen...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:57 schreef Manneke_Pils het volgende:
We hadden het over Snopprinses.
En tonks had een prachtige theorie over haar, wanneer ze haar foto's daar neerplempte.
Ik begon er mee, Chowi viel in, Skaai greep in en daar zitten we nu.
Huilend op een steen.
Met een US-ban.
Knap kut.quote:Op donderdag 20 april 2006 13:48 schreef Litso het volgende:
Anyway, Videokaart laptop werkt niet naar behoren?
Bedankt voor de hulpquote:
Exactly, en het zijn de lieverdjes die we aanvielen, zoals ik net al zei.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sjah, dat topic hoef je toch alleen maar te lurken, of te rellen...
zei ik topic? ik bedoelde subforumquote:Op donderdag 20 april 2006 14:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Exactly, en het zijn de lieverdjes die we aanvielen, zoals ik net al zei..
bier.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik ook weer, en een tentamen en 4 repetities wiskunde achter me..
En, eh, hoe ging het met die vraag over die mannen van 53?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:19 schreef pc-fr34k het volgende:
Daar ben ik ook weer, en een tentamen en 4 repetities wiskunde achter me..
Same here. Áls ik in US kom, is het om te lurken.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik zag trouwens die ban toevallig doordat ik de MED bekeek, anders had ik zo die ban kunnen missen, als hij na een week weer weg was gegaan
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Same here. Áls ik in US kom, is het om te lurken.
Ik geil namelijk niet op mezelf.
Wij wel op jou hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 14:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Same here. Áls ik in US kom, is het om te lurken.
Ik geil namelijk niet op mezelf.
quote:
Die gingen wel makkelijk. Op het tentamen kreeg ik er niks over en op de rep wel.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
En, eh, hoe ging het met die vraag over die mannen van 53?
Maar je wil metselaar wordenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die gingen wel makkelijk. Op het tentamen kreeg ik er niks over en op de rep wel.
Het gaat dus zeg maar zo, links die decimalen, dan kijk je bv bij het rijtje van de 5 hoeveel 7's erin staan, dat is het aantal dat 57 is.
Oja, en ik kreeg te horen dat ik m'n scheikunde had verkloot op het eerste hoofdstuk na, komt op dezelfde dag m'n natuurkunde lerares naar me toe terwijl ik bezig ben met een rep wis, zegt ze 'ik kom je even storen' ik met dat van scheikunde in m'n hoofd dacht zo van oh shit, weer iets verkloot. Blijken het allemaal vette voldoendes te zijn en ze vroeg gelijk of ik iets ging doen met dat vak en dat ik een naturtalent erin ben..
.
Dát heeft ook met natuurkunde te maken.quote:
Kutvak.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die gingen wel makkelijk. Op het tentamen kreeg ik er niks over en op de rep wel.
Het gaat dus zeg maar zo, links die decimalen, dan kijk je bv bij het rijtje van de 5 hoeveel 7's erin staan, dat is het aantal dat 57 is.
Oja, en ik kreeg te horen dat ik m'n scheikunde had verkloot op het eerste hoofdstuk na, komt op dezelfde dag m'n natuurkunde lerares naar me toe terwijl ik bezig ben met een rep wis, zegt ze 'ik kom je even storen' ik met dat van scheikunde in m'n hoofd dacht zo van oh shit, weer iets verkloot. Blijken het allemaal vette voldoendes te zijn en ze vroeg gelijk of ik iets ging doen met dat vak en dat ik een naturtalent erin ben..
.
Dan ben je wel meer dan metselaar.... dan kan je beter civiele techniek gaan doenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dát heeft ook met natuurkunde te maken.. Krachten berekenen, het materiaal keizen dat tegen duw krachten kan, etc etc.
en daardoor heb je nu ook die wiskunde rep verneukt?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:39 schreef pc-fr34k het volgende:
terwijl ik bezig ben met een rep wis, zegt ze 'ik kom je even storen'
Wat heb jij toch vandaag?quote:
Geen idee... maar dat het een kut-vak is leek me duidelijkquote:
Scheikunde wel ja, natuurkunde soms. Ik had verwacht net voldoendes te halen, zitten gewoon 8en tussen.quote:
Ik hoop van niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en daardoor heb je nu ook die wiskunde rep verneukt?
Psst, vliegtuigjes en natuurkunde hebben nogal wat met elkaar te maken.quote:
Owned ?!quote:
ga dood.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee... maar dat het een kut-vak is leek me duidelijk
quote:Op donderdag 20 april 2006 14:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Psst, vliegtuigjes en natuurkunde hebben nogal wat met elkaar te maken.
Vlieg jezelf kapot enzoquote:
doe er een TR over!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dagonet is trouwens nog de hoofdletter 'P' vergeten ook in de med
Nu staat er gewoon 'p'
Ah... whateverquote:Op donderdag 20 april 2006 14:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee. vliegen is veel te veilig. DOORDAT DIE NATUURKUNDIGEN DAT ZO GOED UIT KUNNEN REKENEN!!!
Toen ik thuis kwam maar eventjes de hond uit gaan laten en een blow in het park gerookt.quote:
stofzuigers ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Het zorgstelsel zuigt.
Regelmatige blower ?!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Toen ik thuis kwam maar eventjes de hond uit gaan laten en een blow in het park gerookt.. De dag dat ik scheikunde had gemaakt was helemaal kut, dus ik een blow uit m'n zak halen, is de tip eruit gevallen, ik snel een nieuwe tip bouwen en smoken.
.
Onder het mes.... ik ook misschien binnen een paar maandenquote:Op donderdag 20 april 2006 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die hoeft me niet te opereren.
Ik heb een date met de chirurg op 6 juni.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Onder het mes.... ik ook misschien binnen een paar maanden
ga in duitsland wonen, daar schijnt het een stuk beter geregeld te zijn!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb een date met de chirurg op 6 juni.
opties -> posts per pagina -> 60quote:Op donderdag 20 april 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het maar een onzinnige pagina, die pagina zes.
Mwoah, m'n Duits is wat roestig.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ga in duitsland wonen, daar schijnt het een stuk beter geregeld te zijn!
Valt mee, nu was dinsdag de laatste keer, soms zitten er 2 weken tussen, soms 2 uur.quote:
Wat gaat de beste man doen ?!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb een date met de chirurg op 6 juni.
Joepie.quote:
Ok danquote:Op donderdag 20 april 2006 14:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Valt mee, nu was dinsdag de laatste keer, soms zitten er 2 weken tussen, soms 2 uur.
én dan verlies je altijd alles!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, m'n Duits is wat roestig.
Z'n mes hopelijk niet...quote:Op donderdag 20 april 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwoah, m'n Duits is wat roestig.
Indeed.... maar of wij het gaan halenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:01 schreef mcDavid het volgende:
- het WK
quote:
Bwhehehe.... Krijg je veel geld meequote:Op donderdag 20 april 2006 15:02 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb van het weekend een huisverbod bij m'n ma, een neukertje komt langs. Moeders die internet ontdekken.!
Ik woon bij m'n pa, dichter bij school. Maar langs komen mag dit weekend dus niet.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Bwhehehe.... Krijg je veel geld mee?
Dan snap ik em weerquote:Op donderdag 20 april 2006 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n pa, dichter bij school. Maar langs komen mag dit weekend dus niet.. Het is dus niet zo dat ik het huis uit wordt gestuurt, als ik daar woonde dat zou ze me naar m'n pa hebben gestuurt.
.
Kleine ingreep dusquote:
Dat jij nog steeds ademhaalt is a) onverwachter en b) ongewenster.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Bestaat dit ook nog gekdat had ik niet verwacht !
Nah, er wordt een stukje metaal uit m'n been gehaald. Dat stukje metaal is er door hun ingezet overigens hoor, dus dat ik niet met een verdwaalde vork in m'n been zit ofzo.quote:
Wat deed je?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
-edit-
NEE NEE NEE IK MOET HET NIET DOEN!
Oke dan... mijn knie is niet zuiverquote:Op donderdag 20 april 2006 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, er wordt een stukje metaal uit m'n been gehaald. Dat stukje metaal is er door hun ingezet overigens hoor, dus dat ik niet met een verdwaalde vork in m'n been zit ofzo.
Ligt eraan of ze een McD wilt worden of niet.quote:
en als het huis van je pa nu ineens affikt, moet je dan buiten slapen?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik woon bij m'n pa, dichter bij school. Maar langs komen mag dit weekend dus niet.. Het is dus niet zo dat ik het huis uit wordt gestuurt, als ik daar woonde dat zou ze me naar m'n pa hebben gestuurt.
.
Kan me niet voorstellen dat iemand dat wilquote:Op donderdag 20 april 2006 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze een McD wilt worden of niet..
Hoe gaat dat op schiphol?quote:Op donderdag 20 april 2006 15:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, er wordt een stukje metaal uit m'n been gehaald. Dat stukje metaal is er door hun ingezet overigens hoor, dus dat ik niet met een verdwaalde vork in m'n been zit ofzo.
Naar familie of vrienden toe.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en als het huis van je pa nu ineens affikt, moet je dan buiten slapen?
waarom zou ze in hemels naam een slecht hamburgerrestaurant willen wordenquote:Op donderdag 20 april 2006 15:07 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ligt eraan of ze een McD wilt worden of niet..
briefje van de dokter laten zien.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hoe gaat dat op schiphol?
Piep piep piep, eventjes terug mevrouw, zakken leeg maken.
Piep piep piep.
Kleed u zich maar eventjes uit mevrouw.
Het vlees is daar altijd stug en slap, geen moeite aan om dat te doen dus.quote:Op donderdag 20 april 2006 15:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom zou ze in hemels naam een slecht hamburgerrestaurant willen worden
afgezien van het feit dat dat niets met sexeverandering te maken heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |