En vlug watquote:
Hij post nog in deel 522.quote:
Ik zag hetquote:
Dat had eigenlijk de TT moeten zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:39 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
"Oock ick wasch den aanschouwer von flapperende delen des lichaam!"
Maar dat past nietquote:Op donderdag 20 april 2006 10:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat had eigenlijk de TT moeten zijn.
Neen, vandaer.quote:
Geyl.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Baviaan op je oog!
Jaquote:Op donderdag 20 april 2006 10:42 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Baviaan op je oog!
Goed excuus.quote:
En ook gewoon luisterenquote:
Iedereen luistert naar mij!quote:
Maar natuurlijkquote:
I know.quote:
Vrijgezel zekerquote:
Droom.quote:
Ooh... okquote:
Yeah!quote:
Ja, ja, ja.quote:
Uiteraard. Was je weg dan?quote:Op donderdag 20 april 2006 10:58 schreef Stofje het volgende:
Litso. Chowi. Jackson. DeLeider. Rest. Hebben jullie me (enigszins) gemist?![]()
Nee, helaas. Morgenavond is echt niet te doen helaas. We moeten die BeFmeet gewoon op die 26e mei doen in Amsterdam, zoals die andere meet ook.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:00 schreef Litso het volgende:
[..]
Uiteraard. Was je weg dan?
En ben je er morgenavond?
Razendsnel, eigenlijk.quote:
...Amsterdam...quote:Op donderdag 20 april 2006 11:03 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, helaas. Morgenavond is echt niet te doen helaas. We moeten die BeFmeet gewoon op die 26e mei doen in Amsterdam, zoals die andere meet ook.
Yep, hier ook, geen problemen met de snelheidquote:
De hoofdstad, de trots van het land. Met z'n grachten, ja z'n grachten, de hoeren op de wallen. Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam Amsterdam Amsterdam!quote:
Waarom niet gewoon Utrecht?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:05 schreef Stofje het volgende:
[..]
De hoofdstad, de trots van het land. Met z'n grachten, ja z'n grachten, de hoeren op de wallen. Amsterdam, Amsterdam, Amsterdam Amsterdam Amsterdam!
Geen idee. Ach, ik vind een onafhankelijke BeFmeet ook prima in Utrecht. Zou dan wel heel graag zien dat jij, Litso, Dagonet, Misstique en, mits in Nederland natuurlijk, Janetje komen. Aangevuld met Jackson, mcDavid, c_c en cerror, woeiquote:Op donderdag 20 april 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon Utrecht?
21e gaat mij sowieso niet lukken, trouwens.
Misstique komt sowieso niet als het in Utrecht is, zei ze. Alleen als het in Zwolle is, komt ze.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee. Ach, ik vind een onafhankelijke BeFmeet ook prima in Utrecht. Zou dan wel heel graag zien dat jij, Litso, Dagonet, Misstique en, mits in Nederland natuurlijk, Janetje komen. Aangevuld met Jackson, mcDavid, c_c en cerror, woei
Ja lach maarquote:Op donderdag 20 april 2006 11:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Yep, hier ook, geen problemen met de snelheid.
Litso heeft traag internet, na na na na na. *tong uitsteekt.
Ik zal sowieso mijn best doen om op zo'n meeting te komenquote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Geen idee. Ach, ik vind een onafhankelijke BeFmeet ook prima in Utrecht. Zou dan wel heel graag zien dat jij, Litso, Dagonet, Misstique en, mits in Nederland natuurlijk, Janetje komen. Aangevuld met Jackson, mcDavid, c_c en cerror, woei
De snob.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Misstique komt sowieso niet als het in Utrecht is, zei ze. Alleen als het in Zwolle is, komt ze..
Ja, volgens mij heeft ze het nu veel drukker. Zoiets zei ze.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:14 schreef Litso het volgende:
[..]
De snob.
We nodigen gewoon dago uit, dan komt ze vanzelf wel mee.
Waar is Mt sowieso de laatste paar dagen? Ik zie haar niet vaak hier.
Druk met de nieuwe baan ofzo?
Maar ze vond het wel leuk, trouwens!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft ze het nu veel drukker. Zoiets zei ze.
ik zag mijn username genoemd worden!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
*Lacht, wijst...!quote:Op donderdag 20 april 2006 11:16 schreef Litso het volgende:
Kwartet, als mijn verbinding het toelaat.
Niet zo gemeen!quote:
Ja, maar ik ben een meisje!quote:
Mag ik nu blauw?quote:
Is al!quote:
BS: Ik wil als nakend, om dan bier.quote:
ik mis de weidequote:Op donderdag 20 april 2006 11:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
BS: Ik wil als nakend, om dan bier.
quote:
BS: Bijna, bijna. Het bad is aan het vollopen.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:43 schreef Litso het volgende:
Zitten jullie nou nog niet in bad?
Felroze appeltietjes, that is!quote:
dan heet het sinas.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef Stofje het volgende:
Mijn Spa blauw is vergeeld.
Blauw en geel. Spå Bläuw.quote:Op donderdag 20 april 2006 11:49 schreef Stofje het volgende:
Mijn Spa blauw is vergeeld.
gelukkig hoef ik het niet zelf te zeggenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:09 schreef Litso het volgende:
Dus.
Hmmwhah... ik niet echt. Alhoewel het weer wel puikend is enzoquote:Op donderdag 20 april 2006 12:12 schreef Stofje het volgende:
Ik ben vandaag vrolijk ende blij.
op wie ben je verliefd?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:15 schreef Stofje het volgende:
Ik was gisteren, eergisteren, maandag en zondag ook vrolijk ende blij. Zaterdag en vrijdag overigens ook wel.
Klinkt erg puik! Heb zin in aankomend weekendquote:Op donderdag 20 april 2006 12:15 schreef Stofje het volgende:
Ik was gisteren, eergisteren, maandag en zondag ook vrolijk ende blij. Zaterdag en vrijdag overigens ook wel.
Net ff een paar te kort voor het mooie jahquote:Op donderdag 20 april 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
Ik ben eigenlijk ook redelijk puikend blij vandaag. Ondanks de 4 uurtjes slaap die ik heb gehad.
Geneukt?quote:Op donderdag 20 april 2006 12:20 schreef Litso het volgende:
Ik ben eigenlijk ook redelijk puikend blij vandaag. Ondanks de 4 uurtjes slaap die ik heb gehad.
Daar gaat je haar van glanzen, zeggen ze.quote:
Dat zal jij niet weten zekerquote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar gaat je haar van glanzen, zeggen ze.
Er gaat wel meer van glanzenquote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
ligt eraan waar hij klaarkomt.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mijn haar glanst momenteel heel erg.quote:
Goed zoquote:Op donderdag 20 april 2006 12:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mijn haar glanst momenteel heel erg.
Dat is vast minder lekker dan neuken.... Ik ken herbal verder nietquote:
van die reclame's mên, met die vrouwen die klaarkomen omdat ze hun haren wassen!quote:Op donderdag 20 april 2006 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is vast minder lekker dan neuken.... Ik ken herbal verder niet
Obscene reclames vind ik dat.quote:
Nouja, als je die reclame's moet geloven...quote:Op donderdag 20 april 2006 12:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is vast minder lekker dan neuken.... Ik ken herbal verder niet
quote:Op donderdag 20 april 2006 12:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
van die reclame's mên, met die vrouwen die klaarkomen omdat ze hun haren wassen!
Ik vat em inderdaad nuquote:Op donderdag 20 april 2006 12:27 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja, als je die reclame's moet geloven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |